Ondabeach
|
Ik ben ook tegen! In de eerste plaats gaat het hier om de veiligheid van deze regio.. Oostvoorne is toch een beetje de kweekbak waar de meeste mensen leren kiten in zuidholland.. Het gaat nu verschuiven naar overbevolkte stranden.. Niet iets waar de gemeenten op zitten te wachten.
In de tweede plaats.. Is het asociaal dat minder valide mensen totaal af gesneden zijn van een dagje strand. Nu rijden ze met hun mobieltje het strand op en kunnen een meter naast hun auto heerlijk neer ploffen in het zand.
Nee dit mag niet doorgaan!
Fred
|
|
|
|
Weirdo
Gast
|
MIJN STEM OOK!!
Ben er nog nooit geweest, maar in de toekomst hoop ik ook van deze spot te kunnen genieten.. Het kite vliegt waar ie niet gaan kan (oid), dus gekite wordt er toch wel.. Dan liever op een plek waar iedereen (veilig) de ruimte heeft ipv op mindere locaties, met als gevolg een toename van incidenten!!
|
|
|
|
een vogel op autoplaza
Gast
|
Jammer dat dieren en 'de natuur' niet kunnen praten, ik weet zeker dat zij geen last van ons hebben en ons zelfs van harte verwelkomen!!! Heb je ooit een surfer troep zien maken op het strand of in het water? Ik denk eerder dat het tegenovergestelde het geval is, we (de meesten) ruimen troep op als we het zien liggen!
Sluiting van dit strand voor surfers is SCHANDALIG (en onaanvaardbaar)
(ik ben tegen)
|
|
|
crashgh
Gast
|
Uiteraard tegen.
Ondiep water, ideaal om te kitesurfen (ook voor beginners). Plus wat erbij komt is dat het elders drukker wordt, wat nog meer gevaren met zich mee brengt. Misschien gewoon een appart gedeelte voor kitesurfers/surfers/zwemmers/etc. maken, dan heeft iedereen plezier in zijn/haar sport en zijn er ook geen gevaren voor andere
|
|
|
elton
Gast
|
tegen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :'( :'(
|
|
|
Alfons
Gast
|
Ik ben tegen het verbod.
|
|
|
KiteKoe®t
|
Ik ben absoluut tegen !!! Topspot! Veel ruimte, altijd aardige gasten....
|
|
|
airco
Gast
|
BESTE PLEK IN NEDERLAND JAMMER :'( :'(
|
|
|
ErikB
|
Zal toch wel iets geregeld gaan worden zijn soms meer dan 100 kite boarders zowel gevorderd als beginners. Zijn voorderest geen alternatieven in de omgeving. Brouwersdam word dan wel heel erg druk als het daar naar toe word verschoven. En de slufter is niet echt een optie om lessen te verzorgen. IK STEM TEGEN SLUITING AUTOSTRAND VOOR KITEBOARDERS
|
|
|
slufterhufters.com
|
er is te weinig natuur, dus dat ze het autostrand dan als natuurgebied willen aanwijzen is een goede zaak. maar met de uitbreiding van de industrie op de maasvlakte is het natuurlijk weer belachelijk, ook dat lekkere meer wat daar ligt vol met alle soorten chemies afval wat je maar kan bedenken.
zie idd veel invallide mensen een dagje uitwaaien op het autostrand, omdat je er makkelijk met je auto kan komen en een beetje kan rondrijden met je rolstoel.
voor kiteboardscholen is het DE stek om les te geven. voor beginners DE stek om het te leren. voor gevordede DE stek om de mooiste tricks te oefenen.
je kan overal staan, het is er veilig. dus wat gaat er gebeuren als ze ergens anders moeten gaan kiten, vooral voor de beginners, dat ze er een paar reddingsboten bij kunnen gaan kopen want die zullen elke dag moeten uitrukken om kiteboarders te redden.
uitwijk optie word dan de slufter, kan je niet staan, erg veel stroming. quakjeswater, hellevoetsluis, erg weinig ruimte, en in de zomer echt geen optie want dan liggen daar hele families te zonnebaden. brouwersdam kan je ook niet staan, maar wel een redelijke optie, als je er ook gelijk een reddingsboot laat rondvaren. strand ouddorp is ook een redelijke optie als je er ook gelijk een reddingsboot laat rondvaren.
