Wie?
Gast
|
Redelijk vlak check die filmpjes eens (grinnik_kitesmiley) Doen jullie ook je kleding enzo in je handbeage me kitegear is bij elkaar inc de tas al 20 kilo (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Sherida
|
Bij prolimit kitebags zit een golf logo op. En daar doen ze weer makkelijker over als het golfers zijn.
Totdat iedereen met dezelfde bus richting Panorama moet en de spullen er niet in passen
|
|
|
Wie?
Gast
|
Tja sommige moete gewoon een normale tas nemen die moete ni zo ego zijn (grinnik_kitesmiley) (tong_kitesmiley)
|
|
|
McBridges
|
Bijna 20 man....lijkt wel een georganiseerde reis, echt gaaf (grinnik_kitesmiley). Komt toch zeker wel een reisverslag van deze club in de volgende Acces ?? Is tenslotte een beetje een blad voor kiters door kiters. Aan het fotomateriaal zal het niet liggen, leuk verhaaltje erbij en klaar...............
|
|
|
kitebart
|
Wil wel gaan ergens begin juli. Wat zijn de beste hotels om te kiten of maakt dat niet zoveel uit ?
Als er nog willen gaan in die periode laat maar weten, wil vertrekken na 5 juli Grts Bart
|
|
|
emieck
|
aaarg... ik heb er zo veel zin in maar moet eerst nog vet veel leren voor de proefwerkweek...dat lukt echt niet zo:P
|
|
|
Passie
|
emieck, heb je geboekt?
|
|
|
emieck
|
nee ik ga maandag met nacnud boeken en dan gaan we waarschijnlijk samen op 1 kamer
|
|
|
CHRIZZZZ
|
Hoe zitten jullie met je gewicht?? Ik heb met kite's, board, trapeze & pomp al 20 kilo :S dus kleren mee in handbagage
|
|
|
emieck
|
hoe meet jij dat? hoe kan je presies weten of het 20 kilo is?
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
pomp lekker thuis laten....compressor hebben ze daar... wegen..dat is een eitje ...ga zelf op de weegschaal staan...ga nog een keer op de weegschaal staan met je zooi en gewichten van elkaar af halen...
|
|
|
CHRIZZZZ
|
gewoon tas en al op weegschaal pleuren
|
|
|
emieck
|
oke, bij mij past dat namelijk niet echt helemaal:P
|
|
|
Wie?
Gast
|
Ja wat mightmarkt zegt. Eerst zelf erop dan met je zooi erop staan en dan eraf trekken en heb je gewicht:D.
|
|
|
Passie
|
mij boeit het niks hoeveel het kost,. ik merk het vanzelf wel. neem toch geen kleren mee(H) hehe,, naked kiteting
|
|
|
Wie?
Gast
|
mij boeit het niks hoeveel het kost,. ik merk het vanzelf wel. neem toch geen kleren mee(H) hehe,, naked kiteting
\ik heb ineens ni zo veel zin meer (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
heb vanmdidag ook ff naakt gekite, en leek toch wel door te hebben dat er menig man er plezier van had
|
|
|
NacNud
Geen avatar
|
@MJdeVries @DaanD Wat mij betreft kunnen we inderdaad samen een kamer boeken. We zijn met zijn 4-en dus kunnen 2x twee persoons kamers boeken. Als 1 persoon niet kan dan kunnen we een drie persoonskamers boeken. Als jullie dat allemaal verder geen probleem vinden. Ik heb mijn mobiele nummer via de persoonlijke berichten verstuurd.
Bel me even op mijn mobiel of stuur een pesoonlijk bericht met je telefoonnummer. Mailen naar mijn hotmail gaat niet werken. Ik wil aanstaande maandag gaan boeken.
Emieck gaat ook mee.
@DaanD Wanneer weet jij of je kan?
@MJdeVries - Michiel Hij hebt bijna hetzelfde profiel als ik. Ook Zaandam en 29. Ik woon in Poelenburg.
|
|
|
JorritPi
|
Ik had vanacht gedroomt dat de aanbieding vol was. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
NacNud
Geen avatar
|
Ik had vanacht gedroomt dat de aanbieding vol was. (grinnik_kitesmiley)
Huh.... wat raar ik had gedroomd dat maandag nog goedkoper wordt. (grinnik_kitesmiley)(grinnik_kitesmiley)(grinnik_kitesmiley) Ach als beide dromen niet uitkomen vind ik het ook goed.
|
|
|
emieck
|
nacnud, wij gaan toch samen op 1 kamer? je moet echt even duidelijk wezen want anders moet ik iets anders gaan regelen.
|
|
|
vriesmjde
|
Hallo, Ga helaas toch niet mee, de kosten van de autoreparatie vielen (angry_kitesmiley)'enigzins' tegen dus dan moeten er keuzes gemaakt worden. Iedereen heel veel plezier gewenst en ik hoop dat er bakken met wind staat. Ik lees wel terug hoe het geweest is. Groeten Michiel
|
|
|
emieck
|
hee jammer man!
|
|
|