JorritPi
|
Als het een beetje waait is Emma overpowerd en kan zei een vlot mee trekken waar we alle zooi op flikkeren. Gaan we naar dat eiland..mooi beetje camperen en BBQ mee...en volgende dag (moet het wel waaien (grinnik_kitesmiley) ) weer kitend terug!
Goed idee Mark. Het is maar 25km! upwind? hmmm kunnen we onderweg dan niet ergens overnachten? whahaha doen we!!! (tong_kitesmiley) Als Emma het ook goed vind natuurlijk?
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
ik ga ook niet kiten (grinnik_kitesmiley) ik ga lekker achter Emma hangen!... Nee flauwekul moeten we zeker doen!
|
|
|
Passie
|
weet niet hoe, maar ze is 16 man. viezerd (H) haha
|
|
|
JorritPi
|
Ik zag dat die aanbieding nog steeds geld! Dus mensen...komt alles naar El Gouna en drink mens ons een aantal liters bier!
|
|
|
JorritPi
|
ik ga ook niet kiten (grinnik_kitesmiley)ik ga lekker achter Emma hangen!... Nee flauwekul moeten we zeker doen!
Ja Mark, oude man! whahaha (sealedlips_kitesmiley) :
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
El Jorrit ik zal voor jou wel zwembandjes mee nemen, moet je niet te ver van de kant gaan he!
|
|
|
Emma
|
Hey, maar als jullie me voor de hele week een kleinere kite lenen. dan kan dat vlot best besproken worden! En Pascal... niet van die dubbelzinnige dingen gaan denken terwijl wij hier allemaal fatsoenlijk bezig zijn (a). Ik heb trouwens gekeken op de site van Transavia en als je nu een vlucht heen en terug zou boeken zou het samen met toeslagen enzo al 300 euro kosten dus het is echt een goede aanbieding
|
|
|
kiteboy
Gast
|
IK mag waarscheinlijk ook en thomas ook:D
|
|
|
JorritPi
|
IK mag waarscheinlijk ook en thomas ook:D
Mee? Snel boeken dan!!
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Moeten even kijken mag je wel alleen als je 17 bent?
|
|
|
Passie
|
ik ben 15 en ga met marten die 17 is
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
Hee Emma, ik was al aan het kijken voor losse tickets voordat ik deze reis tegen kwam. Transavia vliegt niet meer op deze bestemmin vanaf 30juni. Alle goedkoopste wat ik uiteindelijk kon boeken was 350eu en later zelfs met iets andere data 400eu. Dus we verdienen gewoon geld met op vakantie gaan zoals sommige mensen dat zeggen.... (grinnik_kitesmiley) en Sissy gewoon boeken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Sherida
|
Moeten even kijken mag je wel alleen als je 17 bent?
Ja dat mag, moet je alleen je ouders even een brief laten schrijven dat je op vakantie mag. Maar dat moet ook als je tegen die tijd al 6 dagen 18 bent
|
|
|
JorritPi
|
Anders speel ik wel voor oppasser (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) , of Mark (hangloose_kitesmiley) maar dan wel een dronken oppasser
|
|
|
JorritPi
|
Gaan jullie a.s. zondag/maandag naar het KBO? Dan kunnen we even meeten...weten we gelijk met wie we in die metalen kist naar Afrika vliegen.
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
@ jorrit a.s. wat?......wie wat waar hoe wanneer? Jorrit heeft wel praatjes over zijn drankmisbruik. Ik denk dat ik zelf genoeg drank heb gezien in de tijd dat ik in NL ben...maarja beetje drank op zijn tijd kan altijd natuurlijk (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
D.D
|
Ik wil ook! heb alleen geen geld en ik moet nog sparen voor een andere 8m! (angry_kitesmiley) Dan ga ik volgend jaar maar echt bale (tong_kitesmiley) alleen maar de noordzee voor mij... ( die is ook niet verkeerd hoor (grinnik_kitesmiley) maar wel zo koud!)
|
|
|
Passie
|
@ jorrit a.s. wat?......wie wat waar hoe wanneer? Jorrit heeft wel praatjes over zijn drankmisbruik. Ik denk dat ik zelf genoeg drank heb gezien in de tijd dat ik in NL ben...maarja beetje drank op zijn tijd kan altijd natuurlijk (grinnik_kitesmiley)
praatjes??
|
|
|
|
Sherida
|
yup en een vraag... a.s. aanstaande..wanneer is dat?
Aanstaande Pinksteren!
|
|
|
Passie
|
zondag en maandag:)
|
|
|
JorritPi
|
yup en een vraag... a.s. aanstaande..wanneer is dat?
a.s. zondag en maandag is het Kiteboard Open 2007 in Noordwijk. Word super vet! komen jullie ook?
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
aaaaah het kwartje val Kite Board Open.....nee ik heb al een ONK....Open Nederlands Kampioenschap....motorracen wel te verstaan in Oss...hahaha als 3 kwart jaar niet op een motor gezeten dus dat wordt wat....
|
|
|
prokiter
|
Heyy,
Neep sorry ben dr ook niet..... (cry_kitesmiley)
Andere verplichtingen.....moet nog een boot opknappen.....en deze moet af voor dat ik op vakantie ga..... (grinnik_kitesmiley)
Greetings...Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|