Maurits
|
Hm, gaat weer lekker dus :S
|
|
|
VincentC
|
Waait het eindelijk weer eens goed, zit ik thuis met buikgriep
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Beterschap. We zullen extra hard voor je beulen!!!!!
|
|
|
Maurits
|
Beulen? volgens mij wordt dit een dag regen.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Nat word je toch wel dus wat dat betreft. Maargoed, lekker is anders.
|
|
|
Passie
|
ragge dat kadaver zeg ik
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Dit is dus zo'n dag dat je moet oppassen als je je kite op 12 uur houdt in de buurt van de waterkant.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Dit is dus zo'n dag dat je moet oppassen als je je kite op 12 uur houdt in de buurt van de waterkant.
Hehehehehehe! 'k Ben weg. Raggen op vlagerig Horst!
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Kun jij niet beulen als het regent dan???
|
|
|
Maurits
|
Kun jij niet beulen als het regent dan??? Uh jawel, maar lekker is anders.
|
|
|
plaaggeest
|
Ik ben net terug van zee! En het was een dagje om niet 1,2,3 te vergeten heerlijk windje af en toe beetje vlagerig! En tja springen leek vandaag meer op paragliden hehe
|
|
|
ouddorp-rules
|
Ben ook net terug(B`dam), tering wat waaide het en af en toe flink door. Fuel 2007 7mtr kon ik af en toe NIET meer houden, was meer overleven dan lekker kiten!
Ben verrot!
Alex
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Net terug van Horst. Niet kunnen kiten want de wind was vele malen heftiger dan ik had verwacht. 'k Had hem opgelaten maar het viel niet te doen dus het hield gewoon op. Wel een gezellige dag gehad, lekker wezen babbelen aan de kant en een hele hoop mensen geholpen. Van over het strandje vliegende mensen tot kites in elkaar alles heb ik zo'n beetje wel gezien vandaag. Ook een gekke Duitser die met een half leeggelopen Waroo aan het kiten was en een kite had die prakties inverteerde. Maar er even op gewezen dat het toch niet zo'n verstandig idee was om dat te doen. Beste man had zelf zijn zoontje mee die niet wist hoe hij een kite moest oplaten. Wel jammer, want een hoop mensen waren er gewoon naar aan het kijken zonder wat te doen terwijl zo iemand ook niet beter weet. Volgende keer een roze petje op "Kite-oplaat-service en extra gewicht voor snoekduiken!" Maargoed, af en toe scheen de zon zelfs en onddanks dat ik niet kon kiten was het toch een gezellige dag en daar doe ik het toch voor
|
|
|
KiteDemon
|
Was een heerlijk dagje!!! Zon, dikke wind........en de luchtverkeersleiding sarren.
|
|
|
Twoink
|
Bah wat een wind bij Horst (huilen_kitesmiley). Aangezien dit mn 3e keer kiten was heb ik maar heel even gevaren. Maar ik heb me prima vermaakt aan de kant. Wel veel ongelukjes gebeurd omdat er op het strand een hele rare wind stond. Kite in de boom; windrichting veranderde zodat er kites over het strand vlogen. Achjaaah heb me wel weer vermaakt door te praten met andere kiters :-)
@ Myzrael: Welke kleur kite had die duitser dan? Was da een 9 mtr?
|
|
|
terrorwally
Gast
|
aaaaaah het was super ben helemaal kapot!!!!!! lekker met me 5m waroo gebeukt.
|
|
|
Idefixe
|
kon het dus niet laten ( ondanks m'n pijnlijke arm) heerlijk gevaren @ Mirns 95 kg en 8 meters. Was ( afgezien van de vlagen) goed te doen. ook op mirns weer veel "ongein"vandaag
|
|
|
Vinni
|
Ik kom ook net terug van Horst, ging mij te hard. Ik heb het 2 keer geprobeerd, maar het ging helaas echt te hard.. Wat wel grappig was is dat je zo af en toe kevin boven de bomen uit zag komen.....
Ik heb me ook maar wat vermaakt met praten en andere kiters helpen (tong_kitesmiley)
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Ik kom ook net terug van Horst, ging mij te hard. Ik heb het 2 keer geprobeerd, maar het ging helaas echt te hard.. Wat wel grappig was is dat je zo af en toe kevin boven de bomen uit zag komen.....
Ik heb me ook maar wat vermaakt met praten en andere kiters helpen (tong_kitesmiley)
Precies!
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Net terug van Horst. Niet kunnen kiten want de wind was vele malen heftiger dan ik had verwacht. 'k Had hem opgelaten maar het viel niet te doen dus het hield gewoon op. Wel een gezellige dag gehad, lekker wezen babbelen aan de kant en een hele hoop mensen geholpen. Van over het strandje vliegende mensen tot kites in elkaar alles heb ik zo'n beetje wel gezien vandaag. Ook een gekke Duitser die met een half leeggelopen Waroo aan het kiten was en een kite had die prakties inverteerde. Maar er even op gewezen dat het toch niet zo'n verstandig idee was om dat te doen. Beste man had zelf zijn zoontje mee die niet wist hoe hij een kite moest oplaten. Wel jammer, want een hoop mensen waren er gewoon naar aan het kijken zonder wat te doen terwijl zo iemand ook niet beter weet. Volgende keer een roze petje op "Kite-oplaat-service en extra gewicht voor snoekduiken!" Maargoed, af en toe scheen de zon zelfs en onddanks dat ik niet kon kiten was het toch een gezellige dag en daar doe ik het toch voor Whaha was lachen op horst...iedereen zeiken op de wind en op de duitsers... Verder was de wind dus zwaar
|
|
|
milamber
|
ging een gek met zijn waroo 14 m het water op! Hij was al op het water toen ik aan kwam lopen, wat een DWAAS.
Was echt mega vlagerig! effe gekite maar snel weer gestopt!
|
|
|
Jelle
|
Op Zandvoort een uurtje gekite, maar het was niet leuk. Veeeel te vlagerig. En dan had ik nog een Switchblade 2 8m (75 kg) Hoe kan je C-kites nog houden bij zulke vlagen? 38 knopen op meetpaal Ijmuiden kop pier. Een minuutje kijken bij The Spot op de windmeter gaf al 21 - 31 knopen.
Wel enorm lang en hoog gesprongen
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Bah wat een wind bij Horst (huilen_kitesmiley). Aangezien dit mn 3e keer kiten was heb ik maar heel even gevaren. Maar ik heb me prima vermaakt aan de kant. Wel veel ongelukjes gebeurd omdat er op het strand een hele rare wind stond. Kite in de boom; windrichting veranderde zodat er kites over het strand vlogen. Achjaaah heb me wel weer vermaakt door te praten met andere kiters :-)
@ Myzrael: Welke kleur kite had die duitser dan? Was da een 9 mtr?
Uh.......hij had een 9 en ook een 14 in het rood/groen. Warootje.... Ik was die gozer met zijn groene FONE M5 14m2 waarmee erg weinig gebeurde (zeg maar gerust die lag ter decoratie op het strandje).
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Was heerlijk veeel zon heb geen 1 druppel regen gehad:D
|
|
|