zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik was er ook op 18 mei en ben geintreseerd in de foto,s maar steeds als ik de mappen met foto,s wil openen krijg ik een fout melding : the operation timed out wat gaat er fout ? hoeveel foto,s zijn het ?
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
ik heb hetzelfde probleem..
Vaag..
|
|
|
Me Kiter
Geen avatar
|
Heb inderdaag ook het probleem. Kijk er morgen wel even na, moet nu weg
Zijn redelijk wat foto's De klein formaat map is iets van 24mb de orgineel map iets van 1,2 gb
Frank, de foto's zijn 's avonds gemaakt en sorry jij staat er niet op
|
|
|
Me Kiter
Geen avatar
|
Net mijn router gereset en het lijkt wel weer te werken (niet super snel )
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Hij doet het idd!
je moet ze alleen 1 voor 1 gaan aankliken en t duurt best wel heeeel lang zelfs met klein formaat
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Nu gaat t al veel sneller! ze zien er mooi uit, alleen sta ik er denk ik niet op want ik was er toen volngens mij niet Greetz Lucas
|
|
|
PeeWee
|
Bedankt. Eindelijk wat foto's van mezelf in actie
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Dat zijn er nogal wat!! Het kost je zowat een uur om ze te bekijken. Is het niet mogelijk om een thumbnail-indexje te maken??? Voor de rest toppie dat je ze wilt delen met ons....
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
De webpagina kan niet worden weergegeven Ik kan beide niet openen krijg onderstaande melding
Meest waarschijnlijke oorzaken: Uw computer is niet met internet verbonden. Er zijn problemen op de website opgetreden. U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt. Mogelijke acties: Verbindingsproblemen vaststellen Meer informatie
|
|
|
|
zwafra
|
Frank, de foto's zijn 's avonds gemaakt en sorry jij staat er niet op
Jammer ... (cry_kitesmiley)
|
|
|
|
Me Kiter
Geen avatar
|
PS het is een flash site geworden, mogelijk dat dat het probleem is??
|
|
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik krijg het gebeuren ook niet aan de praat (shame_kitesmiley) Probeer het straks nog even, kan ik de foto's nog even aan de visite showen gr. Robert
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb ze allemaal bekeken. Ksta der niet op : Robert (jij vaar toch een nobile board) wel een heleboel. (geschokt_kitesmiley) Peewee ook met z;n gele broekie en zonnebril.. (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
roeb
Gast
|
Ja klopt, beetje jammer dat ik ze niet kan zien
|
|
|
Me Kiter
Geen avatar
|
Teigertje,
Heb je ze nu via de website gekeken of via de FTP
Als het via de website is, wat heb jij verandert zodat het nu wel werkt?
|
|
|
zwafra
|
Ik heb nu echt alles geprobeert ,maar het werkt bij mij niet . Ik heb 2 internetbrowsers op mijn p.c staan Windows Int.Explorer en Firefox ,maar ik kan alleen met de Windows int.Explorer op de FTP server de mappen klein formaat en groot formaat zien ,maar niet openen..
Me kiter = Arno ?
|
|
|
roeb
Gast
|
Hey Arno,
Waar woon je? Anders wil ik de dvd wel eens komen halen, of eventueel verzenden?
Ik heb alles gedaan wat er in mijn kunnen ligt, wat betreft die foto's kijken maar het lukt niet (shame_kitesmiley)
Gr. Robert
|
|
|
|