Starkite S-Bow

Gpostema

Juni 28, 2007, 23:04:27
edit2Rapporteer  
Zijn er toevallig mensen die met deze kite gevaren hebben en dan gaat het mij voornamelijk om het 2006 model. Ik zou graag van meerdere mensen willen horen hoe de kite vaart. Ik heb van enkele mensen gelezen/gehoord, dat de bardruk behoorlijk hoog is. Dit schrikt mij een beetje af omdat ik nou niet echt krachtpatser ben en je een bow toch meer op je armen vaart, omdat je de bar niet los kan laten. Ik hoop dat er wat mensen zijn die mij wat verder kunnen helpen!  (grinnik_kitesmiley)

Greetz Gerben
LOEN

Antwoord #1 Juni 28, 2007, 23:55:19
edit2Rapporteer  
Ik heb een Boxer sle en die kan je tegen de stopper aan varen.
ik weet verder niets van die kite maar zal ongetwijfeld een soortgelijk iets op zitten.
dus dat je hem altijd vol op je armen vaart is niet helemaal waar...
Gpostema

Antwoord #2 Juni 29, 2007, 00:15:58
edit2Rapporteer  
Daar zit zeker wat in  ThumpsUp en misschien is het een geluk bij een ongeluk. Kan ik lekker spieren kweken  (grinnik_kitesmiley) Graag nog wat andere reacties van mensen!

Greetz Gerben!
diederik

Antwoord #3 Juni 29, 2007, 02:03:34
edit2Rapporteer  
is qua looks een exacte kopie van de rebel, beetje cheapass. de stopper schijnt niet te werken waardoor de safety (100% depower) ook niet werkt...(ervaring van een maatje van me die hem getest heeft). vaareigenschappen ken ik niet.
Spikey

Antwoord #4 Juni 29, 2007, 15:53:04
edit2Rapporteer  
06 heeft geen stopperbal ;-)

en is ook niet echt te vergelijken met een rebel...stuurt zwaarder maar heeft meer lift en hangtime. Bar van North zit beter in elkaar moet ik toegeven, maar ik denk dat de robuustheid/afwerking van de kites net zogoed als niet beter is !

ze stoppen er bijvoorbeeld geen stokkies in ;-)
Gpostema

Antwoord #5 Juni 29, 2007, 16:12:18
edit2Rapporteer  
Maar zou de starkite S-bow wat zijn dan. En zou ik dan de 2006 bar die 2:1 is om kunnen bouwen naar 1:1  (grinnik_kitesmiley)

Greetz Gerben  (grinnik_kitesmiley)
drifter

Antwoord #6 Juni 29, 2007, 16:19:51
edit2Rapporteer  
En zou ik dan de 2006 bar die 2:1 is om kunnen bouwen naar 1:1 (grinnik_kitesmiley)

Ja dat moet geen probleem zijn. Het probleem is dat je waarschijnlijk ook de kite ook moet aanpassen
Gpostema

Antwoord #7 Juni 29, 2007, 16:33:00
edit2Rapporteer  
Mmm ok.. Wat zou je in het algemeen moet veranderen, als je een kite om wilt bouwen van 2:1 naar 1:1, met betrekking tot de bar en de tomining?

WaZuP

Antwoord #8 Juni 29, 2007, 21:10:51
edit2Rapporteer  
is troep kites,

is een linea recte copie van de crosbow door de man achter de iko: erik bonenasse ofzo
ik heb de demo van starkites zelf gezien, en die erik kan nog niet eens een kite normaal oppompen, serieus die legt de binnen kant(struts etc) op het zand en gaat dan pompen met het moto dan gaan mijn bridles niet in de war;(

Gpostema

Antwoord #9 Juni 29, 2007, 21:57:39
edit2Rapporteer  
Uhm het inflate ventiel zit aan de buiten kant van de tube, dus boven op. Hierdoor kun je de kite op de grond leggen met de struts naar beneden en kun je um oppompen en ligt ie gelijk goed zoals je je kite altijd neerlegt op het strand als je even een bammetje moet eten  (grinnik_kitesmiley) Maar ik ben ook nog steeds niet echt overtuigd van het merk! Denk dat het um niet gaat worden!

Greetz Gerben
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.