Kiteclinics NKV

Tweekske

Berichten: 99
Augustus 08, 2007, 15:24:20
edit2Rapporteer  
Ik heb een paar weken geleden een kiteclinic gewonnen bij de NKV als nieuwe inschrijving, hier ben ik natuurlijk erg blij mee!

Nu heb ik hier verder geen reactie meer op gekregen. Op 24 juli kreeg ik een email dat ik gewonnen had en stond het op diverse websites. Ik heb diezelfde dag nog gereageerd naar het emailadres vanwaar het mailtje gestuurd was. Hier heb ik geen reply op gehad, dus heb ik ook nog maar een mailtje naar de NKV gestuurd op 3 augustus en hier krijg ik tot nu toe ook geen reactie op.

Hebben de overige winnaars wel reactie gehad / weet iemand hier meer van?

Wil namelijk erg graag die kiteclinic doen!
NKB xtreme

Geen avatar

Berichten: 44
Antwoord #1 Augustus 09, 2007, 01:17:27
edit2Rapporteer  
Hey Tweekske ik heb dus precies hetzelfde gehad!!!

Ook een kite clinic gewonnen eerst mailtje gehad met ja je hebt gewonnen blabla dus ik mailen naar NKV maar vervolgens laten ze niks meer van zich horen beetje vreemd ja:S
Leuke manier voor hun om de inschrijvingen te promoten bij het NKV maar ik vind het beetje een naaierstreek gauw weer uitschrijven dus daar!!! Tenzij ik op mailtje dat ik gister de deur uit heb gedaan nog een reactie krijg..
Jaimeson!

Berichten: 136
Antwoord #2 Augustus 09, 2007, 02:16:26
edit2Rapporteer  
Same here! Gewonnen maar niks meer gehoord. Heb een mailtje van Marijke Groener gekregen, jullie ook? Sowieso niet verkeerd om lid te zijn maar als je iets belooft moet je 't ook nakomen.
Tweekske

Berichten: 99
Antwoord #3 Augustus 09, 2007, 03:28:56
edit2Rapporteer  
Ja, hier hetzelfde verhaal, ook van Marijke Groener inderdaad.

Uitschrijven is sowieso niet nodig vind ik, altijd goed om er lid van te zijn, maar wel een beetje raar dan inderdaad.
Freija
Gast
Antwoord #4 Augustus 09, 2007, 14:02:08
edit2Rapporteer  
Niet zo ongeduldig, dat komt vast wel goed! Smiley

Tweekske

Berichten: 99
Antwoord #5 Augustus 09, 2007, 14:08:13
edit2Rapporteer  
Ja, verwacht ik ook wel, de betreffende persoon / personen zullen wel op vakante zijn ofzo.
Geronymous

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #6 Augustus 09, 2007, 14:20:24
edit2Rapporteer  
Beste clinic-winnaars,

Marijke is inderdaad op reis en heeft op dit moment heel beperkte mogelijkheden om te internetten en emailen...

Reacties zullen tzt uiteraard komen... en natuurlijk krijgt elke winnaar/winnares zijn/haar clinic!

Bedankt voor jullie steun en geduld... sportieve groeten,

Salvador Santiago
secretaris@kitesurfvereniging.nl
Marja de Bij

Berichten: 47
Antwoord #7 Augustus 09, 2007, 16:22:14
edit2Rapporteer  
Jullie verhaal komt mij ook erg bekend voor. Ik heb een kiteclinic met Esther Oud gewonnen op het KBO in Noordwijk eind mei. Na mijn gegevens doorgegeven te hebben heb ik een hele tijd niets gehoord. Toen een mailtje naar Marijke Groener, een maand later, ze zou er achteraan gaan. Sindsdien weer niets van zowel Esther als Marijke vernomen. Ik hoop toch snel iets te horen, ik heb er echt zin in!

guiri

Berichten: 126
Antwoord #8 Augustus 10, 2007, 13:15:34
edit2Rapporteer  
sorry voor de late reactie. ben er mee bezig maar zit 6 weken in el gouna en het internet is hier niet bepaald prettig. ook wachten we met de kiteclinics regelen tot alle prijswinnaars bekend zijn. over 2 weken weten jullie zeker meer!
marja ik mail esther nogmaals over de kiteclinic. waarschijnlijk wilde ze de kiteclinic ruilen met ralph karstens zodat ze haar eigen zusje een kiteclinic kon geven. lisanne had er namelijk ook een gewonnen! waarschijnlijk is daar iets mis gegaan. die kiteclinic voor je gaat er zeker komen!!!
Jaimeson!

Berichten: 136
Antwoord #9 Augustus 10, 2007, 16:43:48
edit2Rapporteer  
Gelukkig heb er zin an!!!!! Veel plezier in El Gouna!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.