Politie houdt kitesurfer aan

100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #25 Augustus 02, 2007, 21:55:37
edit2Rapporteer  
mini-me daar ben ik het helemaal mee eens.
maar ik vind het toch jammer dat ze al die gasten een beukering hebben gegeven, en niet een waarschuwing dat ze de volgende keer wel een bekeuring zouden uitdelen. Smiley
haha wat heb jij wel begrepen????
je leest het en denkt...ja maar toch ga ik ff vertellen hoe ze hun werk moetten doen!!!
slimbo!
Super Cooper

Berichten: 257
Antwoord #26 Augustus 02, 2007, 22:08:13
edit2Rapporteer  
@ Globe. Ik kan mij helemaal vinden in jou verhaal. Aan gezien kitesurfen steeds grotere vormen aanneemt zou het niet meer dan logisch zijn dat de regels anders worden opgesteld.

Het aantal mensen dat begint met golfen stijgt en dus worden er steeds meer golfbanen gemaakt. Nu het aantal kiters stijgt en de huidige spots drukker worden (en dus gevaarlijker) worden er niet meer spots geopend. Wat mij betreft is dat krom en niet rechtvaardig.

Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #27 Augustus 02, 2007, 22:46:28
edit2Rapporteer  
ik wil absoluut niet zeggen dat een politieagent/vrouw niet deugd. Naar mijn mening deugd het beleid gewoon niet. De verhoudingen zijn er gewoon uit........
Super Cooper

Berichten: 257
Antwoord #28 Augustus 02, 2007, 22:55:02
edit2Rapporteer  
Een politieagent zorgt ervoor dat de regels worden nageleeft. Het is dus niet de schuld van een agent, maar van de regelgevende instantie. Daar moeten we dus op schelden en niet op de agent; that's just the messenger.

Daarentegen mag je als burger wel eens op wat coulance rekenen. En niet alleen maar als je een lekker wijf met grote  InLove bent.
MCdrijver1

Berichten: 159
Antwoord #29 Augustus 03, 2007, 01:25:41
edit2Rapporteer  
wat een stelletje niksmongole
egt kan me hier zooooooo druk omm aken
degene die mij van et water af wil halen zal MOEITE moeten doen
zoown zodiac-je spring je zo overheen
wat voor consequenties het mag hebben ik zal me niet gewonne geven.
is tog gewoon schandalig.
laat ze iets nuttigs doen, vorige maand me rijbewijs ingenomen omdak te hard reed.
ik sta daar te lulle met die vent, rijd er een mongoool snoeihard langs,
dus ik zeg nog, die rijdt ook wel iets te hard he.
krijg ik et antwoord tsjah die heb gewoon mazzel.
sta je tog te  koken, wat ik hier mee wil zeggen is dat et tog niet normaal is hoe ze sommige mensen / sporten behandelen. je mag wel met boksen iemand het licht uit de ogen slaan, al jaren lang maar je mag niet chill je 360 draaien op de openbare zee. ben ik nou gek?? Huh
Garmt

Berichten: 565
Antwoord #30 Augustus 03, 2007, 02:10:33
edit2Rapporteer  
MCdrijver: Als iemand je van het water wilt halen en je daar niet aan mee wilt werken ben je alleen bezig met het ontkennen van wat er aan de hand is... door 'het gezag' tegen te werken krijg je uiteindelijk alleen waar je precies zo'n hekel aan hebt: dat ze langer druk zijn met jou en dus niet op jacht kunnen gaan naar al die andere mensen die te hard rijden (net zoals jij - bedoel je dat met "iets nuttigs doen"?).

Lekker rebels doen is hardstikke leuk maar de kans dat je het van de politie wint is niet zo heel groot. Belangrijker nog - "rebels kiten" heeft uiteindelijk alleen tot gevolg dat je het voor andere kiters moeilijk maakt: die vervelende kiters houden zich immers niet aan de regels, dus kennelijk moeten ze het dan nog strenger aanpakken (spots sluiten, etc).

Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #31 Augustus 03, 2007, 02:18:58
edit2Rapporteer  
Iedereen kan wel zeggen regels zijn regels, maar er zijn gewoon te weinig agenten en het lijkt erop dat de meeste waar je mee te maken krijgt alleen met dit soort nutteloze dingen bezig is. Ik vind dus dat je terecht kunt zeggen dat ze zich met belangrijke zaken moeten gaan bezig houden en niet alleen maar boetes uitschrijven.
Ben zelf trouwens zelf eens helemaal verrot gescholden door een agent die mij probeerde uit te lokken zodat deze mij kon bekeuren/oppakken als ik hierop zou reageren. Kan nog wel een tijdje van dit soort dingen opnoemen zoals iemand die met zn bootje met aan een kort touwtje een grote surfplank door het water tufte met 2 kinderen erop. Hup waterpolitie erbij, dit valt onder waterski-regels...
*Maximus*

Berichten: 791
Antwoord #32 Augustus 03, 2007, 02:34:32
edit2Rapporteer  
mini-me daar ben ik het helemaal mee eens.
maar ik vind het toch jammer dat ze al die gasten een beukering hebben gegeven, en niet een waarschuwing dat ze de volgende keer wel een bekeuring zouden uitdelen. Smiley
haha wat heb jij wel begrepen????
je leest het en denkt...ja maar toch ga ik ff vertellen hoe ze hun werk moetten doen!!!
slimbo!

toch jammer ...  (huilen_kitesmiley)
Gertjan

Berichten: 1376
Antwoord #33 Augustus 03, 2007, 03:18:52
edit2Rapporteer  
Die politie heeft gewoon niets op dat strand te zoeken zolang er geen meldingen binnen komen van gevaarlijke situaities met kiters en badgasten. Wat ze nu doen is zoeken naar kiters die buiten de veelal gevaarlijke zone`s (ivm drukte) kiten en dan bekeuren.

Laten ze eerst de prestatieregeling bij de politie afschaffen dan stopt dat kinderachtig bekeuren vanzelf.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #34 Augustus 03, 2007, 06:16:31
edit2Rapporteer  
Ik snap nog steeds de frustraties niet die er zijn n.a.v het artikel.
Heb het artikel nog 1x gelezen en hier onder gezet.
Heb ff de kernwoorden vet gemaakt

OUDDORP - De politie heeft een 19-jarige kitesurfer uit Australië aangehouden op de Brouwersdam omdat de man zich niet aan de spelregels op het strand hield.

De surfer was aan het zeilen buiten de aangewezen zones en negeerde verzoeken van de politie om binnen de zone te varen. Na een korte worsteling op het strand is de man aangehouden en heeft hij een boete van 200 euro gehad. Op het strand bij de Brouwersdam zijn meer kitesurfers bekeurd voor hetzelfde vergrijp. Hoeveel boetes er zijn uitgedeeld, is niet bekend.

Dus zal ik hier ff gaan gissen wat er gebeurd is...

De politie is bezig met het toezicht op de naleving van de wet en heeft waarschijnlijk de melding mee gekregen om te kijken of alles ordelijk verloopt ( van mij part staan ze daar hun patat te eten maar ze zijn nog steeds bezig met toezicht) . Wat schets hun verbazing er zijn mensen buiten de zone aan het kiten.
Omdat de burger iets van de politie verwacht en er misschien priemende blikken van strandgasten hun kant opkijken denken ze waarschijnlijk zo iets als: "He... daar gaan we ff wat van zeggen"... Vervolgens spreken ze die gast aan en hij heeft dus gewoon lak aan de politie en doet gewoon zijn ding. De politieagent kijkt waarschijnlijk een paar x omzich heen en denkt F... heb ik dat en ziet waarschijnlijk wat medekiters lachen om het schouw spel. De politie probeert waarschijnlijk nog één x de persoon in kwestie aan te spreken maar de persoon voelt zich oppermachtig omdat hij de lachers op de hand heeft.
De politieman heeft A gezegd en zal ook B gaan uitvoeren (want dat willen wij met ze alle) dus de agent wil de man staande houden om zijn identiteit vast te stellen (om een bon te kunnen schrijven), vervolgens onttrekt hij zich daar aan (waarschijnlijk ook met een belediging richting de agent). Uiteinderlijk hebben de agenten hem vast om aan te kunnen houden maar dan duwt en trekt hij in de andere richting dan waar die gasten heel willen (verzet bij aanhouding dus) en uit einderlijk hebben zij hem te pakken..

Maar nu komt het mooie verhaal nog..  loser

Omdat wij in Nederland het recht hebben op gelijkheidsbehandeling moeten de agenten in principe de andere personen ook bekeuren voor hetzelfde feit... Dus kiten buiten de zone.

Dus wij hebben het allemaal te danken aan die Australiër van 19 jaar......

