Ocean-Limbo
|
de woorden van Louk na elke keer kiten: sessie, overpowerd, wave, bakken, raggen. Iemand het ook ooit gezien?
Gegroet..........
Tja Basjuh ik moet er toch iets van maken van zo'n mooie kitedag want als ik van elke keer verslag doe met "het was een fijne dag ..." dat leest na enkele keren geen hond meer. Natuurlijk kan ik ook na elke keer weer een mooi verhaal maken van een of ander lomp gedrag dat je weer eens op de een of andere manier hebt vertoond. Dat zal er aanvankelijk zeker als zoete koek ingaan maar wordt ook vlug vervelend ......
|
|
|
NinoBrownz
|
Persoonlijk lig ik altijd krom van het lachen om jullie twee, Limbo en Basjuh ;-) Jullie zouden een act in de theaters moeten opvoeren samen ;-)
@Heeliks: en waar zijn die fijne picca's getrokken? en twee, waarom was ik daar niet? Oh ja, die weet ik...ik heb liggen slapen, kwam er met mijn stomme kop veel te laat achter dat het flink aan het woeien was :-(
|
|
|
TimLimbo
|
Heeft het zin vandaag richting zee te gaan, mits de voorspelling van Windguru?
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
@Heeliks: en waar zijn die fijne picca's getrokken?
Het vrouwtje wou een weekendje relaxen in Noordwijk, dus daar maar in toegestemd....... Komt ze naar me toe, dat er zondag flinke woei zou zijn, zegt ze : je mag best je kite spullen meenemen hoor @ Tim.H ik zou heel snel vertrekken, is dikke woei vandaag hoor, alleen de buien goed in de gaten houden.
|
|
|
Basjuh
|
donderdagmiddag vrij...........mocht het weer ok zijn naar zee vanaf werk.........
|
|
|
|
TimLimbo
|
Nog mensen die morgen naar Oostvoorne gaan?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Nog mensen die morgen naar Oostvoorne gaan?
Neeltje-J
|
|
|
|
Basjuh
|
ik twijfel nog. Noordelijker lijkt meer wind te komen. Kijken wat witte doet.......... Heeliks gaat feestje vieren....
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Neeltje was mwah, mwah ....... om 13.00 uur stond ik als eerste en enige op het water. Half uurtje heerlijk gevaren, daarna was het aan/uit ...... Wel heerlijk strandweer. Morgen weer mooi weer en iets meer wind ......
|
|
|
TimLimbo
|
Op Oostvoorne was tot ongeveer half 4 best een lekker windje
|
|
|
|
TimLimbo
|
mmmm - als ik mijn bericht zo nog eens lees, kan je hem op 2 manieren interpreteren haha
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Heeliks gaat feestje vieren....
Maar eerst nog ff feesten op het water, dikke woei en golven op Wijk........
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Neeltje-J was vandaag heeeeeeeeeeeerlijk ............
|
|
|
Kitemen
|
werken vandaag was ook geweldig!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
werken vandaag was ook geweldig!
ben ik blij voor jou
|
|
|
Kitemen
|
Ja niet dus.. Ging liever kiten
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ja niet dus.. Ging liever kiten morgen windje 6 en dinsdag ook. Veel plezier op je werk
|
|
|
Ocean-Limbo
|
de week ziet er zowiezo mooi uit .......
|
|
|
Ocean-Limbo
|
BTW ik ben blij dat de wind vandaag iets minder is want ik ben even aan een herstel toe ........
|
|
|
Kitemen
|
Rrrrrrrrrrrr rrrr:@ Ik heb wel vanaf woensdagmiddag t/m zondag vrij... Alleen ga ik zaterdag feesten op Misteryland en zondag ben ik afgeschreven! Vraag me soms af waarom het altijd waait als je wat te doen heb.. Hopen dat de voorspellingen zo blijven voor komende week dan komt het wel goed!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
jij zit teveel achter je peeceetje
|
|
|