jaime vs shinn 2007

frenk

Geen avatar

Berichten: 36
Mei 04, 2007, 04:30:55
edit2Rapporteer  
vraagje zoek een nieuw board ben er nog niet uit welke,twijfel tussen jaime pro en de shinn 2007 misschien ook 666.
ik vaar nu op jaime 06 model 129x39 ben 95 kg
vaar altijd op zee
 
ik las dat de shinn beter geschikt is voor chop/zee dan de nobile 666

de jaime  heeft dit jaar een dikke rail in vergelijking met 2006 is dit een probleem met harde wind(over je board heen trekken/stuiteren ??)

alle drie boards zijn 600 euro

alvast bedankt  graag geen reactie van mensen die deze boards niet gevaren hebben


ps iemand topic afstellen bar voor rhino 2007  ThumpsUp
efgeha

Berichten: 177
Antwoord #1 Mei 04, 2007, 04:44:55
edit2Rapporteer  
Wel haast maken met aankoop van je nieuwe board Frenkie, over twee weken moet ie in de koffer zitten....
dude007

Geen avatar

Berichten: 72
Antwoord #2 Mei 04, 2007, 14:16:31
edit2Rapporteer  
Ik zou als ik jou was voor de Jaime gaan ( en dat heb ik ook gedaan ) ik weeg zelf ook 95kg en vaar bijna altijd op zee .

Ik heb verder alle 3 de boards gevaren en ik vond naar mijn mening de jaime M het beste eruit komen, met harde wind heb ik geen last gehad dat ik van mijn rail werd afgetrokken!!

Ik zou als ik jou was lekker de boards testen want het zijn 3 best wel verschillende boards en daar moet je je eigen mening over gaan vormen!!

Succes man!!
frenk

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #3 Mei 04, 2007, 16:34:30
edit2Rapporteer  
frenk ik weet het, (up_kitesmiley)kan wel al een nieuwe rhino meenemen naar egypte.
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #4 Mei 04, 2007, 17:41:06
edit2Rapporteer  
Ik vaar ook op de Jaime pro (m) van 2007 en die vaart echt heel lekker ,En dat hij nu een dikkererail heeft betekend niet dat hij minder goed te controleren is bij harde wind integedeel hij vaart bij harde wind juist heel relext,En is heel makkelijk te houden ...Maar nogmaals ga er eerst even een testen ,Een boardkeuze is vaak heel persoonlijk ..
MrRippey

Berichten: 524
Antwoord #5 Mei 05, 2007, 06:52:08
edit2Rapporteer  


frenk de Shinn heb je vanavond weer gevaren dus nu moet je wel beslissen!!!  ThumpsUp
efgeha

Berichten: 177
Antwoord #6 Mei 05, 2007, 07:04:01
edit2Rapporteer  


frenk de Shinn heb je vanavond weer gevaren dus nu moet je wel beslissen!!! ThumpsUp

Zo Mr Rippey, hier wel zonder tiep-vouten ??
Roni-Size

Berichten: 284
Antwoord #7 Mei 05, 2007, 15:05:58
edit2Rapporteer  
Heb gisteren de Shinn 2007 gehaald ....wat vet een board zeg.
Heb twee jaar op de Jaime  M gevaren maar vorige week gebroken  (huilen_kitesmiley)

Gisteren heel ff getest op muiderberg laat in de avond met een 10 mtr. kite jaja zoveel wind Stond er  (grinnik_kitesmiley).

Wat me gelijk opviel is dat het board raild als een gek en makelijk planeert.
Dat merkt je goed  in de big airs .... normaal moet je bij  de jaime (vooral bij chop water)  voor de afzet  moeite doen om de rail te houden.
Bij de Shinn rail je hem in korte tijd zo hard dat je gelanceerd wordt haha en zo bizar hoog gaat  (grinnik_kitesmiley)

Moet hem vandaag nog uitvoeriger testen, had de voetbanden te los en te ver uit elkaar staan ...
Keep jou post.....
Aloha !!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.