Als wij nu eerst eens met de vinger naar onszelf wijzen en gewoon optreden als ambassadeur van de kitesport dan komt het allemaal misschien goed...


Toch nog ff snel een paar dingen uiteen zetten:

1. Wij als burgers hebben niet de taak om de politie te controleren of ons af te vragen waar zij mee bezig zijn.
2. De politie loopt altijd achter de feiten aan omdat er eerst een strafbaarheid moet plaats vinden voordat ze op kunnen treden.
3. 80% van de bonnen worden geschreven door burgers, werkzaam bij de politie, met bijzonder opsporingsbevoegdheid en zijn dus extra boven de sterkte zodat jan met de pet nog steeds "de echte boeven" kunnen vangen.



En MC drijver  loser is therapie misschien iets voor jouw  (shame_kitesmiley)


Super Cooper

Berichten: 257
Antwoord #35 Augustus 03, 2007, 18:38:06
edit2Rapporteer  
Goed verhaal MINI-ME. Ik denk dat veel mede-kiters nog steeds niet inzien dat hun gedrag bepaalde gevolgen heeft voor de andere kiters.

En zolang je je aan de regels houdt hoef je niet over rubber bootjes te jumpen om te ontsnappen!
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #36 Augustus 03, 2007, 20:56:10
edit2Rapporteer  
Ik kreeg deze  versie net van iemand doorgestuurd...weer net iets completer geloof ik, weet niet waar het uit is:


KITESURFERS EN DE POLITIE

Op woensdagmiddag 30 juli 2007 werd in samenwerking met politie en Reddingsbrigade Ouddorp een controle gedaan lettend op de veiligheid van de strandgasten en/of zwemmers, aan de buitenzijde van de Brouwersdam.
Aldaar is bij Besluit van de Gemeente Goedereede een zone aangewezen waar zogenaamde extreme sporten zoals kite-surfen en buggy-kiten zijn toegestaan. Het gaat hier om het stuk strand waarvan de zonegrens gelegen is ter hoogte van strandtent "De Kous". Het gehele gebied gelegen vanaf deze grens tot over de gemeentegrens met Schouwen Duiveland is aangewezen voor kite surfers en andere extreme sporten. Tevens is de grens van de zone aangeduid met borden en boeien. Op genoemde lokatie is tevens een zogenaamde zwemzone aangewezen. Deze zwemzone is omgeven met gele boeien in het water met opschrift de letters ZW. Deze zwemzone wordt bewaakt door de Reddingsbrigade post Brouwersdam. In de voorafgaande weken zijn door de parking-watchers heel veel folders verspreid onder de bezoekers van de Brouwersdam, waarin aangegeven is waar men mag kite of buggysurfen. Vorige week zijn er al diverse kite-surfers bekeurd terzake het zich bevinden in een verboden zone.

Vanmiddag werden een tweetal kitesurfers bekeurd terzake het feit dat ze zich met een surf-kite bevonden op het strand buiten de daarvoor aangewezen zone. Ze bevonden zich tevens in de aangewezen zwemzone.
Nog een kite-surfer maakte het nog bonter en gevaarlijker. Hij maakte gebruik van de opkomende vloed en ging met zijn kite varen buiten de voor hem bestemde zone. Hij ging namelijk met zijn kite surfen binnen de zwemzone. Hij surfde met zijn kite heen en weer over een afstand van ongeveer 700 meter tussen de zonegrens en binnen de zwemzone. Hij deed dit terwijl daar een kind in het water aan het spelen was. Deze kite-surfer werd diverse malen door de politie aangeroepen zijn sport te stoppen, doch hij bleef hierna doorgaan met surfen in verboden gebied. Hij deed dit zeer provocerend naar de politie toe. Uiteindelijk stapte de kite-surfer van zijn bord en werd hij aangehouden door de politie terzake het niet voldoen aan een bevel of vordering gegeven door de politie. De kite-surfer, een uit Australië afkomstige jongeman, werd overgebracht naar het politiebureau en zijn kite werd inbeslaggenomen. Na betaling van de boete van 200 Euro, die hem direct werd opgelegd door de Officier van Justitie, werd de jongeman weer in vrijheid gesteld.

Door de politie zal in de komende weken nog diverse controles worden uitgevoerd in de gebieden in samenwerking met de Zeehavenpolitie en de reddingsbrigade.
 
