_Chris
|
Mennn er gaan wel erg veel mensen naar die camping (geschokt_kitesmiley) Mag ik niet een keertje langskomen?
|
|
|
xxedguyxx
|
hmm ik zit in empuria brava, zijn daar wel direct kite-stranden of moet ik hiervoor ook eerst rijden? (naar rosas?) ik heb namelijk geen eigen vervoer daaro :s En als het bij rosas schuin aanlandig is, is het in empuria brava dan schuin aflandig? kan iemand op dit bijgevoegde kaartje in paint ff de kitestranden (en welke hiervan betaald zijn) aangeven en de (meestgegeven) windrichting? Thanx alvast! :
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
hmm ik zit in empuria brava, zijn daar wel direct kite-stranden of moet ik hiervoor ook eerst rijden? (naar rosas?) ik heb namelijk geen eigen vervoer daaro :s En als het bij rosas schuin aanlandig is, is het in empuria brava dan schuin aflandig? kan iemand op dit bijgevoegde kaartje in paint ff de kitestranden (en welke hiervan betaald zijn) aangeven en de (meestgegeven) windrichting? Thanx alvast! : ik zit ook in mei in empuria brava, en ben ook wel benieuwd naar deze vraag, maar ik had laatst gehoort dat je ergens in ampuria brava mag kiten (ampuria brava is het strand van empuria brava) ik zit bij breakloose, en hun zeggen dat je daar mag kiten dus zou wel goed zijn
|
|
|
xxedguyxx
|
inderdaad, ik zit ook bij breakloose.. vandaar..
|
|
|
_Chris
|
en ik ook en er is ook een kiteschool bij empuria brava dus dat komt dik in orde
en op de vorige pagina is daar ook wat over te lezen want ik was aanvankelijk ook in de veronderstelling dat je eerst nog naar sant pere pescador moest voor een kitestrand.
NOG 1 WEEK Damn ik heb er zoveel zin in!
|
|
|
xxedguyxx
|
hey Chris, neem je alleen je 7m2 mee? of is er nog een optie voor huren daar?
|
|
|
_Chris
|
Haha ik heb maar 1 kite dus ik zal het er maar mee moeten doen Maar, ik ben heel licht, dus het komt vast wel in orde. Anders had ik wel als eerste een grotere kite gekocht Huren kun je daar vast ook, maar volgens mij is dat best duur.
|
|
|
Jolien.
|
Is het ver van Empuria naar Sant Pere Pescador? Kun je er een beetje komen per openbaar vervoer weet iemand dat toevallig?
Waait er hard zat voor een 7 als je niet veel weegt. (wat ik me kan herinneren van die wind) L'escala is wel leuk voor 's avonds, heb er 3 jaar gezeten. Net iets voor L'escala zitten wat clubs. L'escala is denk ik 5/10 minuten met de auto vanaf LaBalena. Chris, ik weet wel dat er van die autotreintjes rijden van campings naar strand&Dichtbijzijnde stadjes etc. Dus dat ik zeg maar de enige vorm van OpenbaarVervoer
|
|
|
_Chris
|
Ah nou dat komt helemaal goed dan Aan uitgaan vast geen gebrek als je met zo'n groep daar op zo'n camping zit. Jah ik had ook gevraagd hoeveel knopen gemiddeld en dat is meer dan genoeg voor mij Alleen die Tramontana wind mag wel even wegblijven die 8 dagen haha dat trek ik niet Ging jij nou uiteindelijk nog of niet?
|
|
|
Jolien.
|
Nou, misschien ga ik wel ja. Me oom woont daar vlakbij, en als ik daar kan blijven dan pak ik het vliegtuig. Wanneer zit jij er? Ik wil iig zo snel mogelijk Maargoed, eerst zorgen dat ik overga, anders MAG ik niet eens van mn ouders
|
|
|
_Chris
|
Ik ben er van 14 tm 21 juli Nou ik hoop voor je dat je over bent Laat anders maar even weten of je gaat, is wel leuk
|
|
|
Jolien.
|
Je hoort nog van me! & Als ik echtgeen tijd heb om wat van me te laten horen dan om me te spotten. Ik vaar een Groene Waroo 2006 9m
|
|
|
Molliebollie
|
Hoe zit het met de windzekerheid in Rosas begin Augustus?
|
|
|
*Maximus*
|
ik hoop goed ik ga ook augustus
|
|
|
Wie?
Gast
|
Best goed ik had in 2 weken 10 dage wind ofzo. Alleen die kwalle zijn echt drama
|
|
|
_Chris
|
Brrr kwallen, is er ook maar IETS wat je er tegen kunt doen?
|
|
|
Jolien.
|
Lekker blijven varen Chris..
|
|
|
Wie?
Gast
|
Ja gwm erop plasse dat helpt tegen de jeuk dus lkkr veel drinke
|
|
|
*Maximus*
|
hahaha, maar kunnen ze die niet met een vissersboot eruit halen ?
|
|
|
|
|
Molliebollie
|
Deze jongen gaat na een mislukte Egypte boeking en overweging van Rosas of Tarifa toch 12 dagen Tarifa doen 07-08-2007 tot 18-08-2007 op de camping (Torre de la Pena ofzo). Vliegtuig bijna geboekt.
|
|
|
xxedguyxx
|
WAT KWALLEN?! ahh nee toch,, dan neem ik me wetsuit alsnog mee! niksDINGEN,, zet je ff een lekkere kiteloop in, crash je met je kop op zo'n beest... ik zie t alweer voor me..
|
|
|
|