Maurits
|
Gemiddelde leeftijd; 44 jaar, mijn leeftijd; de rest telt niet.
Hahaa, als we wimt toch niet hadden
|
|
|
Idefixe
|
Gemiddelde leeftijd; 44 jaar, mijn leeftijd; de rest telt niet.
Ik voel me ineens weer een stuk jonger!!!!
|
|
|
|
Wimt
|
Zo oud als George Clooney, beter dan Jamai.
|
|
|
|
|
Alferink
|
Ik moet zeggen dat het hier mooi verdeeld is tot nu toe,
Op hanglos zitten meer broekies van 17-20 (zoals ik) (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
nlkiter
|
In plaats van de strijd met elkaar aan te gaan, zouden we ook van elkaar kunnen leren om zo de kwaliteit van beide sites nog verder te verbeteren?! Hanglos verder uitbreiden forum, kitehigh verbeteren 2e hands en zoekopdracht, hanglos afdeling voor zelfbouw, kitehigh etc etc ... Enkele statistische vraagjes om rekening mee te houden: 1) Is er een correlatie tussen leeftijd en kwaliteit van reacties/bijdragen 2) wanneer is de steekproef representatief (hanglos nu 349 stemmen tegen 189 op kitehigh) 3) etc etc Wat mij betreft beide topsites, met eigen voorkeur voor de verschillende onderwerpen (zie boven). Mzl (33 overigens, dus geen verband tussen leeftijd en inhoud
|
|
|
|
Stanley
|
Trouw niet voor je 40 bent. Oeps laat ik nu ook al getrouwd zijn Augustus hopen wij de 44 te halen je weet maar nooit met zo'n gevaarlijke sport
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Jij moet in het bejaarde klasje met de Beun en Handige HAAAARRRIIEEEEE. Teigetje is er vast ook!! Neej hoor, dikke respect voor jullie oudere kiterssszz!!!!! Echt top!!!
|
|
|
Levi
|
18 jaar hier!!
|
|
|
kitebart
|
Hehe 'k zit toch in de grootste groep
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Op hanglos moet je eerst je stem uitbrengen voordat je het resultaat van de poll kan zien.... daar is dus niet over nagedacht omdat we op die manier nooit het verschil gaan zien tussen de doelgroep van de beiden sites : Heb dus niet gestemt op hanglos dus kan iemand het resultaat even vermelden
|
|
|
D.D
|
Eigelijk best veel ouwertjes hier
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Eigelijk best veel ouwertjes hier klopt! doet me deugt de wetenschap te hebben dat ik over 15 jaar dus nog steeds wel zal kunnen rocken, hahaaa (en dan ben ik zowiezo op HL al 'n ouwe lul..)
|
|
|
WaZuP
|
20 jaar hier
en al sinds mijn 14 aan de tube kite
|
|
|
rickclaus
|
Ik was afgelopen zondag op oostvoorne. En het verbaaste mij dat ik toch nog vrij aan je jonge kant van alle kiters die er liepen. En dat nog met mijn 20 lentes oud.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben 19, maar ik denk dat er op hanglos iets meer jeugt zit. Dat komt denk ik door dat je daar vaak van die gasten als Youri en Ruben zitten. En die worden daar door aangestrokken misschien.
|
|
|
Fré
|
Zalige poll...
Pfieouw, dacht dat ik als bijna 30-er bijna zo goed als versleten was... Toch een ideale manier om een pseudo-midlife-crisis te vermijden.
Er is nog HOOP na de 30!!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Jij moet in het bejaarde klasje met de Beun en Handige HAAAARRRIIEEEEE Volgens bedoelde je HARING in plaats van Handige (mijn broer) HAAAAAARRRRIEEEEE ??????
|
|
|
|
Kevin
|
Wat trouwens wel nu goed te zien is is dat KH toch wel minder actieven leden heeft dan HL en de leeftijd hier ook echt wel hoger is.
|
|
|