POLITIE HOUDT KITESURFER AAN
OUDDORP - Politiepersoneel van het district De Eilanden heeft maandagmiddag een 28-jarige kitesurfer uit Australië aangehouden. Tijdens de surveillance met Parking Watchers werden onder meer eigenaren gewaarschuwd van auto's die niet goed waren afgesloten of waar nog waardevolle goederen in lagen, dit om inbraak/diefstal te voorkomen. Verder werden in samenwerking met de reddingsbrigade kitesurfers bekeurd die buiten de aangewezen zone waren. Een aantal surfers werd gewaarschuwd omdat zij te dicht bij de grens waren. Een van de kitesurfers, de 28-jarige Australiër negeerde de verzoeken van de politiemensen en werd na een korte worsteling op het strand, aangehouden. De man kreeg na overleg met Justitie een bekeuring van 200 euro voor het niet voldoen aan bevel of vordering en kitesurfen in verboden gebied.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #37 Augustus 03, 2007, 21:29:56
edit2Rapporteer  
Ik was er niet bij maar zat er met mijn eerdere verhaal niet ver naast  schater

Vanmiddag werden een tweetal kitesurfers bekeurd terzake het feit dat ze zich met een surf-kite bevonden op het strand buiten de daarvoor aangewezen zone. Ze bevonden zich tevens in de aangewezen zwemzone.
Nog een kite-surfer maakte het nog bonter en gevaarlijker. Hij maakte gebruik van de opkomende vloed en ging met zijn kite varen buiten de voor hem bestemde zone. Hij ging namelijk met zijn kite surfen binnen de zwemzone. Hij surfde met zijn kite heen en weer over een afstand van ongeveer 700 meter tussen de zonegrens en binnen de zwemzone. Hij deed dit terwijl daar een kind in het water aan het spelen was. Deze kite-surfer werd diverse malen door de politie aangeroepen zijn sport te stoppen, doch hij bleef hierna doorgaan met surfen in verboden gebied. Hij deed dit zeer provocerend naar de politie toe. Uiteindelijk stapte de kite-surfer van zijn bord en werd hij aangehouden door de politie terzake het niet voldoen aan een bevel of vordering gegeven door de politie. De kite-surfer, een uit Australië afkomstige jongeman, werd overgebracht naar het politiebureau en zijn kite werd inbeslaggenomen. Na betaling van de boete van 200 Euro, die hem direct werd opgelegd door de Officier van Justitie, werd de jongeman weer in vrijheid gesteld.

Door de politie zal in de komende weken nog diverse controles worden uitgevoerd in de gebieden in samenwerking met de Zeehavenpolitie en de reddingsbrigade.

Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #38 Augustus 03, 2007, 23:07:17
edit2Rapporteer  
Dusssssss : ik kan weer trots zijn op de NL politie. met een glimlach zal ik de volgende keer weer constateren dat er weer wat fietsen uit onze tuin gejat zijn, Ik geef de agent een knuffel als mij wordt medegedeeld dat er niet voldoende personeel is om aangifte te doen van diefstal uit m'n auto. Helemaal gelukkig ben ik als er zo'n 30 agenten betrokken zijn bij een algemene verkeerscontrôle waar mijn vrouw ( een echte crimineel dus wel!!! ) weer een bonnetje krijgt vanwege het feit dat zij haar gordel niet om heeft en derhalve de hele NL samenleving in gevaar brengt. Vervolgens zie ik op het 6 uur journaal hoe een aantal voetbalsupporters weer ergens een binnenstad heeft verbouwd, lees ik dat de één of ander politicus zwaar heeft geblunderd en dus een ander baantje ( ergens in brussel ) heeft gekregen. ( gelukkig wel met een premie van een 150.000 euries.) Het doet mij in ieder geval errug goed dat de politie meer aandacht gaat geven aan al die criminele kitesurfers. ( schreef ik terwijl de weedbrommertjes af en aan zie rijden door onze buurt)
 
Door de politie zal in de komende weken nog diverse controles worden uitgevoerd in de gebieden in samenwerking met de Zeehavenpolitie en de reddingsbrigade.
 ListenToMe doe dat dan verdulleme eens in onze buurt
en ja:
 Ik word ook pissig als ze door de zwemmerszone kitesurfen ( maar hou het wel ff in verhouding hè   ThumpsUp )
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #39 Augustus 04, 2007, 00:15:36
edit2Rapporteer  
Toch nog ff snel een paar dingen uiteen zetten:
1. Wij als burgers hebben niet de taak om de politie te controleren of ons af te vragen waar zij mee bezig zijn.
2. De politie loopt altijd achter de feiten aan omdat er eerst een strafbaarheid moet plaats vinden voordat ze op kunnen treden.
3. 80% van de bonnen worden geschreven door burgers, werkzaam bij de politie, met bijzonder opsporingsbevoegdheid en zijn dus extra boven de sterkte zodat jan met de pet nog steeds "de echte boeven" kunnen vangen.

