Pics F-one Bandit (Delta-C-Shape)

wouterb

Antwoord #25 Juli 05, 2007, 15:27:24
edit2Rapporteer  
Bij deTribal lopen de bovenste bevestigingen ook daadwerkelijk naar de 5th lijn. In dit geval gaan ze naar de powerlijnen ( zie zwarte plaatje), geen 5th dus.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #26 Juli 05, 2007, 16:14:46
edit2Rapporteer  
Het kan dus best zijn dat het geen supported leading edge is,omdat dat de bovenste bevestigingspunten met name voor enorme depower bedoeld zijn. JE noemt een tribal ook geen SLE. Een kite met een trimbare 5e lijn evenmin...
Waarom noem je de Tribel geen SLE???? Hij wordt toch door de Leading Edge gesupport  loser
Taco.

Antwoord #27 Juli 05, 2007, 16:32:25
edit2Rapporteer  
Volgens mij is het een SLE als je bridle een belangrijk functie heeft bij het in de vorm houden van je kite. Hoe platter hoe moeilijker de vorm te handhaven is zonder extra support. Bij een C-shape speelt dit veel minder. Echter om bijvoorbeeld flinke depower te halen, kan het schelen om bevestiginspunten hoger te plaatsen, zodat het kantelpunt verschoven wordt. Dit kan op één plek zijn, maar ook op meerdere plekken, zoals bijvoorbeeld de tribal. In dat geval is de primaire functie dus niet het ondersteunen van de LE maar het verbeteren van de depower.... 
Brenkie

Antwoord #28 Juli 05, 2007, 21:01:53
edit2Rapporteer  
Haha, mooi lulverhaal voor een SLE, het is net mijn boxer met ietsje langere wingtips.
Pff.. het zal wel met patent te maken hebben ofzo, maar hij lijkt er erg op.
De boxer (en bijv. omega) hebben ook niet zo'n platte Arc.

De 5e lijn is zo te zien ook al verdwenen.

SLEazy is the way
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.