Brunotti boardje gevonden? Schellinkhout

Pascalnabokov

Geen avatar

Berichten: 5
Juli 02, 2007, 04:00:41
edit2Rapporteer  
Mijne heren/ dames,

Vrijdagavond 29-06 ben ik mijn Brunotti boardje in de haast vergeten op Schellinkhout. Daar kwam ik pas vandaag achter bij het uitladen van de auto. Het is een oranje board met witte tips. mn 06 nummer staat op een toeside vin... Wie maakt me erg blij?  Groetjes Pascal.
Youri Blokdijk

Berichten: 230
Antwoord #1 Juli 02, 2007, 16:25:59
edit2Rapporteer  
ik heb wel iemand naar een groepje toe zien lopen die een boardje gevonden had en zei dat hij wel wist van wie die was. was volgens mij een oranje boardje.
ik weet niet wie het was alleen dat hij een peugeot 306 reed die was donker rood.
en hij vaarde een gele cabrinha xbow volgens mij.
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #2 Juli 02, 2007, 17:20:31
edit2Rapporteer  
Ja, hij zei dat hij jou kende en hem meteen zou langsbrengen bij je.
Pascalnabokov

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #3 Juli 02, 2007, 17:43:53
edit2Rapporteer  
Hey Youri en Loepie,

Hartstikke thanx voor jullie tip, ik hoop dat deze persoon niet met kwaaie bedoelingen mn boardje heeft meegenomen. Er was alleen die dag niemand die weet waar ik woon en m dus ff langs kon brengen...T kan zijn dat diegene DACHT dat ie t wist.

Groetjes Pascal.
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #4 Juli 03, 2007, 21:27:07
edit2Rapporteer  
Heb je het board nu al terug? Ik weet niet meer hoe die kerel eruit zag die je board meenam. We waren met zn drieen, dus ik zal even aan die anderen vragen of die het nog weten. Als die kerel je board gehouden heeft is het wel de laagste streek ooit.
Pascalnabokov

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #5 Juli 04, 2007, 04:11:24
edit2Rapporteer  
Hai Loepie,

Nee ik ben ook al bij Stephan vd Berg geweest, die hadden ook niks gehoord. Mn lieve boardje is al sinds vrijdag weg, de ' vinder ' had ondertussen wel even kunnen bellen...... 
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #6 Juli 04, 2007, 04:57:25
edit2Rapporteer  
Misschien moet je ook effe op andere site's posten Hanglos of kitesurf.nl.. Huh

Ik hoop dat je hem weer snel terug heb ThumpsUp
Lucas-link7
Gast
Antwoord #7 Juli 04, 2007, 15:11:08
edit2Rapporteer  
Die gast met dei donkerrode peugot, die kwam toch uit A'dam? Het zou wel een gierige streek zijn zeg..

Misschien dat je op marktplaats.nl ook nog wat geluk hebt?

Greetz Lucas
Youri Blokdijk

Berichten: 230
Antwoord #8 Juli 04, 2007, 16:01:17
edit2Rapporteer  
hij kwam volgens mij ook uit Adam. hij heb een vrij nieuwe 306 met kenteken -- HH-nogwat
dus 2 cijfers 2x een h geloof ik en verder weet ik het niet meer  hij stond achter me geparkeerd op de dijk
Joris

Berichten: 1631
Antwoord #9 Juli 04, 2007, 17:34:13
edit2Rapporteer  
Nouja die grapjas maar in de gaten houden dan. Als er nog iemand met een rode 306 op schellinkhout verschijnt even een praatje maken.
S.L.Abdas

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #10 Juli 05, 2007, 15:01:34
edit2Rapporteer  
Mijne heren/ dames,

Vrijdagavond 29-06 ben ik mijn Brunotti boardje in de haast vergeten op Schellinkhout. Daar kwam ik pas vandaag achter bij het uitladen van de auto. Het is een oranje board met witte tips. mn 06 nummer staat op een toeside vin... Wie maakt me erg blij? Groetjes Pascal.


Beste Pascal,

Als je je board zomaar laat liggen denk ik niet dat je serieus met de sport bezig bent. Het lijkt erop of je helemaal niet om geld of je board geeft...  Ondanks dat ik het een vrij domme actie vind hoop ik maar voor je dat het board snel gevonden wordt.

Groeten een èchte boardliefhebber
Morris

Geen avatar

Berichten: 43
Antwoord #11 Juli 05, 2007, 16:10:55
edit2Rapporteer  
Mijne heren/ dames,

Vrijdagavond 29-06 ben ik mijn Brunotti boardje in de haast vergeten op Schellinkhout. Daar kwam ik pas vandaag achter bij het uitladen van de auto. Het is een oranje board met witte tips. mn 06 nummer staat op een toeside vin... Wie maakt me erg blij? Groetjes Pascal.


Beste Pascal,

Als je je board zomaar laat liggen denk ik niet dat je serieus met de sport bezig bent. Het lijkt erop of je helemaal niet om geld of je board geeft... Ondanks dat ik het een vrij domme actie vind hoop ik maar voor je dat het board snel gevonden wordt.

Groeten een ?te boardliefhebber


Wat is dit nou weer?!?!?!

Gast, doe eens normaal. Je kunt je toch een keer vergissen en iets vergeten.
Joris

Berichten: 1631
Antwoord #12 Juli 05, 2007, 16:50:53
edit2Rapporteer  
Beste Pascal,

Als je je board zomaar laat liggen denk ik niet dat je serieus met de sport bezig bent. Het lijkt erop of je helemaal niet om geld of je board geeft...  Ondanks dat ik het een vrij domme actie vind hoop ik maar voor je dat het board snel gevonden wordt.