1. Zodra burgers zich niet meer bezig houden met het feit of de politie zich al/dan niet met de juiste taken bezigd, hebben we te maken met een soort van politiestaat. Politieambtenaren staan in dienst van de staat / het land en dat zijn wij allemaal!!!!!
2. Kunnen pas optreden wanneer er een stafbaar feit is gepleegd????? M'n reet. attenderen op, advies geven, op een positieve manier aanwezig zijn enz. enz. Optreden is niet automatisch  "verbaliseren" hoor. ( Is naar mijn mening een stukje VAK/Beroeps kennis, ik geef direct toe dat dat heel moeilijk is maar je kiest als politievrouw/man zelf voor dat VAK)
3 kitesurfers zijn dus "echte boeven"  schater   schater   schater
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #40 Augustus 04, 2007, 04:26:31
edit2Rapporteer  
Je slaat je plank weer mis Idefixe....

1) voorbeeld waarbij de burger zich bemoeit met optreden van politie!!!

Winkel personeel betrapt een winkeldief. Vervolgens trekt de winkeldief een mes en bedreigd personeel van de winkel. De winkel bevind zich in het winkelcentrum wat dus als voetgangers gebied is aangewezen. Politie krijgt de melding binnen en rijdt met blauwen lampen (stap voets) door het centrum in de richting van de winkel. Burgers blijven voor het dienstvoertuig lopen en zijn van mening dat hij daar niet mag komen en blijven hinderlijk in de weg lopen.
Met veel gezeik eindelijk er aan voorbij en verdachte aangehouden..
Gelukkig had de vertraging geen gevolg voor het winkelpersoneel..
Wat schets de verbazing.. de politieagent wordt op het matje geroepen door zijn chef omdat er 2 klachten zijn binnen gekomen ivm zijn rijstijl.
En zo kan ik nog 100 gevallen opnoemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2) dus jij wil dat de politie tegen je vrouw gaat vertellen dat het voor haar veiligheid beter is dat ze de gordel om doet !!!!!!!!!!!!!!! Die gasten zijn niet van de scouting ofzo!!!!!!! Dat kun je zelf ook verzinnen en dan ga je later nog lopen janken dat je een bon hebt gehad!!!!
En natuurlijk moet er eerst een strafbaarfeit gebeuren of is de politie helderziend!!! Een inbreken moet inbreken voordat ze hem kunnen pakken maar als dat niet gelukt is dan hadden ze zeker 24 uur voor je woning moeten liggen om de inbraak onmogelijk te maken  Huh
3) In dit geval wel JA..... Ik ben er van overtuigd dat die gasten eerst van plan waren om de persoon aan te spreken maar als je niet wil luisteren en dus schijt aan die gasten hebt dan ben je gewoon een LUL omdat je gewoon altijd aan het kortste eind trekt....
LEAF

Berichten: 826
Antwoord #41 Augustus 04, 2007, 04:52:19
edit2Rapporteer  
Wat een gelul allemaal, alle kranten en forums  staan vol en ja ik kon vandaag alweer aan tig mensen uitleggen hoe dat nou zit met dat diploma. Ben dit land zolangzamerhand echt zat met al die bekrompen figuren die telkens  weer nieuwe regels verzinnen. ThumpDown
Lars.

Berichten: 44
Antwoord #42 Augustus 04, 2007, 14:00:59
edit2Rapporteer  
MINIE-ME, je lijkt zo echt zo'n typische politie agent  loser
Net als op die scootersites zitten er ook altijd een paar agenten, die alle agenten liggen te verdedigen.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #43 Augustus 04, 2007, 14:30:35
edit2Rapporteer  
Ik ben ook 2 x van het water gehaald en krijg met enige regelmaat bekeuringen binnen maar dan sla ik mijzelf eerst voor de kop.. Tenslotte was ik zo stom om die overtreding te maken (wat de reden ook was) en dan moet je niet zo kinderachtig zijn en gaan wijzen naar andere of andere de schuld te geven van je eigen gedrag!!!!!

