jan herijgers
Gast
|
Locals en kiteboarders,
Het ziet ernaar uit dat het, zo perfecte kiteboardstrand, autostrand van Oostvoorne vanaf 1 oktober niet meer toegankelijk zal zijn. Misschien is het vanaf 1 oktober zelfs verboden om te (kite)surfen op de zee voor het autostrand van Oostvoorne.
Autostrand Oostvoorne is met haar ruimte en ondiepe zee een perfecte plaats om te leren kiteboarden. Het zal hierdoor voor kitesurf-lesscholen, kiteboarders en de hele kiteboard-gemeenschap ontzettend jammer zijn wanneer het autostrand gesloten wordt.
Laat hieronder weten dat je tegen bent en waarom. Wellicht hebben wij met gezamelijk invoed op de beslissingen die komen gaan.
Alvast bedankt, KiteHigh
| |
|
|
|
-_Wouter87_-
|
We weten onderhand allemaal dat iedereen tegen is.
MAAR gaat er ook nog iets gebeuren om het echt tegen te gaan? of gaan we dalijk gewoon masaal toch kitesurfen ;D
|
|
|
|
oneANDonly
Gast
|
Ik kom er wel nooit, maar uit solidariteit, ben ik tegen ;D
|
|
|
Spikey
|
tegen , maar dat is niet nieuw de natuur heeft er geen last van zolang mensen een beetje uit hun doppen kijken en hun troep opruimen
ik ben er laatst geweest voor een cursus en toen waaide het 7/8 en ze stonden nog les te geven tussen 50 man, dat vind ik een grotere kans op een ongeluk, dan een gestressde vogel ...
|
|
|
Emiel
|
volgens mij is het wel duidelijk dat iedereen tegen is ;D ;D
|
|
|
Japairman
|
helaas kunnen we er op een legale manier niks meer aan doen(fact).
wat kunnen we op een niet legale manier nog doen dan?
Kraken ? Bouw parkeerplaats saboteren ? Aanvragen vergunning voor een kitesurf club met ophaaldienst ?
Wat we zeker moeten doen is een groots afscheids feest organiseren en vooral de hele pers uitnodigen.
|
|
|
slufterhufters.com
|
breken dan gouden tijden voor de reddings brigade aan. zie hun vacatures te gemoed, elke dag spanning en sensatie, maar word denk na 4 maanden wel een sleur hoor pff dag in dag uit hetzelfde liedje, maarja je bent buiten in de natuur, wind door je haar.....
zetten overal waar we kunnen advertenties voor xtc laboratoriums, gratis dumpen op het autostrand. ;D
|
|
|
Eddy Cormon
Gast
|
Gewoon tegen die sluiting. Alles wordt verboden. Eddy
|
|
|
RLV
Gast
|
ook RLV is tegen.
|
|
|
WaZuP
|
Het moet gewoon open blijven anders gaan er elders veel ongelukken gebeuren en dat kost de overheid geld eigelijk zij alle reden al wel genoemd.
MzLs Tim
|
|
|
Therm
Gast
|
Ik ben tegen !!!!!!!!!!!!!!!!!!
zeldzame dingen moeten worden behouden een autostrand in nederland is zeer zeldzaam
|
|
|
Mick
Gast
|
Zo mogen het verbod wel instellen voor de duitsers ;D Laat ze het aan die maar wijsmaken. AUTOSTRAND MOET BLIJVEN !!!!!!!!!
|
|
|
traxas
Gast
|
ben tegen het sluiten van het autostrand.... dit is een mooie spot om het te leren en niemand heeft er hier last van..
|
|
|
Jaimeson!
|
Uiteraard 100% tegen.
|
|
|
AnalogePixel
|
Ik ben TEGEN het sluiten van het autostrand Lijkt mij een relaxte plaats.
Ga morgen ff checken voor het eerst ;D
|
|
|
Norbert
Gast
|
Uiteraard tegen sluiting!!!!!!!!!! >
|
|
|
WIM
Geen avatar
|
Oostvoorne moet open blijven, een kweekvijver voor een nieuwe soort (kiters) kunnen de groenen onmogelijk sluiten.
|
|
|
denniSS fuel
Gast
|
er staat in de omgeving al groen ZAT !!!!!! > > > > > denniss zegt laat ze maar een ander gebied zoeken en ons met rust laten.... anders zijn wij strax het uitstevende soort ??? ??? ??? ???
|
|
|
dimitri
Gast
|
???uuuhhh domme vraag tegen natuurlijk het is er niet allen voor kitesurfers een mooie plek ook voor buggyers 8) gr dimitri
|
|
|
Marlies
Gast
|
Stem tegen, gister voor het eerst gevaren en vond het wel een super spot. Idd erg veilig om te leren, er is ruimte genoeg en lekker ondiep. Ik telde gister zo'n 120 kiters. Dus please, niet verbieden. Waar moeten die mensen anders heen? Het is overal al zo druk...
|
|
|
denniSS fuel
Gast
|
NIET dicht gooien die zooi anders gaat een van de mooiste vlieger (ook buggy'ers dimitri zolang je maar niet voor m'n f!@#^%r rijd, hahahaha) spots van t land verloren en daarmee zouden een hoop hartjes BREKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
EPPE
Gast
|
Laat de vertegenwoordiger voor de Stichtse Brug contact opnemen met de vertegenwoordiger voor Oostvoorne en ervaringen uitwisselen over hoe het stand voor kiters open te houden!
|
|
|
denniSS fuel
Gast
|
het zijn meedere vertegenwoordigers voor deze regio....maar het is een idee.
|
|
|