Service RRD

Jarno

Geen avatar

Juni 20, 2007, 02:20:53
edit2Rapporteer  
Wil het even kwijt

De zijkant van mn bar was gebroken tijdens het varen. (RRD ZH bar)

Ik had deze gekocht bij morethanboards.com (duitse winkel) en heb uiteraard eerst een mailtje naar hun gestuurd om te vragen of ze wilden helpen.

antwoord:

hello,

i am sorry to hear this. but i am not sure if rrd will accept this. because this can happend all the time. if the bar fall around in the car, hit the board or....

we can help you fast with a special price for a new bar. so you have a second bar and also new lines....

Was ik het natuurlijk niet mee eens dus ik heb een mail terug gestuurd dat ik het er niet mee eens was, dat ik vond dat het onder garantie moest vallen (had de kite net een jaar) en of hij niet contact op kon nemen met de importeur in duitsland

antwoord:
hello,

its not a problem to cantact him but i dont think he can help you with that. because the bar can be broken during the transport first and during the kiting the bar brok totaly... you understand...

meer heb ik niet gehoord, want ik ben zelf op onderzoek uitgegeaan
in eerste instantie bij de importeur in duitsland (gevonden via RRD site) maar daar heb ik nooit een antwoord van gehad.

Ik heb het ook geprobeerd bij Intofun van hun kreeg ik heel netjes en terecht een mailtje terug dat ik met mijn dealer contact op moest nemen.

Uiteindelijk heb ik gemailt naar italie, het RRD hoofdkwartier.
Na het sturen van wat fototjes een serial nummer en een bon (die was van een jaar en twee weken eerder) kreeg ik twee dagen later een mail dat er een nieuwe bar onderweg was! (Ik kreeg overigens op elke mail die ik stuurde binnen twee dagen een mail terug)

Na wat probleempjes bij DHL heb ik een volledig nieuwe bar, met chickenloop, depowerstrap etcetc binnengekregen! (helaas zonder lijnen, maar die zet ik wel over vanmn oude bar)

ThumpsUp voor RRD

ThumpDown voor morethanboards
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #1 Juni 20, 2007, 03:54:36
edit2Rapporteer  
Fout ligt toch niet bij de shop maar bij RRD kan die shop niets aan doen
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #2 Juni 20, 2007, 04:52:20
edit2Rapporteer  
Goed voor je Jarno!

Simpel gezegd, die shop wou er niets aan doen, maar RRD zelf wel.

Dus 3e-kiteboarding, jij zit fout
jaapd

Antwoord #3 Juni 20, 2007, 04:53:30
edit2Rapporteer  
Natuurlijk ligt de fout bij de shop, die moet de garantie regelen.

Nog een  ThumpDown voor morethanboards: ze verkopen type HiR met dual pump maar dat zit helemaal niet op die kite!
LOEN

Antwoord #4 Juni 20, 2007, 04:57:09
edit2Rapporteer  

Snap het punt van de shop dat het altijd gebeurd kan zijn met vervoer enz. en dat ze je niets kunnen beloven, maar de shop had het op ze minst even kunnen proberen bij RRD. (aangezien de shop in dit geval de tussen persoon is)

Wel makkelijk om een nieuwe bar aan te bieden waar zij ook weer wat euro's over verdienen en verder geen moeite kost.

Maargoed, top dat RRD het geregeld heeft, en jij weer een nieuwe bar heb  ThumpsUp
VincentC

Antwoord #5 Juni 20, 2007, 12:54:58
edit2Rapporteer  

Als dat de service is die jij ook aanbiedt komt het eropneer dat als er bij die stuff van jou iets kapot gaat je met China mag gaan mailen?

Ontopic: Duurt ff, maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen.  ThumpsUp
jelmerboy

Geen avatar

Antwoord #6 Juni 20, 2007, 12:59:15
edit2Rapporteer  

Dat zou wel heel makkelijk zijn. Als ik bij jou een board zou kopen, en stel deze gaat kapot. Ga ik naar jou toe, MIJN geld heb ik op dat moment bij JOU uitgegeven. En het hoort bij de service van de winkel ( en garantie) om een nieuwe te fixen voor mij. Of de winkel nou wel of geen garantie geeft maakt niet uit. In Nederland is een bepaalde garantie verplicht had ik een tijdje terug hier op kitehigh gelezen.
Silversurfer1

Antwoord #7 Juni 20, 2007, 13:05:48
edit2Rapporteer  
geluk gehad. ik kan me voorstellen dat zij moeilijk garantie kunnen geven omdat zij niet kunnen zien hoe het gebeurd is. misschien heb je er wel met een auto overheen gereden.

ik heb in het verleden kapotte camera's bekeken of het garantie was, maar als je daar eens wist wat er binnen kwam  (huilen_kitesmiley) echt heel duidelijk dat de camera gevallen was en toch volhouden dat de camera er zomaar mee stopte jaja  (sealedlips_kitesmiley)

ik zeg niet dat je liegt maar het is moeilijk voor een ander om te zien (net als bij poker  (grinnik_kitesmiley) )
Jarno

Geen avatar

Antwoord #8 Juni 21, 2007, 00:12:10
edit2Rapporteer  

dan heb je niet goed gelezen

RRD heeft perfect gehandeld, de shop wilde alleen verdienen aan mij en geen service bieden. Ze hebben niet eens de moeite genomen om bij RRD te checken wat ze er van vonden, maar zijn er vanuit gegaan dat ze er niets mee zouden doen, maar dat hadden ze mooi mis!

nogmaals: service van RRD  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.