Ocean-Limbo
![](/forum/avs/avatar_4487.png)
|
Ben afgelopen zaterdag en zondag in Vrouwenpolder geweest. Toen ik zaterdagmiddag aankwam was de wind al aan het inkakken. Heb nog even met mijn psycho 10 en speed 13 kunnen varen.
Zondag was echt SSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUUUUUUPER!
Mooii zonnetje, perfecte sideshore wind(NO) en een strakke wind (ik schat 16 knp)
Ben lekker bruin gewoorden (alleen gezicht). Volgende week meivakantie. Ben ik dus 2 weken daar.
Jippeiee
|
|
|
(R)Ikke
![](/forum/avs/avatar_702.png)
|
Ja, en als je vrouw er niet is komen wij lekker bij jou slapen.
Groetjes Rikkie pikkie en Basjuh (dat weet hij niet maar toch)
|
|
|
hOe hA HeNniE
![](/forum/avs/avatar_486.png)
|
Zondag was echt SSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUUUUUUPER!
Mooii zonnetje, perfecte sideshore wind(NO) en een strakke wind (ik schat 16 knp)
Jippeiee
verdorie, toch een dikke dag gemist dus........Aarghhhh
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Der is geen relaxtere kite dan een FUEL
Brrrrrrr
Beste (R)ikke, Zolang jij zulke stemmingmakende uitstpraken doet, kom jij niet mijn slaapzak in.... ![Wink](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/wink.gif)
|
|
|
(R)Ikke
|
Hahahaha, Lachen
Greetz
|
|
|
Basjuh
![](/forum/avs/avatar_3835.png)
|
zucht pubers............................ ik heb vrijdag vrij trouwens (en zaterdag ook eens voor de verandering)............. en vanaf volgende week woensdag hoop ik op texel te zijn................. He Rik, wanneer ik in het midden mag liggen vind ik alles best......
groetjes...
PS: Rik ik verwacht die naish lucht wel terug. Die werkt niet om slingsnot
|
|
|
(R)Ikke
|
Mag je terug, Ik heb nu een rete vette Ruben Lenten pomp. wedden dat ik nu veel beter kan kite
|
|
|
Ron
![](/forum/avs/avatar_6480.png)
|
Hej luitjes, Goed om te lezen dat jullie ook nog lekker gekite hebben. Ik ben gisteren op de brouwersdam geweest voorspelling was 4 bft maar uiteindelijk toch een behoorlijke tijd een dikke 6bft gehad, vandaag maar vrij genomen moet echt nodig ff bijkomen. Morgen helaas weer werken, gelukkig maar 3 dagen en dan 5 dagen vrij. Als de voorspellingen voor Vrouwenpolder goed zijn kom ik daar zekers een dagje meebeulen ![Joepie](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/pbjslayer.gif) Cya
|
|
|
Basjuh
|
Ik hoop dat het voor vrouwenpolder niet goed is volgende week anders zit ik uit m'n neus te vreten in Texel aangezien je niet op de wadden mag varen. Jammer dat dit weekend ons niks brengt gezien meneer ceclius goed uit de hoek komt......
|
|
|
witte
Geen avatar
|
he bas Op texel kan je goed kiten. Ben daar ook eens geweest, aan de noordzee kant mag je bij paal 19 kiten en aan de wadden kant mag je eigenlijk niet kiten maar er is een spot waar dit gedocht wordt.(weet niet hoe dit plekje genoemd wordt,check het internet) Goede vakantie, michiel
|
|
|
|
hOe hA HeNniE
![](/forum/avs/avatar_486.png)
|
Vandaag zuid-oost 4 !!! Wie o wie op Kessie ??
en?
|
|
|
diesel oo7
![](/forum/avs/avatar_4125.png)
|
gister even gaan kijken er was vrij veel volk heel soms kan er 1ntje kiten met een 16m een de groote spleen door konden zo eventjes in planee niks gemist dus
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Wie gaat er morgenmiddag na 14.00 uur?
|
|
|
|
Basjuh
|
woensdag misschien naar zee?
|
|
|
|
|
Parkie
![](/forum/avs/avatar_455.png)
Logs: 0 | 12 uur
|
woensdag misschien naar zee?
Niet nodig, hier ook een dikke 5 Bft. uit het zuiden, dus bespaar je de rit :-)
|
|
|
Basjuh
|
ik zie een max van 14 knopen in roermond staan. die dikke 5 zie ik nergens terug komen behalve aan zee.......
|
|
|
witte
Geen avatar
|
misschien in je broek bas als je goed je best doet. Aan zee zal veel beter zijn,alleen rete druk. Ik ben morgen een paar dagen naar franrijk,skien en fietsen. Dus weer geen kiten(luxe probleem) Have fun morgen
|
|
|
Ocean-Limbo
|
morgen (woensdag) ben ik rond 13.30 uurop kessie. Donderdad ga ik naar Zeeland en blijf daar enkele dagen.
Grtz.
L
|
|
|
diesel oo7
![](/forum/avs/avatar_4125.png)
|
gister avond nog even lekker gevaren op kessenich met mijn 11m en klein board. ik hoop dat het vandaag tegen 17h nog waait dan zijn we er weer gister met mijn eerste 2 kiteloops geland ![loser](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/loser.gif)
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Vandaag was het toppie. Om 12 uur was er een stevige, vlagerige wind. Daardoor maakte ik een flinke smak op het strandje.
Daarna de hele middag lekker gevaren ofschoon er soms wat windgaten waren.
Morgen en komende dagen ben ik in Vrouwenpolder. Grtz.,
Louk
|
|
|