Bus open gebroken (Radio van €25 gejat)

wouterb

Juli 19, 2007, 13:28:41
edit2Rapporteer  
Stelletje godv&^%%# teri%$^%$%ers!!! (angry_kitesmiley)

Radio gejat! kreng was zowat net zou oud als de bus (en in een zelfde belabberde staat).
Feit dat de Iso-stekker meegenomen is vind ik zowat erger. ThumpDown

Geluk bij een ongeluk (nouja...) is dat dit tuig geen idee heeft wat kite meuk kost. Ze hebben gewoon over 2 boards heen gehangen om bij de speeldoos te komen. (achterin 3kites, wetsuits, harnassen, alles)

Maar wat heb je hier een gezeik van zeg. Digitaal aangifte doen.... sjezus, belasting is simpeler. VErzekering: "Heeft u iets waaruit de waarde van de radio blijkt??" "uit 19-flintstone??"  (sealedlips_kitesmiley)

Ga maar is achter zo'n uitzet raampje aan ('81) Garglass: "Niet meer leverbaar", Novus: "Ik wil wel even zoeken, maar..."
Gelukkig een of andere hobbyist "mwoah, hier staat 'rechts' op. denk da je die hebbe mot. doe maar 30!" ThumpsUp

(bazuin_kitesmiley)Tering wat een stelletje '...pieperpip pippieeep...' afschieten die '...pipip piep pieeeeep pip...'
*Maximus*

Antwoord #1 Juli 19, 2007, 13:57:23
edit2Rapporteer  
zooww dat is bale man, maaar beter hebben ze je kite spullen niet mee genomen!

waar was dit?
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #2 Juli 19, 2007, 14:22:28
edit2Rapporteer  
wat 'n mongoolen!!!!
ik heb ook zo'n busje gehad!!!
als ik het weer zie wil ik er eigenlijk ook wel weer 1 hebben!!!
nou ja gelukkig heb je de kite spullen nog!
wouterb

Antwoord #3 Juli 19, 2007, 14:22:48
edit2Rapporteer  
Nope, ze hebben letterlijk over de 2 boards heengehangen om bij de radio te komen...

Is in een (voorheen) nette, kindvriendelijke buurt in Medemblik....
Matjas the scissor-kid

Antwoord #4 Juli 19, 2007, 22:53:27
edit2Rapporteer  
klote man....maar wat een domme boefjes... loser loser loser

Eigenlijk zou je spanning op je bus moeten zetten  ThumpsUp ThumpsUp (230 ofzo hoef je ze alleen maar op te rapen  schater loser)
Vinni

Antwoord #5 Juli 20, 2007, 03:37:47
edit2Rapporteer  
Shit matthias, waarom heb je niet een boardje voor me mee genomen ThumpDown
Nu heb jij een mooie radio, maar ben je mij helemaal vergeten (huilen_kitesmiley)
D@rkSt@r

Antwoord #6 Juli 20, 2007, 03:44:51
edit2Rapporteer  
je moet naar de autosloop gaan daar hebben ze vast nog wel van dat soort raampjes..
Mark-Fizzer

Antwoord #7 Juli 20, 2007, 11:54:41
edit2Rapporteer  
D O O D M A K E N !!!
Matjas the scissor-kid

Antwoord #8 Juli 20, 2007, 19:15:50
edit2Rapporteer  
Citaat
Shit matthias, waarom heb je niet een boardje voor me mee genomen
Nu heb jij een mooie radio, maar ben je mij helemaal vergeten

Ja t@ring he...het is ook nooit goed he....

maar waarschijnlijk gewoon een junk geweest ofzo...
Een autoradio kan je gemakkelijk meenemen en verpatsen een board niet  ThumpsUp ThumpDown
Jarno

Geen avatar

Antwoord #9 Juli 20, 2007, 19:57:46
edit2Rapporteer  
Mongolgen zijn het! ik snap het ook niet

bij mij toevallig twee weken geleden ook ingebroken, radio (cd, mp3) weg, boxen weg, cd's weg, dremeltje weg!

Heb van mijn inboedel verzekering voorlopig wel 250 euro terug gehad (voor 15 originele cd's en de dremel) maar naar de centen voor mn radio en boxen kon k fluiten!

Tis echt zo niks om terug te komen bij je auto en dan een tering zooi aan te treffen! En dan te bedenken dat een of andere tyfuslijer aan en in je spullen heeft gezeten!

Mark super-looper ik ben het met je eens, misschien niet zo bruut, maar t mag allemaal een stuk strenger!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.