kinselonie met 30 t/m 35 knopen DeBEUN zaterdag

MEGALOOPBEUN

Mei 13, 2007, 23:39:40
edit2Rapporteer  
wat een dag had eerst mijn 9 mtr kon die niet meer houden ben daarna op mijn 7 mtr waroo overgestapt en heb heerlijk gevaren  ThumpsUp  wel een beetje vlagerig  heb ook een paar keer gesprongen Joepie maar bleef liften dus maar niet meer gedaan mijn zoon kevin heeft ook lekker gesurft wel lekker zo'n spotje waar je heerlijk kan knallen moest wel met het bootje naar het weiland maar ruimte genoeg   (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #1 Mei 14, 2007, 02:17:56
edit2Rapporteer  
Hey ,Kom in het vervolg toch gewoon naar schellinkhout is toch veel gezelliger als alleen met je zoon in een weiland,en het is maar 20 min rijden vanaf kinselonie..
MEGALOOPBEUN

Antwoord #2 Mei 14, 2007, 02:26:38
edit2Rapporteer  
ben toch donderdag al geweest op schellinkhout  en moet het thuisfront ook te vriend houden frank maar van de week ben ik weer  van de partij en heb toch nog gevaren al was het met z'n tweeen  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.