kijk ik ben voor meer natuur, maar als dat tenkoste gaat van mensenlevens zet ik mijn vraagtekens, want dat gaat er gebeuren als het autostrand dicht gaat.
|
|
|
mies
Gast
|
ben natuurlijk ook zwaar tegen deze onzinnige actie van de gemeente!
|
|
|
Varcos
Gast
|
Vet tegen,, >:(laat de beste spot in de regio Rotterdam niet verloren gaan!!
|
|
|
Rick
Gast
|
Absoluut tegen! Wat een achterlijke actie weer van die Provincie-boeren!
|
|
|
Xander Bindt
Gast
|
Natuurlijk ben ik tegen er is geen betere spot om te kitesurfen!! Het rare vind ik dat veel kitesurfspots gesloten worden om dat ze het kitesurfen daar gevaarlijk vinden is er een spot die veilig is voor de beginners en gevorderden gaan ze deze sluiten. kijk dat er meer natuur terug moet komen is duidelijk maar op zon plek tussen al de chemie en shit vind ik het een beetje overdreven doe het zoals het in de buurt van zierikzee gebeurd met het terug kopen van land van de boeren om dat terug te geven aan de natuur en laat het auostrand het autostrand!!!! > > >
|
|
|
~Dirk~
|
Ik ben tuurlijk ook tegen, iedere instantie heeft z'n mond vol over de overlast die kitesurfers zouden veroorzaken, nu is er 1 plek bij uitstek in Nederland waar dat zeker niet zo is, en dan willen ze het juist daar gaan verbieden ???
|
|
|
WaZuP
|
Natuurlijk ben ik tegen hier heb ik het kiten onder de knie gekregen en er staat lekker weinig stroming. Het slaat tog nergens op om een natuurgebied te maken naast een industrie gebied waar vroeger ontzettend veel gemisch afval is gegooid!! > > > Dat word dan op de slufter starten en dan naar het autoplaya toe varen 8) is alleen geen optie voor beginners.
|
|
|
Michael
Gast
|
Ook ik ben tegen. groeten Michael
|
|
|
Michel
Gast
|
BEN TEGEN sluiten van de beste plek waar mensen zich kunnen ontplooien in de beginfase van deze mooie sport!!!!!!
Cultuurbarbaren zijn het, allemaal! :)
|
|
|
ShiftyMcBean
Gast
|
Ik stem tegen, laten we nou niet alle ideale kitespots gaan verbieden want dan krijg je zometeen alles op 1 hoop. Denk goed na voordat er dit soort beslissingen worden genomen, de sport groeit nog steeds maar de spots worden steeds geringer. Hierdoor krijg je meer ongelukken wat ook weer ten koste van de kitesurf naam gaat.
Het verbieden van spots heeft dus een aantal consequenties... Kitesurfen heeft ruimte nodig en beginners hebben ondiep water nodig. Laten we met z'n allen op zoek gaan naar een goede oplossing.
Groet
|
|
|
Fasje
Gast
|
TEGEN. Wanneer worden wij kiteboarders uitgenodigd om ''de dialoog aan te gaan'' met de groeperingen die voor sluiting zijn alsmede de beslissende instanties? Heeft niet iedere godvergeten amateur korfbal voetbal dartclub subsidie van het Rijk en een gymzaal van de gemeente? Wij hoeven geen geld van deze CDA regering die haar burgers zo op alle gebieden betuttelt. (Ooit JP aan een kite zien hangen soms?) Al wat wij vragen is een plek waar we veilig en zonder overlast voor anderen onze sport kunnen beoefenen. Of is verbieden van alle ''extreme sports'' het volgende agendapunt van deze patronizing politiek?
|
|
|
Fasje
Gast
|
IK BEN ECHT HARDSTIKKE TEGEN EN NU OOK NOG EENS HEEL ERG BOOS
|
|
|
-jeroen
|
Wat past er nu beter in een "Natuurgebied" dan een schone sport als kiten? Als het rijk dan ook echt zo nodig alles wil reguleren, maak er dan een mooi combinatiestrandje van; parkeerplaatsen vlak bij het water, leuk strandtentje erbij en klaar is Klara!
Ik heb nooit echt het idee gehad dat de vogeltjes en de natuur last zouden hebben van een stelletje aan vliegers bungelende idioten dus waarom een probleem oplossen dat nooit en probleem is geweest!?
|
|
|