Rotterdam meets Maroc

Dutch_windmill

Mei 28, 2007, 18:42:21
edit2Rapporteer  
hey gasten
net terug van drie weken gaan in Marokko. Twee weken Essaouirra en 1 week Dahkla. Super relaxte tijd gehad met veel harde wind. Maar 1 keer mijn 11m in de lucht gehad verder alleen maar met 9m gevaren, maar had ook kleiner gekunt. Essaouirra was wel wat vlagerige wind maar een aantal dagen wat kite safari's gedaan met lokale kitesurfer Cristophe op plekken waar de wind veel stabieler was en de golven ook erg ok waren. Gezien Cristophe een klasse gozer is, raad ik je aan als je naar Essaouirra en omgeving gaat hem te benaderen. Je vakantie is much better!
Dennis als je dit leest, knal ff jouw ervaringen erbij! 
mail@kiteadventuresessaouirra.com     

Dahkla was erg apart. echt dagelijks super wind en spiegel glad water. geen toeristische shit zoals egypt, maar enkel een tentje, muizen en wolven..
Kortom 200% kanllen van 's ochtend tot donker worden..
sukran, beslama !
The Dutch Windwill

veel wind gehad
Jacobus

Antwoord #1 Mei 28, 2007, 20:23:09
edit2Rapporteer  
Klinkt goed, misschien volgend jaar maar eens kijken rond deze tijd.
Nicolas

Antwoord #2 Mei 29, 2007, 05:46:49
edit2Rapporteer  
Dakhla lijkt me heel apart zo in een tentje, zou het echt willen doen! Maar niet alleen
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.