wa verzekering of inboedel

fransie

Berichten: 322
Mei 03, 2007, 02:07:20
edit2Rapporteer  
kan ik mijn board ergens op een verzekering verhalen????
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #1 Mei 03, 2007, 03:40:25
edit2Rapporteer  
Dat gaat je niet helaas niet lukken, tenzij je een bewijs hebt dat je 'op reis' was en een doorlopende reisverzekering hebt. Ik heb laatst een soortgelijk geval gehad, ik was namelijk mijn horloge kwijtgeraakt tijdens het kiten. Helaas draai je dan zelf voor de kosten op verlies/diefstal is dan niet verzekerd.. ThumpDown
Sterkte d'rmee....
RobB_W

Geen avatar

Berichten: 133
Antwoord #2 Mei 03, 2007, 16:36:19
edit2Rapporteer  
Mijn inboedelverzekering heb ik uitgebreid met een aanvullend pakket voor surfspullen.

Ik ben verzekerd voor een bedrag tot € 2500,--

Dit geldt ook voor verlies of diefstal. Mijn tussenpersoon komt er volgende week op terug of ik, wanneer ik bv. mijn bord op zee kwijtraak, ik er aangifte van moet doen.

Belangrijk: Niet iedere inboedelverzekering verzekerd standaard recreatiespullen. Kijk hier dus goed naar!
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #3 Mei 03, 2007, 16:48:25
edit2Rapporteer  
Inboedelverzekering geldt niet voor op zee iets kwijtraken, maar voor als thuis iets wordt gestolen, of evt. uit de auto.
RobB_W

Geen avatar

Berichten: 133
Antwoord #4 Mei 03, 2007, 16:58:49
edit2Rapporteer  
Daarom zeg ik ook dat ik 'm uitgebreid heb, standaard wordt 't niet gedekt.

Er zijn diverse inboedelverzekeringen waar het wel mogelijk is.

Ik heb trouwens het "Woon en vrije tijd pakket" van Aegon
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.