Passie
|
neit zo stoer doen joh(H) maar dat zal dan wel weze bij 't vak tekenen
|
|
|
Erwin
|
ik heb zo (10.15) examen natuurscheikunde:) en dat is meteen me laaste dan heb ik alles al gehad eindelijk van school af (grinnik_kitesmiley) kan echt gewoon niet wachten ik heb alles op de computer als je je afvraagt waarom ik ze allemaal al gehad heb (tong_kitesmiley)
|
|
|
Vinni
|
Ach, stelt niks voor bij een maat van mij... Die tekent een paar boerderijtjes op zijn examen blaadje, levert hem in en loopt weg dat kan niet eens... je moet volgens de officiele examen regels 1 uur in het lokaal blijven zitten Daarom tekent hij boerderijtjes, om de tijd te doden
|
|
|
|
Koenani
|
jij blij... ik heb er nog 3
|
|
|
Vinni
|
morgen engels, volgende weer woensdag wiskunde, en dan ben ik klaar (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
DaanD
|
Morgen economie, volgende week aardrijkskunde en wiskunde! En dan kitennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!
|
|
|
Sherida
|
Haha.. Morgen biologie, volgende week Engels, Aardrijkskunde en Wiskunde en dan Egypteeeee (tong_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
Morgen engels.
dinsdag Economie en Aardrijkskunde, woensdag Wiskunde en vrijdag Frans ik zie het niet meer zitte
|
|
|
Lex
|
succes passie! ( vooral met frans heb je toch succes nodig ? )
|
|
|
robin..
|
morgen engels alleen even een brief indeling leren en volgende week wiskunde en economie
|
|
|
Vinni
|
Ik krijg geen brief bij engels (grinnik_kitesmiley) Maar de indeling is als volgt:
Eigen adres kitestraat 43 3482 DK Kitetown The Netherlands
Ander adres hopsa 4 8937 GI Chickytown
hoe de datum moet ben ik vergeten,
Dear sir/madam,
-------------------------- ------------------------------------ --------------------------------------------
----------------------- -------------------------------- --------------------------------------
------------------- ------------------------------ ----------------------------------------
yours sincerely,
Vincent the Best
Volgens mij was dat hem (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jer
|
heel veel mensen zegge dat je geen brief bij engels krijgt zouden ze dat niet doen dit jaar? heb vandaag nask 1 gehad moet er nog 4..... morgen engels en dan volgende week nog eco,ak en wiskunde
|
|
|
Koenani
|
morgen bio... is super veel 3 boeken
|
|
|
Passie
|
bedankt vinni, dat was ikdus even kwijt, weet alleen die datumo ok niet was 't niet
7 January, 2007 of January 7th, 2007 nou weetje wat ik ik vraag 't wel op school:P
|
|
|
robin..
|
vini volgens mij klopt het niet
Eigen adres kitestraat 43 3482 DK Kitetown The Netherlands
hier moet de datum
Ander adres hopsa 4 8937 GI Chickytown
Dear sir/madam,
-------------------------- ------------------------------------ --------------------------------------------
----------------------- -------------------------------- --------------------------------------
------------------- ------------------------------ ----------------------------------------
yours faithfully,
handtekening!
Vincent the Best
|
|
|
robin..
|
25 may 2007
|
|
|
Vinni
|
Bij mij niet, ik heb het op een schoolexamen zo moeten doen
|
|
|
Vinni
|
Hier kan je het allemaal precies zien: klikbrief
|
|
|
Passie
|
ik zat zo juist bij oefene examens te kijken. En daar stond onderaan gewoon een voorbeeld van het begin. Stat er al 3jaar.d us zal dit ajar ook wel zijn. Nu moet je alleen nog maar de tekst zelf en af te sluite weten
|
|
|
DENNS
|
over 2 uur begint me engels:'((((
|
|
|
Passie
|
mijne ook. begin je al te zenuwe? hebbie nog tips:P
|
|
|
Vinni
|
Jah ik ook, ik weet echt niet of het goed gaat, de ene keer lukt het wel bij de oefen examens, de andere keer niet Naja, boeie gaat hopelijk wel... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Jer
|
heb er wel een goed gevoel over oefentoets had ik een 8,9 op dus komt wel goed
|
|
|