(HJ) MINI-ME
|
Gaaf filmpje Ik zie al dat het landen met de 666 niet altijd lukt
|
|
|
Bodhi
|
Helemaal super Erik! Heb vanavond nog Rutger geprobeerd te bellen waar ie bleef.. Nu aan het laden, zo m'n reactie!
PS: Heeft iedereen wel een super weekend gehad op het water?? Donderdag t/m maandag werken was erg moeilijk met al die wind en zon (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
|
|
|
Bodhi
|
Doet ie het niet met quicktime???? (cry_kitesmiley) Staat ie nog ergens anders? Youtube bijvoorbeeld??
|
|
|
Bodhi
|
Kan iemand mij vertellen met welk programma je het moet openen?
|
|
|
Erik Verhe1j
|
Doet ie het niet met quicktime???? (cry_kitesmiley) Staat ie nog ergens anders? Youtube bijvoorbeeld??
Pak anders ff windows media player!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Als ik de link aanklik dan opent hij gewoon met Mediaplayer
|
|
|
Bodhi
|
@ Erik, wil je 'm mailen naar mij?? Zit hier op een MacBook en dat loopt niet lekker met Microsoft dingen.. wessel22@hotmail.com
|
|
|
Erik Verhe1j
|
mailen? Tis 50 of 100 mb.. je kunt hem gewoon opslaan als..
rechtermuisknop..
|
|
|
Pieter
|
Super filmpje Erik..................leuke actie............en inderdaad hele mooie crashes.
ps.moet gewoon hoger gaan bij het loopen.....maarja eerste keer he..............
|
|
|
Vlaardingen
|
Mooi flimpje Erik, jammer dat ik niet op tijd de flash introductie kon sturen. Enne Pieter, lekker he Loopen?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
wessel, nieuw met de mac? quicktime zal het niet afspelen, gewoon VLC downloaden, kan je alles afspelen!
|
|
|
Lex
|
super
|
|
|
D.D
|
Vet filmpje, vooral die laatste trick
|
|
|
Pieter
|
Ha Dre............soms ben je met je gedachten al bij het loopen,terwijl je eerst op je afzet moet concentreren..........een goede afzet bepaal je sprong/loopen.
En Erik die laatste he.....geweldig.
|
|
|
|
KiteDemon
|
Gaaf fiilmpje Erik Mooie afsluiter! Jammer dat er niet iets meer wind stond toen........maar die zonder board waren echt hoog......
|
|
|
~Kas
|
prachtig filmpje geweldig die val op het laatst (zo goed kan ik zelfs niet duiken (grinnik_kitesmiley))
|
|
|
michiel v geel
|
De pagina kan niet worden weergegeven.
waarom krijg ik dit?
|
|
|
Wie?
Gast
|
Wrm kan je em niet even op youtube zette. Ook makkelijker voor de mensen zoals mij met een trage pc.
|
|
|
Elevation
|
wanneer komt rest van de site online, zit nu ff filmpje te downloaden.. ben benieuwd... gezien.. leuk zo'n crash rutger.. als je 15 bent...
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Idd...was niet me lekkerste crash...zeker niet voor een ouwe man zoals ik...maar ja... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
mijngatindelucht
|
Whahah...rutger wat een salto! Upside down cake...super lekker. Dat moet enige adrenaline hebben opgewekt en losgelaten, droom je er nog van? Wel weer een no-footer om te bestuderen ;-)
|
|
|
patricks
|
Gaaf filmpje man superrrr (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
KiteDemon
|
Idd...was niet me lekkerste crash...zeker niet voor een ouwe man zoals ik...maar ja... (grinnik_kitesmiley)
Ik heb wel lekkerder crashes van je gezien.....van die crashes waarbij je altijd wel even blijft liggen om na te genieten.....
|
|
|