Groeten een èchte boardliefhebber

Ik weet niet of jij wel eens serieus gekite hebt? Maar als het goed is ben ja een goeie sessie lekker naar de klote en dan kan het best dat je in de vermoeidheid eens wat vergeet.

Het blijft niet heel erg tactisch maar het kan gebeuren.
roeb
Gast
Antwoord #13 Juli 05, 2007, 17:23:50
edit2Rapporteer  
Mijne heren/ dames,

Vrijdagavond 29-06 ben ik mijn Brunotti boardje in de haast vergeten op Schellinkhout. Daar kwam ik pas vandaag achter bij het uitladen van de auto. Het is een oranje board met witte tips. mn 06 nummer staat op een toeside vin... Wie maakt me erg blij? Groetjes Pascal.


Beste Pascal,

Als je je board zomaar laat liggen denk ik niet dat je serieus met de sport bezig bent. Het lijkt erop of je helemaal niet om geld of je board geeft... Ondanks dat ik het een vrij domme actie vind hoop ik maar voor je dat het board snel gevonden wordt.

Groeten een èchte boardliefhebber

Zo, en dat was je eerste bericht op het forum?? lekker veel inbreng, ga toch terug naar die steen, waar je onder vandaan kwam..


@ Pascal
Ik zal ook wel op die Peugot letten..
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #14 Juli 05, 2007, 17:36:46
edit2Rapporteer  
Er is 1 reactie in dit topic waar ik wel heel erg misselijk van wordt...

Ik dacht dat dat soort mensen direct bij de geboorte weer onder water werden geduwt, maar helaas. Ze hebben er 1 laten lopen...

@Pascal, hoop dat je em snel terug krijgt!!
Youri Blokdijk

Berichten: 230
Antwoord #15 Juli 05, 2007, 18:48:58
edit2Rapporteer  
Mijne heren/ dames,

Vrijdagavond 29-06 ben ik mijn Brunotti boardje in de haast vergeten op Schellinkhout. Daar kwam ik pas vandaag achter bij het uitladen van de auto. Het is een oranje board met witte tips. mn 06 nummer staat op een toeside vin... Wie maakt me erg blij? Groetjes Pascal.


Beste Pascal,

Als je je board zomaar laat liggen denk ik niet dat je serieus met de sport bezig bent. Het lijkt erop of je helemaal niet om geld of je board geeft... Ondanks dat ik het een vrij domme actie vind hoop ik maar voor je dat het board snel gevonden wordt.

Groeten een èchte boardliefhebber

Kunnen we geen IPban Invoeren , aangezien deze kansloze kerel toch niks te melden heb!
S.L.Abdas

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #16 Juli 05, 2007, 19:10:54
edit2Rapporteer  
Maar jullie zijn het toch met me eens dat het niet verstandig is om je board zomaar te laten liggen? Waarom toch al die negativiteit? We zijn toch allemaal BOARDERS!
Groeten S.B.
Morris

Geen avatar

Berichten: 43
Antwoord #17 Juli 05, 2007, 19:15:51
edit2Rapporteer  
Maar jullie zijn het toch met me eens dat het niet verstandig is om je board zomaar te laten liggen? Waarom toch al die negativiteit? We zijn toch allemaal BOARDERS!
Groeten S.B.
Nu zijn WE opeens allemaal boarders en net was hij nog niet serieus met zijn sport bezig......

en verstandig slaat ook nergens op..."Ik laat mijn boardje maar hier liggen want morgen ga ik toch weer varen" heeft hij vast niet gedacht.
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #18 Juli 05, 2007, 19:16:51
edit2Rapporteer  
Natte wind
Pascalnabokov

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #19 Juli 05, 2007, 19:40:42
edit2Rapporteer  
Hee Jongens, Peace!

Het was een oud boardje, ik koop wel weer een nieuw modelletje en we zien wel of ie terugkomt. Het is alleen jammer dat er toch vogels rondlopen die het niet veel kan schelen dat je een paar kitesessies mist omdat je een geschikt board moet zoeken en zo. Laten we het wel gezellig houden, dat willen we toch allemaal.

Groetjes Pascal. 
S.L.Abdas

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #20 Juli 05, 2007, 20:38:37
edit2Rapporteer  
Pussy, kom ff voor jezelf op. Je geeft echt niet om geld he, zo;n bord heeft toch een emotionele waarde! Wat een droeftoeters op dit forum....
SB uit A
Youri Blokdijk

Berichten: 230
Antwoord #21 Juli 05, 2007, 21:20:23
edit2Rapporteer  
Pussy, kom ff voor jezelf op. Je geeft echt niet om geld he, zo;n bord heeft toch een emotionele waarde! Wat een droeftoeters op dit forum....
SB uit A


zegt de grootste droeftoeter. YeSS

ik zou zeggen bannen die pannekoek loser
Lucas-link7
Gast
Antwoord #22 Juli 05, 2007, 21:54:50
edit2Rapporteer  
Briljant die gozer,, Denkt echt dat ie wat is

Echt alleen maar lachwekkend vind ik hem (Niet jou hoor pascal, of dat je je board kwijt bent, dat is gewoon zwaar kl*te, maar ik bedoel die S.L.Abdas)

Greetz Lucas
Fe®®y

Berichten: 424
Antwoord #23 Juli 05, 2007, 22:27:18
edit2Rapporteer  
 .
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #24 Juli 06, 2007, 00:42:21
edit2Rapporteer  
Slapjas zal het wel moeten zijn. loser

Boardje emotionele waarde, verder alles goed met je. :Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.