Kitechix verschoven naar 16 & 17 Juni

Freija
Gast
Juni 14, 2007, 03:05:54
edit2Rapporteer  
Door de weersomstandigheden is het Windtown Kitechix weekend dat gepland stond op 9 en 10 Juni verschoven naar aanstaand weekend (16 & 17 Juni). Hopelijk laten de windgoden ons deze keer niet in de steek en wordt het een fantastisch weekend met 2 dagen wind!

Meiden die willen leren kitesurfen of al kitende chix die komen voor een gratis clinic kunnen zich nog opgeven via kitechix [at] xschool . nl

Update: Zie www.kitechick.nl voor de foto's van het afgelopen weekend

Het volgende weekend is 30 juni en 1 juli of bij geen wind 7 en 8 juli.  Schrijf dus alvast in je agenda  ListenToMe
Tom Kite

Antwoord #1 Juni 14, 2007, 03:39:44
edit2Rapporteer  
Hey freija weet je al hoeveel aanmeldingen er zijn?
guiri

Antwoord #2 Juni 14, 2007, 18:33:07
edit2Rapporteer  
Zijn er nog mensen die willen meerijden vanaf amsterdam?
Freija
Gast
Antwoord #3 Juni 16, 2007, 14:10:53
edit2Rapporteer  
We zijn met een groepje van 10 meiden!

Voorspellingen zien er goed uit!!!
Yoeehoeee Smiley
Emma

Antwoord #4 Juni 17, 2007, 03:53:54
edit2Rapporteer  
Heey en is het een beetje leuk? Vorig jaar wel (grinnik_kitesmiley)Was vandaag toch niet echt veel wind of wel?
_Chris

Antwoord #5 Juni 18, 2007, 00:09:36
edit2Rapporteer  
Het was FANTASTISCH  Joepie
Gisteren was er niet zo heel veel wind maar hebben we genoeg lol gehad in de stortregens en onweer  (grinnik_kitesmiley)
Vandaag was er echt goede wind, we gingen heel vroeg weg en we konden best lang doorgaan nog ondanks de voorspellingen. Er was ook een ontzettend leuke groep, niet zo heel veel meiden maar het was supergezellig  (hangloose_kitesmiley)

Nog een speciaal bedankje aan Tom, de held van de dag  ThumpsUp
Jacq

Antwoord #6 Juni 18, 2007, 00:14:57
edit2Rapporteer  
Ik moest dit weekend werken helaas. Heb wel aan jullie gedacht hoor, had er graag weer bij geweest!
Misschien de volgende keer weer  YeSS
_Chris

Antwoord #7 Juni 18, 2007, 00:20:53
edit2Rapporteer  
Ja ik vond het jammer dat je er niet bij was!
Ik heb nu al bijna net zo'n bruin hoofd als jij  schater
Nou ja toen het vorige weekend he misschien ben je nu wel NOG bruiner geworden Wink

Het volgende weekend is 30 juni / 1 juli, kun je dan wel?

Emma

Antwoord #8 Juni 18, 2007, 00:38:12
edit2Rapporteer  
Waarom worden ze nou alleen maar gepland wanneer ik niet kan, ik wil ook nog wel een keertje komen Grin. Maar ik moet niet zeuren zit dan in El Gouna Grin
Tom Kite

Antwoord #9 Juni 18, 2007, 03:07:58
edit2Rapporteer  
Het was FANTASTISCH Joepie
Gisteren was er niet zo heel veel wind maar hebben we genoeg lol gehad in de stortregens en onweer (grinnik_kitesmiley)
Vandaag was er echt goede wind, we gingen heel vroeg weg en we konden best lang doorgaan nog ondanks de voorspellingen. Er was ook een ontzettend leuke groep, niet zo heel veel meiden maar het was supergezellig (hangloose_kitesmiley)

Nog een speciaal bedankje aan Tom, de held van de dag ThumpsUp

Haha, was inderdaad wel super gezellig eh Wink
Kom volgend weekend ook maar weer, als ik tussen de beginnerslessen door nog wat tijd heb krijg je nog wel meer tips Wink dat ben ik je wel verschuldigd na die blessure Sad

Succes met je knie en laat even weten hoe dat afloopt Wink
Tom Kite

Antwoord #10 Juni 18, 2007, 03:11:13
edit2Rapporteer  
Waarom worden ze nou alleen maar gepland wanneer ik niet kan, ik wil ook nog wel een keertje komen Grin. Maar ik moet niet zeuren zit dan in El Gouna Grin

Hehe, nee dan mag er inderdaad niet geklaagd worden!

30 juni & 1 juli (reserveweekend: 7&8 juli)
1&2 september (reserveweekend: 8&9 sep)

Dit zijn de volgende datums, misschien word er ook nog een weekend in augustus gepland, wegens het grote succes van voorgaande kitechixweekenden Wink

Hopelijk tot dan!
Freija
Gast
Antwoord #11 Juni 18, 2007, 03:48:14
edit2Rapporteer  
He Chris, ik hoop dat het met je knie meevalt!!! Sterkte en tot de volgende keer!
Freija
Gast
Antwoord #12 Juni 18, 2007, 16:35:58
edit2Rapporteer  
Veel te energievol !!!
Freija
Gast
Antwoord #13 Juni 18, 2007, 16:37:38
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.