Ik was er dinsdag rond 18.00 uur er gingen 2 met een 9 mtr het water af. Na een hoosbui ben ik met mijn 7mtr het water opgegaan. Eerste half uur heb ik rustig aangedaan en ik stond nog wat onwennig op de plank. Eerst moet ik vaak even warmlopen en aanvoelen hoe de wind is. De wind nam iets af en de Jumps aan een stuk door. Niet allemaal zo hoog, opeen of andere manier heb ik nog geen constante afzet, zodat iedere sprong goed is.
Opeen gegeven ogenblik waren de twee op het stand ook weg en heb ik het hele water voor mezelf gehad. (heerlijk) (Er waren meer mensen gelukkig op het strand, mocht er iets gebeuren)
Rond 7 uur komt een andere kiter pomp zijn 9 fuel op. Ik was echt totaal op vanwege het trappen, afremmen en jumpen. (grinnik_kitesmiley) Ik denk het is genoeg geweest en vraag hem de kite neer te laten. Het viel hem op dat ik gemakkelijk met een 7 aan het varen was en vroeg of hij met zijn 9 kon varen. Ik vroeg; Hoeveel weeg je. Nou 80kg. Dus ik dacht moet lukken, gezien de afnemende wind. Zegt ie tegen me ja, misschien kan ik nu eindelijk hoogte lopen want ik begin net.
Ik stond met een groot vraagteken boven mijn hoofd.
Van hoe haal je het in je hoofd om nu te gaan kiten?
Ik heb het een kwatiertje aangekeken. Kite boven zijn hoogt en alleen maar downwind. (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Wat vinden jullie. Is dit verstandig als je nog geen hoogte kunt lopen en dan met dit weer kiten?