Uitkijken.

Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #50 Mei 22, 2007, 01:17:14
edit2Rapporteer  

Teigetje, er is toch plaats genoeg op de zee om niet te gaan aarsridderen?
Citaat

Ja klopt maar het was op Schellinkhout(IJsselmeer dus). En ook daar is ruimte zat, maar om in die ruimte te komen moet je wel een paar rakkies hoogte lopen door het hele cirkus, en dan is het dus onmogelijk om minimaal een lijnlengte afstand te houden. Ik vaar nu zeven jaar en dit is voor mij ook de eerste keer dat ik zoiets meemaak, m.a.w. ik kijk gerust wel goed uit me doppen. De gasten die mij kennen, kennen mijn spreekwoord. SAVETY FIRST. 
Ik denk dat de boodschap nu wel duidelijk is.

Enneh lief blijven he mannen. (kiss_kitesmiley)
Youri Blokdijk

Antwoord #51 Mei 22, 2007, 01:55:13
edit2Rapporteer  

Teigetje, er is toch plaats genoeg op de zee om niet te gaan aarsridderen?
Citaat

Ja klopt maar het was op Schellinkhout(IJsselmeer dus). En ook daar is ruimte zat, maar om in die ruimte te komen moet je wel een paar rakkies hoogte lopen door het hele cirkus, en dan is het dus onmogelijk om minimaal een lijnlengte afstand te houden. Ik vaar nu zeven jaar en dit is voor mij ook de eerste keer dat ik zoiets meemaak, m.a.w. ik kijk gerust wel goed uit me doppen. De gasten die mij kennen, kennen mijn spreekwoord. SAVETY FIRST.
Ik denk dat de boodschap nu wel duidelijk is.

Enneh lief blijven he mannen. (kiss_kitesmiley)

ja SAFETY first idd ThumpsUp
Haring High Richardt

Antwoord #52 Mei 22, 2007, 02:08:21
edit2Rapporteer  
Citaat
aan de andere kant heb ik ook meegemaakt dat we met 5 man de hele spot voor ons alleen hadden, en er toch 2 kites aan het vlechten waren

Klopt was dinsdag met 3 man op schellinkhout en 2 man waren in elkaars lijnengevaren waarvan een beginner

Ongelofelijk maar waar 
Haring High Richardt

Antwoord #53 Mei 22, 2007, 02:10:36
edit2Rapporteer  
Citaat
De gasten die mij kennen, kennen mijn spreekwoord. SAVETY FIRST.

En zo is dat !!!!!!!!!!!!!!!! (ouwe geitebreier  (grinnik_kitesmiley) )
wittie

Antwoord #54 Mei 24, 2007, 19:26:16
edit2Rapporteer  
GOED IN JE SPIEGELS KIJKEN EN NIET BUMPERKLEVEN!!

It's as easy as that
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.