Natuurlijk klopt het beleid van het kiten niet en heb ik ook het idee dat kiten een erg HOT Item is geworden waar de gemeentes (dus indirect de politie) niets mee te maken willen hebben in hun gemeente..

Dus met dit soort acties zijn we de sport niet aan het promoten en zullen we alleen maar meer tegen gas gaan ondervinden van de verschillende instanties...
leeany

Berichten: 844
Antwoord #44 Augustus 04, 2007, 18:43:22
edit2Rapporteer  
ik ben echt nog een beginner hoor dus neem mijn opvattingen niet te serieus.

maar is NKV wel eens om de tafel gaan zitten met een instantie over het openen van meer spots.
want naar mijn idee zijn er veel meer plekken mogelijk om te kitesurfen.
we hebben honderden kilometers aan strand ( toch? ) lijkt me gek als daar slechts 5% van geschikt zou kunnen zijn.

@ MINE-ME:
een zaterdagnacht een paar weken geleden was iemand helemaal kapot geslagen met glas... hij sloeg terug ( maar 1 keer! ) en raad eens wie er werd opgepakt en een nacht heeft moeten zitten.
dan vind ik het na zo'n incident niet gek dat burgers er zich mee gaan bemoeien hoe de politie zijn werk zou moeten doen.
bij een groot hardstyle/hardcore feest staat 15% van de aanwezigen pillen of andere middelen te gebruiken. zijn al snel 1500 mensen. maar waar dat spul vandaan komt weet niemand. dan vind ik het weer niet gek dat de burgers zeggen dat het tijd wordt dat er onderzoek naar gedaan wordt om die troep zo snel mogelijk op te rollen. en als een politie agent dan iemand na een worstelpartij gaat beboeten voor 200 eur. omdat hij een stuk uit het kitesurf gedeelte is gevaren, gaan mensen natuurlijk snel een conclusie trekken en zeggen dat een agent alleen werk doet wat makkelijk is of hij zelf leuk vind. dan kan je zeker niet zeggen dat de politie niets aan dat imago kan doen.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #45 Augustus 04, 2007, 23:53:35
edit2Rapporteer  
Ik bepaal hier het beleid niet en zou dat ook niet willen.... Ik probeer alleen maar aan te geven dat elk verhaal 2 kanten heeft.....

Dat glas verhaal heeft te maken met het feit dat alle feiten en omstandigheden boven water moeten komen en er dus eerst getuigen gehoord moeten worden en aangiftes opgenomen moeten worden... Ze kunnen natuurlijk niet iedereen vertrouwen op zijn blauwe ogen...

Dat er pillen in omloop zijn dat komt door dat halfgebakken beleid dat wij in Nederland kennen..
Dat noemen ze dan het "Gedoogbeleid"

En die 200 euro boeten heeft hij niet gekregen voor het kiten buiten de zones maar voor het niet voldoen aan bevel of vordering...(niet willen luisteren naar de beambte)

En nu stop ik er mee !!!!!!!!!!

Hoop alleen dat we het niet met ze alle verzieken...
Elevation

Berichten: 1363
Antwoord #46 Augustus 05, 2007, 00:06:35
edit2Rapporteer  
wat het ergste is dat vandaag heel de zandplaat tussen de kous en de strandtent volzat met badgasten.. dat zijn rare lui, hele hordes mensen met stoelen, tafels, parasollen, badlakens, koelboxen en oma en opa.. rare lui.. ThumpDown

het enige wat hun aawezigheid in de kitezone rechtvaardigd is de standaard 1 lijns ruitvlieger di met zo'n staart met strikkies erin..  (cry_kitesmiley)

vind dat alles dat niet in de kitezone hoort ook bekeurd moet worden, das pas oog om oog tand on tand...  Joepie
Dutchy

Berichten: 337
Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #47 Augustus 05, 2007, 00:22:13
edit2Rapporteer  
 schater
BCH

Geen avatar

Berichten: 14
Antwoord #48 Augustus 05, 2007, 01:47:14
edit2Rapporteer  
Overigens recente foto's van de borden: http://jerome.vliegerforum.nl/gallery2/main.php/anja_001/borden/
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #49 Augustus 05, 2007, 04:37:48
edit2Rapporteer  
 schater
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.