|
(R)Ikke
|
Hoi BAS!!!!!!!
|
|
|
Basjuh
|
wat zijn de condities voor morgen dan? ben te lui om te kijken........tegen de wind in fietsen was nogal demotiverend vandaag
|
|
|
Ocean-Limbo
|
wind?
besta jij nog .........??????
|
|
|
Nielsfranken
|
Zijn er mensen die in Kessenich gaan kiten? Ik woon op 10minuten rijden van Kessenich, maar heb er nog nooit gekite:P K vraag me af hoe het met de watertemperatuur zit daar. Zal wel niet te doen zijn zonder drysuit?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zijn er mensen die in Kessenich gaan kiten? Ik woon op 10minuten rijden van Kessenich, maar heb er nog nooit gekite:P K vraag me af hoe het met de watertemperatuur zit daar. Zal wel niet te doen zijn zonder drysuit?
Kessenich is met deze vlagerige wind misschien nog geen optie voor jou ....? Ik ga in elk geval morgen naar de kust ....
|
|
|
Nielsfranken
|
Kessenich is met deze vlagerige wind misschien nog geen optie voor jou ....? Ik ga in elk geval morgen naar de kust .... Ja dat is misschien wel waar, mja het moet er toch ooit eens van komen:P Zo vaak waait het niet in limburg. En vlagerig is het vrijwel altijd in het binnenland, toch? Anyways, lig ziek op bed met een afstervende verstandskies, dus was zowieso niet kunnen gaan. Balen, had wel weer eens zin om te gaan kiten... Hoe was je sessie @ zee?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Kessenich is met deze vlagerige wind misschien nog geen optie voor jou ....? Ik ga in elk geval morgen naar de kust .... Ja dat is misschien wel waar, mja het moet er toch ooit eens van komen:P Zo vaak waait het niet in limburg. En vlagerig is het vrijwel altijd in het binnenland, toch? Anyways, lig ziek op bed met een afstervende verstandskies, dus was zowieso niet kunnen gaan. Balen, had wel weer eens zin om te gaan kiten... Hoe was je sessie @ zee? ruk ........ 33 knopen en meer is toch wel heftig ....
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Watje !!!!
wo the f... is parkie? Parkietje?
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Watje !!!!
wo the f... is parkie? Parkietje? Als je nou i.p.v. dat gezellige weekendritje Met Basjuh en die andere naar da Rock, gewoon naar Kessie was gekomen, had je het parkietje rond kunnen zien vliegen..... En dan haddden jullie zelf ook nog lekker kunnen varen
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Watje !!!!
wo the f... is parkie? Parkietje? Als je nou i.p.v. dat gezellige weekendritje Met Basjuh en die andere naar da Rock, gewoon naar Kessie was gekomen, had je het parkietje rond kunnen zien vliegen..... En dan haddden jullie zelf ook nog lekker kunnen varen wrijf het ons maar in .......
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
3e sessie van 2011 Vrouwenpolder: verder geen Limbo's 's morgens gevaren met 7m en 9m, 's middag met de 9m. Het weer was frisjes maar wel met een zonnetje. In de rest van NL was het weer bagger.
beoordeling: 7 want het was toch wel frisjes, 's morgens was er een stevige branding en V-polder was natuurljk choppy.
|
|
|
Zeeland135
|
Hoi, Ik ben dan wel geen limbo , maar kiten op Vrouwenpolder ben ik altijd wel voor in. Ik ga ook het liefst naar Vrouwenpolder, kunnen we misschien op het strand treffen . Hoe meer wind hoe beter
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hoi, Ik ben dan wel geen limbo , maar kiten op Vrouwenpolder ben ik altijd wel voor in. Ik ga ook het liefst naar Vrouwenpolder, kunnen we misschien op het strand treffen . Hoe meer wind hoe beter woensdag is ZW dan is rockanje onshore. Dit betekent dat je langs (evenwijdig) het strand vaart. Is met dit koude water nog aan te bevelen (veiliger)
|
|
|
|
Kitemen
|
Vandaag kessenich?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Rockanje was suuuuuper...... genoeg wind voor een stevig gepowerde 9m, een lekker zonnetje en max. 3 kiters op het water. Van 11 tot 3 uur op het water. Dat wordt de komende dagen spierpijn morguh messchien kessenich
|
|
|
basgoossen
Geen avatar
|
Met wat voor een pak varen jullie momenteel op Kessenich? Zit te denken om er binnenkort ook eens te water te gaan, draggen ofzo ;-). Heb zelf van het duiken een 7mm full en een 7mm overshorty, zal wel gaan denk ik toch?
|
|
|
diesel oo7
|
Gisteren nog eens lekker op kessie geknald Was een lekker windje voor de 8m Het sezoen is weer begonnen @ Bart Gisteren al gevaren met een westuit 4/3 en geen kou gehad
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Gisteren op Kessenich ...... was genoeg wind voor mijn negentje ...... er zat wel de hele tijd een of andere malloot aan de kraan te draaien ........ Maar dat hoort bij Kessenich. Het water is toch voelbaar kouder dan het zoute Noordzeewater. Het is en blijft toch behelpen op Kessenich ......... "Ik wil terug naar de kust, heel onbewust ........." voor mij is het seizoen noiit gestopt; dit was sessie 4 ......of 5?
|
|
|
basgoossen
Geen avatar
|
Hallo Allemaal, Vandaag lekker aan het landboarden geweest bij de Grote Hegge en later naar Kessenich geweest, Was gezellig druk op Kessenich met voornamelijk onze oosterburen. Er was heel weinig wind maar toch waren er een stuk of 7 surfers aan het varen. Hopelijk komt er binnenkort weer een keer betere wind (knoopje of 15 ofzo) dan ga ik er ook eens lekker te water ;-).
Hopelijk tot snel.
|
|
|
diesel oo7
|
Beste limbo s
Aanstaande zaterdag is het de jaarlijkse opruimingsactie op onze Home -Spot Wegens de hoge waterstand van een tijdje terug is er weer veel troep aangespoeld Daarom organiseren we deze opruimactie zodat we weer allemaal een zuiver kite-surf strand hebben Het opruimen start om 9h Neem je handschoenen mee Dit is misschien ook nog eens een leuke gelegenheid om iedereen terug te zien na de winterslaap Hoop op jullie aanwezigheid
Gr
|
|
|