rrd hyper typ of switchblade 2?????

sjef

Berichten: 599
Mei 12, 2007, 04:16:38
edit2Rapporteer  
ik wil een 9m kite erbij  mij lijkt de rrd wel een vette kite maar ik heb nu al een switch 1 wat denkt u???
NW

Berichten: 159
Antwoord #1 Mei 12, 2007, 04:21:26
edit2Rapporteer  
vaar zelf met een type7 9m2 en das een bloedsnelle kite, vaart echt super. als je toch geld uit wil geven kijk dan eens naar een waroo als je toch een bow wil.
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #2 Mei 12, 2007, 04:46:57
edit2Rapporteer  
Ik vaar xbow2 9m. In harde wind en voornamelijk ingehaakt, xbow2 is echt superlekker.
Een 9 meter gebruik je in harde wind. Het voordeel van een kite met pulleys (2:1) op de bar zoals de xbow2, is dat je ondanks de harde vlagerige wind toch een smooth ride hebt. Plus je hebt heel groot inzet bereik. Voor mij is dat van een volledige 5 tm 7 bft.
Absoluut aanrader als je weinig tot geen unhooked tricks doet.

Nadeel van pulleys is dat je ermee moet leren varen, je moet eraan wennen. Dat kost tijd, maar aangezien je switchblade 1 vaart, zul je dat probleem niet hebben.

Let op bij de Switchblade 2. Dat is wel een beetje een andere kite dan de eerste Switchblade.
Xbow2 lijkt het meeste op de Switch1.
Switchblade 2 is ook helemaal top, met name 8 en 10m zullen veel mensen aanspreken. Met een groot inzetbereik en 100% depower. Probeer er eentje, misschien spreekt die je meer aan.
Thetheo

Geen avatar

Berichten: 52
Antwoord #3 Mei 12, 2007, 06:08:27
edit2Rapporteer  
ik heb een sw2 8 en 12 . de 8 is zeer snel maar de 12 wat traag. ben er wel zeer tevreden mee. Een vriend van me heeft de hypertyper 12 l..is ie ook blij mee. ik denk zelf dat de sw  iets gemoederlijker is en een beter high end maar een slechtere low end heeft dan de rdd...lekker voor de sb2 gaan de 10 of 8 zou mijn tip zijn.....denk dat ze ook wat beter door te verkopen zijn over een tijdje
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.