3e-kiteboarding
Gast
|
ik vraag me t nog steeds af wat voor kite t is iemand een idee ?
|
|
|
xray
|
Het is wel reclame. Nieuwswaarde prima maar leg het er niet nog dikker boven op want dan gaat ie eraf.
Voor wat betreft de kite, lekker belangrijk of heteen hybride of een bow is. Een C is het zeker niet want dan zaten er geen bridles aan...
|
|
|
TtHoM@s
|
boeiend..... kijk de foto's kijk even op de site trek je conclusies sluit de site weer af en ga lekker slapen ik het dit merk nog niet eerder gezien
en k ga het toch niet eerder kopen nadat ik een goed test verslag heb gelezen en de kite getest..
laterz
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
boeiend..... kijk de foto's kijk even op de site trek je conclusies sluit de site weer af en ga lekker slapen ik het dit merk nog niet eerder gezien
en k ga het toch niet eerder kopen nadat ik een goed test verslag heb gelezen en de kite getest..
laterz
Zou jij dat niet willen doen zoals ik daarboven vraag ik om iemand die objectief wil testen. missschien dat andere shops dan ook interesse krijgen mij maakt t echt niet uit. maja sorry voor de zogenoemde sluipreclame voor wie het zo ziet! ik ben er niet op uit om deze kite aan jullie te verkopen vraag nu gewoon heel netjes om iemand die m voor mij wil testen en reviewen. Thnx
|
|
|
Morres
|
topic opgeschoont, ontopic blijven aub
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
laterz
Zou jij dat niet willen doen zoals ik daarboven vraag ik om iemand die objectief wil testen. missschien dat andere shops dan ook interesse krijgen mij maakt t echt niet uit. maja sorry voor de zogenoemde sluipreclame voor wie het zo ziet! ik ben er niet op uit om deze kite aan jullie te verkopen vraag nu gewoon heel netjes om iemand die m voor mij wil testen en reviewen. Thnx Breng maar mee naar Noorderplassen in beetje fatsoenlijke wind
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
laterz
Zou jij dat niet willen doen zoals ik daarboven vraag ik om iemand die objectief wil testen. missschien dat andere shops dan ook interesse krijgen mij maakt t echt niet uit. maja sorry voor de zogenoemde sluipreclame voor wie het zo ziet! ik ben er niet op uit om deze kite aan jullie te verkopen vraag nu gewoon heel netjes om iemand die m voor mij wil testen en reviewen. Thnx Breng maar mee naar Noorderplassen in beetje fatsoenlijke wind Doen we :-) volgende week ergens heb ik m \als t goed is
|
|
|
dk23
|
geweldige site ook
|
|
|
Spikey
|
is net een sof-x glider ...
http:\\sof-x.kitebroker.nl
|
|
|
Myzrael
Gast
|
laterz
Zou jij dat niet willen doen zoals ik daarboven vraag ik om iemand die objectief wil testen. missschien dat andere shops dan ook interesse krijgen mij maakt t echt niet uit. maja sorry voor de zogenoemde sluipreclame voor wie het zo ziet! ik ben er niet op uit om deze kite aan jullie te verkopen vraag nu gewoon heel netjes om iemand die m voor mij wil testen en reviewen. Thnx Breng maar mee naar Noorderplassen in beetje fatsoenlijke wind Doen we :-) volgende week ergens heb ik m \als t goed is Yeah, kom ik ook even langs. Die bow van je vind ik niet zo intressant maar die C kan nog wel eens leuk zijn
|
|
|
Youri Blokdijk
|
word gek van die reclame kreeg laatst ook al mailtjes van stede broec surfing omdat ik vroeg hoe ik beter kan hoogte lopen. volgens hun ging dat beter met een board die zij verkopen dan met mn eigen jaime pro 2007
|
|
|
Alferink
|
word gek van die reclame kreeg laatst ook al mailtjes van stede broec surfing omdat ik vroeg hoe ik beter kan hoogte lopen. volgens hun ging dat beter met een board die zij verkopen dan met mn eigen jaime pro 2007 Bij mij ging het over pads.... waar zijn die gasten mee bezig dan??......... MAargoed, van deze kite vind ik het doek er een beetje uhhhm... dun uitzien.
|
|
|
*Maximus*
|
ik vind het wel een gave kite, ben benieuwt wat het gaat brengen. :-)
|
|
|
Youri Blokdijk
|
word gek van die reclame kreeg laatst ook al mailtjes van stede broec surfing omdat ik vroeg hoe ik beter kan hoogte lopen. volgens hun ging dat beter met een board die zij verkopen dan met mn eigen jaime pro 2007 Bij mij ging het over pads.... waar zijn die gasten mee bezig dan??......... MAargoed, van deze kite vind ik het doek er een beetje uhhhm... dun uitzien. zeker een spleene boardje kopen volgens hun?
|
|
|
Alferink
|
word gek van die reclame kreeg laatst ook al mailtjes van stede broec surfing omdat ik vroeg hoe ik beter kan hoogte lopen. volgens hun ging dat beter met een board die zij verkopen dan met mn eigen jaime pro 2007 Bij mij ging het over pads.... waar zijn die gasten mee bezig dan??......... MAargoed, van deze kite vind ik het doek er een beetje uhhhm... dun uitzien. zeker een spleene boardje kopen volgens hun? Nope, Concept X pads/straps.
|
|
|
torchjelle
|
egt wat is dat voor merk, k heb er nog nooit van gehoord (fluidkiteboarding)
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
hey ik las wat over het doek opvallend dat je het spot! goede kite ogen jeetje.
maar t klopt helemaal is nieuwe kite stof dat carbinha ook schijnt te gaan gebruiken voor hun 2008 kites. heb t van horen zeggen maar kan zeker een kern van waarheid in zitte.
zoals je op de site van fluid wel kan leze zie je dat ze pas in 2007 zijn begonnen dus t kan kloppen dat je er nog niet van hebt gehoord. dit is hun eerste range kites. vandaar.
groete
|
|
|
Morres
|
Major edit:
ik zei schoonhouden, discussie is al gevoerd. Zolang 3e het er niet te dik bovenop legt, mag hij ook de kans hebben zijn merk in het nieuws-gedeelte te posten. Tenslotte zijn er tig van jullie die een nieuw boardje posten(bv alleen plaatje zonder info). En nee, KH heeft geen overeenkomst met fluid o.i.d, en ja, 3e houden we heus wel in de gaten. nu ontopic blijven aub.
|
|
|