Passie
|
Haaaaaahaaaaaaaaaa.. dat je dat daar durft te zetten.. hahaaa
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
Hahaha die bindingen en check die rail van het board die is gewoon met een handzaagje uitgezaagd dat ding man.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
'k Wilde eerst voor een A-board gaan maar ik zit nu toch te twijfelen. Zeker voor de prijs........
Kan iemand mij wat vertellen over het comfort van dit board en hoe het zit met hoogtelopen?
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Er staat ook voor gevorderden, dus ik denk dat ik maar eens een bod ga doen van 110 euro
|
|
|
Coen2000
|
gewoon schandalig!
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Er staat ook voor gevorderden, dus ik denk dat ik maar eens een bod ga doen van 110 euro Ey, ik ben pro. Ik bied 111!
|
|
|
robin..
|
Er staat ook voor gevorderden, dus ik denk dat ik maar eens een bod ga doen van 110 euro Ey, ik ben pro. Ik bied 111! IN JE DROMEN JE
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Er staat ook voor gevorderden, dus ik denk dat ik maar eens een bod ga doen van 110 euro Ey, ik ben pro. Ik bied 111! Ok, Verkocht!!!
|
|
|
|
|
VincentC
|
"ik zou zeggen ga eens bieden op dat ding je kan samen met een matras vlieger en dat ding snelheden behalen van 80 to 120 km/h over het strand" 120 km uur? oooow dan koop ik hem zeker!
|
|
|
Otto
|
Wat een vreemde mannetjes lopen er in de rondte die dit soort dingen überhaupt aan durven te bieden..?
|
|
|
reinout
|
haha heel creatief persoon
|
|
|
Vinni
|
Wel een goedkoop alternatief voor echte voetbanden Die wil duidelijk dikke winst maken (tong_kitesmiley)
|
|
|
VincentC
|
'Hallo Ik zie dat je een bod hebt uitgebracht van 150 euro.Zal ik hem voor je opsturen? Mvg, G.Polak' Whahahahaha
|
|
|
Coen2000
|
doe opsture onder rembours!
|
|
|
Patrick..!
|
Vincent, wou je hem echt gaan haalen dan
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Vincent, wou je hem echt gaan haalen dan Tuurlijk! Wie wil er nu niet zo'n topboard!
|
|
|
Maurits
|
Die bindingen spannen de kroon!!!! Echt thiop dit.
|
|
|
|
Vinni
|
Nou, ik heb er ook maar een bod op gelegd, en dan hoef ik het board niet eens, met alleen de bindingen ben ik al blij :
|
|
|
|
arjanschip
|
ha... zoveel geld hebben jullie tog niet:D
|
|
|
VincentC
|
Vincent, wou je hem echt gaan haalen dan Was het wel van plan, maar vandaag toch maar een Thorn3 gehaald, jammer alleen dat die bindingen niet zo goed zijn als Wipika
|
|
|