florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
routeplanner? landkaart? op internet staat toch wel dat een weg is afgesloten en hoe je dan moet rijden om er wel te komen....
|
|
|
DaanD
|
Tja zit maar één ding op, richting Lelystad dijk naar Enkhuizen pakken en dan weer terug naar het zuiden.
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Ik heb gekeken maar heb echt geen flauw idee. Later dan half 9 is ook geen optie want ik kan kiezen of niet gaan of heel vroeg gaan. Niemand hier die dit weet?
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
A6 Muiden - Lelystad tussen Muiderberg en Almere-Stad-West in beide richtingen Vertraging tot 30 minuten, duur: 01.05.2007 tot 31.12.2007 01:00 uur Door toegenomen verkeersbelasting is het noodzakelijk de brug te verstevigen en met het oog op de verkeersveiligheid te verbreden. Door de brug in beide richtingen tijdelijk af te sluiten voor vrachtverkeer kan het overige verkeer de brug veilig blijven gebruiken.
bedoel je dit? dat is toch alleen voor vrachtverkeer? en het lijkt me trouwens niet echt slim om een weg af te sluiten in de ochtendspits...?? waar haal jij je informatie vandaan
|
|
|
Myzrael
Gast
|
@Florisvw
De ijsselmeerweg is i.v.m sluipverkeer van de A6/A1 van 06:00 tot 10:00 gesloten. Dat is nog altijd van kracht. Er staat ook gewoon een bord met die informatie als je daar langs rijdt. Mijn vraag is dus hoe ik nu bij Muiderberg kan komen vanuint Almere/Lelystad
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Alrighty.......Ben er via msn achter gekomen. Moet de googweg pakken als de eerst afslag dicht is. Gaat lukken hoop ik.......
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Ik denk dat ik een leuk boek en een grote visparaplu meeneem. Heb ook nog wel wat trick theorie om te lezen. Maar wie weet komen er nog meer debielen zo vroeg. 'k Vermaak me wel........ Je kunt moeilijk wat gras op de tip van je kite gooien Nou moet ik zeggen dat ik ook wel kan starten door met de kite het water in te lopen aan de safety en dan gewoon te herstarten. Vaker gedaan waaronder op Horst maar handig is anders...
|
|
|
Idefixe
|
hoe was het ook alweer? hoge bomen vangen veel eeeuuuh ...... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
sjembek
|
Kites in mijn geval Rij gewoon door over de A6 die overgaat in de A1 tot aan het pompstation, even hiervoor ga je rechtsaf richting Muiden/Muiderberg et voila! Die is gewoon open.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Was meer WEST in de windrichting dan dat ik verwacht had. Hierdoor moet je een flink eind het water in lopen en het was erg vlaggerig. Ik was er omstreeks 10.30 uur maar moest om 14.00 uur weer werken. Ik heb Myzrael het water in geholpen en ben, nadat er nog 3 andere kiters waren, omstreeks 12.15 weer weggegaan zonder het water te raken
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Nah, ik ben weer aan het zeuren. 't Was best gezellig maar veel problemen gehad
|
|
|
|
sjembek
|
ik was ook nog even langs geweest, van 3 tot 5 ongeveer. Wind was inmiddels al bijna ZW dus je moest eerst een end lopen wilde je nog fatsoenlijk kunnen varen, want daarvoor was het typische muiderberg wind, erg vlagerig.
Morgen maar eens Horst of Stichtse brug proberen.
|
|
|