Wil het even kwijt
De zijkant van mn bar was gebroken tijdens het varen. (RRD ZH bar)
Ik had deze gekocht bij morethanboards.com (duitse winkel) en heb uiteraard eerst een mailtje naar hun gestuurd om te vragen of ze wilden helpen.
antwoord:
hello,
i am sorry to hear this. but i am not sure if rrd will accept this. because this can happend all the time. if the bar fall around in the car, hit the board or....
we can help you fast with a special price for a new bar. so you have a second bar and also new lines....Was ik het natuurlijk niet mee eens dus ik heb een mail terug gestuurd dat ik het er niet mee eens was, dat ik vond dat het onder garantie moest vallen (had de kite net een jaar) en of hij niet contact op kon nemen met de importeur in duitsland
antwoord:
hello,
its not a problem to cantact him but i dont think he can help you with that. because the bar can be broken during the transport first and during the kiting the bar brok totaly... you understand...meer heb ik niet gehoord, want ik ben zelf op onderzoek uitgegeaan
in eerste instantie bij de importeur in duitsland (gevonden via RRD site) maar daar heb ik nooit een antwoord van gehad.
Ik heb het ook geprobeerd bij Intofun van hun kreeg ik heel netjes en terecht een mailtje terug dat ik met mijn dealer contact op moest nemen.
Uiteindelijk heb ik gemailt naar italie, het RRD hoofdkwartier.
Na het sturen van wat fototjes een serial nummer en een bon (die was van een jaar en twee weken eerder) kreeg ik twee dagen later een mail dat er een nieuwe bar onderweg was! (Ik kreeg overigens op elke mail die ik stuurde binnen twee dagen een mail terug)
Na wat probleempjes bij DHL heb ik een volledig nieuwe bar, met chickenloop, depowerstrap etcetc binnengekregen! (helaas zonder lijnen, maar die zet ik wel over vanmn oude bar)

voor RRD

voor morethanboards