Airush bar!!!

#RemcO#

Berichten: 342
Mei 24, 2007, 23:56:37
edit2Rapporteer  
hallo Mede Kitersz

ik heb een Airush bar met pols leash ..

dit is superrr irritant!!

weet iemand een manier zodat ik de pols leash die van de zijkand van mijn bar aan mijn stuurlijn zit.. kan doorverbinden naar bijvoorbeeld mijn chickenloop???

dus dat ik zeg maar gewoon 360 graden kan draaie  en dan me bar 1 xtje rond draaie en dat mijn lijnene dan weer uit elkaar gedraait zijn?. want met die pols leash moet ik of een rondje rond mijn bar wandelen of de pols leash los maken en dan me bar rond draaien en dan weer vast maken....

ik hoop dat jullie me een beetje begrijpeN~!, en dat jullie een oplossing voor deze stupid bar hebben!!?!?!?

alvast bedankt..

VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #1 Mei 25, 2007, 00:08:46
edit2Rapporteer  
hallo Mede Kitersz

ik heb een Airush bar met pols leash ..

dit is superrr irritant!!

weet iemand een manier zodat ik de pols leash die van de zijkand van mijn bar aan mijn stuurlijn zit.. kan doorverbinden naar bijvoorbeeld mijn chickenloop???

dus dat ik zeg maar gewoon 360 graden kan draaie  en dan me bar 1 xtje rond draaie en dat mijn lijnene dan weer uit elkaar gedraait zijn?. want met die pols leash moet ik of een rondje rond mijn bar wandelen of de pols leash los maken en dan me bar rond draaien en dan weer vast maken....

ik hoop dat jullie me een beetje begrijpeN~!, en dat jullie een oplossing voor deze stupid bar hebben!!?!?!?

alvast bedankt..



Sloop die polsleash draf, koop een Handelpash-leash (Mystic oid 20 euri) en doe die vanaf je harnas vast aan je chickenloop en klaar.
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #2 Mei 25, 2007, 01:05:05
edit2Rapporteer  
dat ventje kan net goed zijn rakjes varen man.. Enne. een safety is soms handig hoor
#RemcO#

Berichten: 342
Antwoord #3 Mei 25, 2007, 01:11:48
edit2Rapporteer  
jongens.. ik wil me safety ook behouden~!!!.. ik vraag om een verbouwing of iets dergerlijks.. en niet om een verandering om zonder safety.. maar tog bedankt,
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #4 Mei 25, 2007, 01:13:14
edit2Rapporteer  
jongens.. ik wil me safety ook behouden~!!!.. ik vraag om een verbouwing of iets dergerlijks.. en niet om een verandering om zonder safety.. maar tog bedankt,

Een safety op de stuurlijn? daar moet je ECHT niet blij mee zijn hoor..
#RemcO#

Berichten: 342
Antwoord #5 Mei 25, 2007, 02:38:37
edit2Rapporteer  
laat maar:)!!

ik heb 't al uitgepuzzelt..

voor diegenen die het willen weten.

bij mijn airush bar zaten 2 chicken loops!!

1 tje met donkeydick,, en 1tje zonder.

die éne zonder donkeydick vaarde ik mee..

nu ben ik via een aantal zoekpogingen achter .. dat er aan mijn chickenloop een ringetje wat rond draait moet zitten. dit zat echter niet aan mijn chickenloop zonder donkeydick..

dus ik heb net mijn chickenloop met donkeydick gecheckt en wat denk je.. 't ringetje!!..

ik heb gewoon mijn polsbandje er af gehaald.. en mijn stuurlijn leash aan mijn chicken loop ringetje bevestigd!!...

probleem opgelost!!!!
Mr Bean

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #6 Mei 25, 2007, 02:56:49
edit2Rapporteer  
Ik heb ws dezelfde soort bar. In mijn situatie gebruik ik ook de chickeloop met donkeydick. De stuurlijnleash heb ik via een klein haakje (met een soort banjonetsluiting) aan mijn trapeze vastgemaakt. Nooit problemen mee gehad.
Erwin

Berichten: 188
Antwoord #7 Mei 25, 2007, 15:39:30
edit2Rapporteer  
iemand hier een foto van?
want ik zit met zelfde probleem..
en waar kan je e.v.t zo een ringetje halen
#RemcO#

Berichten: 342
Antwoord #8 Mei 27, 2007, 22:50:12
edit2Rapporteer  
eeh geen footoo.. maar k kan 't wel uitlegge. k heb je toegevoegd op msn.. spreek je later
#RemcO#

Berichten: 342
Antwoord #9 Mei 28, 2007, 23:33:04
edit2Rapporteer  
erwin. 't is echt heel simpel.. alles zit als het goed is al bij je bar inbegrepen dus all1 maar aankoppelleen en varen maar
Erwin

Berichten: 188
Antwoord #10 Mei 29, 2007, 15:41:07
edit2Rapporteer  
ik hoor het wel op msn (grinnik_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.