Ik was zaterdag op de slufter was er een bezig met 13 meter 4lijn 2007 fuell(vette kite strouwens egt top)maar hij dee een mislukte handlepass en je kite lag voorover op het strand. ik denk hoe gaat hij sdit nu oplossen ik dacht laat ik hemeven helpen ik was tog me vliegertje aan het oppompen. ik loop er naar toe en ik zie hem al een beetje lachen ben ik er bijna doe tie kerel wat dat ding vliegt achteruit omhoog draait om en vliegt naar 12 uur (WTF) ik wist ff niet waar ik moest kijken maar hoe flikte hij dat zit daar een bepaalt systeem op ofzow of hoe werkt dat?
dat atl is ( naar wat ik gezien heb) hetzelfde systeem als recon 2 van Cabrinha. Ik doe dat ( vanaf het land) alleen als er genoeg ruimte (downwind) is en er niemand in de buurt is om te helpen. Lenten doet die truuk ook maar laat ( volgens mij??? / is maar een gok) z'n kite enorm stallen. ( zal er wel naast zitten.....)
« Laatste verandering: Juli 13, 2007, 00:15:54 door Idefixe »
met 5de lijn heb je wel betere safety en meer depower dus het heeft allebei z´n voordelen 4 en 5 lijns dus je moet zelf maar bepalen wat je het prettigst voor je zelf vindt.
4 lijns is ie eitje te starten, alleen wel wind nodig. Gewoon 1 van de stuurlijnen trekken en hij gaat de lucht in. Alleen met minder wind wil dit truukje bij mij op het water niet lukken, dan heb ik wel de 5th nodig.
Dat truukje gaat als volgt: kite ligt in de wind, stuurlijnen trekken, kite vliegt achteruit, eentje loslaten en dan knallen maar, want je krijgt een dikke pull:)
dat atl is ( naar wat ik gezien heb) hetzelfde systeem als recon 2 van Cabrinha. Ik doe dat ( vanaf het land) alleen als er genoeg ruimte (downwind) is en er niemand in de buurt is om te helpen. Lenten doet die truuk ook maar laat ( volgens mij??? / is maar een gok) z'n kite enorm stallen. ( zal er wel naast zitten.....)
Ja dat van len10 ziet er echt vet uit. Heb er een paar keer naar gekeken. Weet ook niet echt wat ie doet. Wil ik ook wel.