Basjuh
|
waar aan zo'n kabelbaan hangen? Best?
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
waar aan zo'n kabelbaan hangen? Best?
Aqua best, of Kempervennen Valkenswaard Reserveren is noodzakelijk. Tel nr Aqua Best : 0499-392121 Kempervennen 040-2083261 Laat ff weten wanneer, is wel lachuh om met meer Limbo's te gaan.
|
|
|
Basjuh
|
was aan morgen aan het denken. weet niet wat het weer doet........................
|
|
|
(R)Ikke
|
@ Bas, We moeten eens een mooie foto van jou schieten zodat je een passende avatar krijgt
@ David, Heb jij ook een ACID 132 om te testen of alleen korter.
Groet
|
|
|
Basjuh
|
jij zin om morgen daarheen te gaan?
|
|
|
(R)Ikke
|
Waarheen?????
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Lees wat berichtjes van hiervoor dan zie je dat het om een kabelbaan ging
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
heeft er iemand gister nog wat wind gepakt? het zag er in de middag goed uit toen ik uit het raam keek!
en voor de mensen die aan de kabel gaan hangen: have fun!
|
|
|
diesel oo7
|
@ Rikke
Ik heb voor jou de acid 130 bij 39 om te testen En de trax 135 bij 39 Je laat maar eens iets weten als je weer op kessie komt. En anders als je eens een dagje zee gaat kom je hem maar even op halen. Greetz.
@ Hoehahennie
Ik heb hier gisteren geen wind gezien.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
WIND???????? WTF is wind? Laatst heb ik er een geroken ........ Was niet van mij ............ Komend weekend ziet er weer goed uit ......... Guru, Finder, Meteo en KNMI beloven je van alles ....... Dan zit ik in mijn sleurhutje in V-polder .......... De wind zal dan wel weer inkakken ....... WTF is wind ..........??? Wind sucks ............ Oeps, nee, ......... wind blaast!
|
|
|
Parkie
|
Loek, jij begint al net zo raar te lullen als Wimt......... Word tijd dat het weer gaat waaien
|
|
|
diesel oo7
|
@ Heeliks
Je slaat de nagel op de kop.
|
|
|
|
|
(R)Ikke
|
@ Reflex: Thanks man
@ Diesel: Ik denk zelf dat de acid 130 wat te klein is en ik wil naar een groter board dan dat ik nu heb. Maar ik wil hem zeker wel een keer testen.
@ Loek: Chill man
|
|
|
Kitemen
|
Hey Boys!
Alles goed met jullie??
Net ff op Kessie geweest voor te kijken, alleen wind weg en iedereen opruimen gvd!
Morgen nog iemand die gaat misschien??
Kom ik wel ff kijken en paar foto's schieten!!!
Trouwens vrijdag kijkoperatie aan knie, heb er iets minder last van maar is nog niet weg dus hoop echt dat ze vrijdag wat kunnen fixen daar! Verlang in ieder geval erg naar het water en om onder de facking kites te hangen!
Oh ja, opereer hier op Kitehigh trouwens onder een nieuwe naam maar ben nog steeds Maurice...
|
|
|
Basjuh
|
Hoi Maurice
|
|
|
|
Wimt
|
Morgen en zo, naar zeeland voor een 10tje, bel 0653317221.
|
|
|
diesel oo7
|
Voor de leden van de limbo crew Er komt naar jaarlijkse gewoonte weer een barbeque aan van onze club. Graag zouden we jullie daar ook zien gezellig samen zijn en samen lekker eten en verhalen uitwisselen. Zet graag even een reactie op de volgende link. http://www.masurfspot.be/phpBB2/viewtopic.php?p=6305#6305Hoe meer volk hoe sneller we geld in de kas krijgen voor onze club een infrastuctuur te geven. Greetings
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
ben d'r bij david. btw, wordt weer ouderwets knallen, raggen en vliegen komend wiek. Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voor iedereen die aan de doeken van plezier gaat hangen komend wiek: have fun!
|
|
|
Basjuh
|
wordt tijd
|
|
|
Parkie
|
btw, wordt weer ouderwets knallen, raggen en vliegen komend wiek. Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jooooooooow Hennie, iedereen is er wel aan toe blijkbaar maar eeeeh, Vandaag ok, maar komend wiek zie ik nog niet echt veel woei hoor........... Lets Pray
|
|
|
diesel oo7
|
Wie gaat er nog proberen voor een vroege avondsessie op kessie vandaag? Ik vertrek als het nog waait rond 15H En laat ons allen bidden dat het dit weekend eens eindelijk dikke woei word
|
|
|