Scheur in doek(incl. foto's)

kitebart

Berichten: 431
Antwoord #25 Juli 20, 2007, 06:05:43
edit2Rapporteer  
waarom wacht ik dan al tien dagen voor 3 kleine scheurtjes, wel in LE
en nieuwe bridles ?
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #26 Juli 20, 2007, 14:56:06
edit2Rapporteer  
Omdat ik langs ben gegaan Wink
Er lag echt een mega hoop aan Naish kites! Ravens, Shockwaves. weet ikveel.
ikhad gebeld en ze zouden het gelijk ff fixen zeiden ze aan de telefoon.
toen ik er kwam was het van 'Dat kan 5 dagen gaan duren!'.. Na gezegt te hebben dat ze me hadden verted dat ze het direct zouden repareren heeft die jongen het geplakt&gestikt, binnen 5 minuutjes was alles klaar.

Langsgaan = sneller (maar mijn scheurtje was maar 5 of 6 cm)
kitebart

Berichten: 431
Antwoord #27 Augustus 07, 2007, 05:41:51
edit2Rapporteer  
Hey 'k heb hem terug ,
  (grinnik_kitesmiley) drie weekjes, valt toch mee he (huilen_kitesmiley)
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #28 Augustus 07, 2007, 05:59:28
edit2Rapporteer  
Ppff zon miezerig scheurtje.. (tong_kitesmiley)
Ik scheur 3 kites helemaal door midde in 4 maanden ofzo (sealedlips_kitesmiley) loser
Heb nu dus weer geen kite, maar ik denk dat ik ook binnekort maar langs kite repair ga, maar als ik het zo hoor is het dus erg druk daar..
En ik wil niet echt graag lang wachten.
Repareert farla in denhaag ook even goed als kiterepair? of is kiterepair echt beter?
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #29 Augustus 07, 2007, 13:10:10
edit2Rapporteer  
Ppff zon miezerig scheurtje.. (tong_kitesmiley)
Ik scheur 3 kites helemaal door midde in 4 maanden ofzo (sealedlips_kitesmiley) loser
Heb nu dus weer geen kite, maar ik denk dat ik ook binnekort maar langs kite repair ga, maar als ik het zo hoor is het dus erg druk daar..
En ik wil niet echt graag lang wachten.
Repareert farla in denhaag ook even goed als kiterepair? of is kiterepair echt beter?

Ik ben wat tegengekomen dat je ´de farla reparaties overal tussenuit kan halen` (en dat zou dan positief bedoelt zijn), qua prijs zijn ze het zelfde volgens mij.

Ik denk dat het wel waard is om daar ook is te gaan kijken, daar zal het wel geen 3 weken duren, aangezien volgens mij bijna iedereen naar kiterepair gaat .
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #30 Augustus 07, 2007, 15:50:06
edit2Rapporteer  
Ik ben bij kiterepair en bij farla geweest. is allebei prima en ik kon er bij allebei op wachten. Moet je wel vantevoren bellen en vragen of dat kan natuurlijk.
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #31 Augustus 07, 2007, 17:42:09
edit2Rapporteer  
kiterepair hanteerd niet echt vaste prijzen, tis beetje natte vinger werk qua kosten dan.
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #32 Augustus 07, 2007, 17:52:45
edit2Rapporteer  
Ach, ze zeggen vantevoren wat het gaat kosten en als je dan afrekent dan is het meestal nog minder ook. Super geregeld daar hoor  ThumpsUp
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #33 Augustus 07, 2007, 18:20:47
edit2Rapporteer  
Helemaal met je eens hoor! Zou zeker weer langsgaan

Toenmn pa nog windsurfde gingdie altijd langs Farla zeidie, dus die tent zal ook wel goed zijn
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.