Joy.H
|
potverdriedubbeltjes! dat waren een paar mooie dagen op kessie!!!! iedereen crosste na t werk als een dolle naar de spot, wind kakte wel rond 20.30 in elke avond.... wel pret gehad! tot gauw mannen!!
nou dat is niet helemaal waar.... dindsdag heb ik door kunenn varen tot 10 uur (heeerlijke sessie gehad) en toen ik op ging ruimen begon het opeens vol 22 knopen weer te waaien zonder dat het ging regenen of wat dan ook (natuurlijk te donker dus niet meer water op gegaan (wolken blokte de zon)
|
|
|
Ocean-Limbo
|
wie gaat morgen naar Vrouwenpolder/Neeltje Jans?
|
|
|
diesel oo7
|
vrouwenpolder is toch niks met westen wind?
de beste plaats is de slufter
|
|
|
Basjuh
|
wie gaat waarheen? ik ga ook misschien samen met Rik... misschien samen rijden met wat lui? Wanneer vrouwenpolder met oost super is zou het toch ook met west te doen moeten zijn. gewoon side shore meen ik.....
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Rik en Bas, bel mij even, kunnen we samen oprijden. 0630962877
Ik wil wel rijden.
|
|
|
Wimt
|
Brouwersdam, 10 euro; 0653317221
|
|
|
diesel oo7
|
@wimt vind je al niemand meer om met je mee te rijden dat je al met solden begint @ iedereen en allemaal een lekker weekend gehad ik ben op de slufter geweest heerlijke dag met mijn 9 in de hoge branding tot ik door mijn rug ben gegaan(is niet zo een prettig gevoel) vanavond naar de fysiotherapeut en dan hopen dat zij me er weer snel bovenop heeft
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
....tot ik door mijn rug ben gegaan(is niet zo een prettig gevoel) vanavond naar de fysiotherapeut....
Bummer Dave.... Hebben het ook top gehad op de zeeuwsche wateren. B.T.W. die Trax is TOPPPPIIIIEEEEEE. Thanx pik.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Basjuh, Rik en ik zijn zaterdag op Vrouwenpolder geweest. Prima weer. De wind was sideshore (west) en door de stroming was het moeilijk hoogtelopen.
Toch een leuke dag met deze twee jonge gasten (hahahaha)
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Het weekend ziet er goed uit!
Gaan we naar de kust (Neeltje-J, Vrouwenpolder)?
|
|
|
Basjuh
|
of oostvoorne Limbosurfer.........................Rik kepik zou niet gaat dit weekend. die legt liever een vloertje bij iemand................
|
|
|
NinoBrownz
|
Hey all,
Ben nieuw hier en volg sinds kort lessen bij david (thnx daarvoor nog david :-)). Afgelopen week voor het eerst beetje met de kite kunnen vliegen...tja alles moet je leren, step by step. Kun je al verslaafd zijn na deze eerste stap? ;-) Zo voelt het wel namelijk haha. Ben nu in Domburg om nog wat golven te scoren met m'n surfboard. Hoop over een tijdje eens mee te mogen kiten...
Gr. Roger
P.S. Hoe is het met je rug, david?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Basjuh mail me jou mobiele nummer.Ik ben het kwijt
|
|
|
Basjuh
|
nou Limbo, nu niet meer verliezen: 06-45320737. gaan er nog meer lui richting de kust. Misschien wel leuk om met meerdere richting oostvoorne ofzo te rijden.
@ Roger: join the club.....
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zaterdag? zondag?
zaterdag= ZW; Neeltje-J en Bdam zijn dan prima. zondag is NW; Vpolder is dan okee
zaterdag is rond de 15 knopen zondag is rond de 13 knopen
Oostvoorne welke wind??
ik rijd wel en kan twee dudes meenemen.
Grtz.
|
|
|
diesel oo7
|
hoi luitjes en allemaal klaar voor een weekend vol met wind @limbo en basjeuh ik denk dat ik naar oostvoorne ga laat ons samen gaan en een dagje lekker rocken heeft er misschien iemand een video camera om mee te nemen kunnen we onze eigen limburg movie maken @ roger laat me maar iets weten als je ook mee wilt dan maken we je lessen af in oostvoorne en ja ik ben bijna van mijn rug ellende af dus dit weekend weer lekker hard oefenen
|
|
|
NinoBrownz
|
@david Ga je zaterdag of zondag? Denk dat ik zeker tijd heb (en anders maak ) om mee te gaan...heb er in ieder geval zin in om weer verder te leren! Een videocam kan ik ook wel meenemen...
|
|
|
|
diesel oo7
|
@ danny jammer maar amuseer je met de kids en doe langnek de groete van ons voor de rest het word dus zaterdag oostvoorne @ nino zou wel te gek zijn als je de camera mee neemt
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
nou, kom maar op! hoe wastie boys??? hier wast prima! ben het water maar heeeeel effies opgeweest, maar heb wel wat pica's geschoten.
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Limbosurf, basjuh! was leuk jullie even te spreken. was nog wel lekker op de playa sin coche. laaatorsch!
|
|
|
(R)Ikke
|
Toch een leuke dag met deze twee jonge gasten (hahahaha)
@Limbosurf: Was zeker leuk zo'n dagje knalle met onze pappie. Volgende keer weer
of oostvoorne Limbosurfer.........................Rik kepik zou niet gaat dit weekend. die legt liever een vloertje bij iemand................
@Basjuh: Maar hij ligt er wel mooi in
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
nou rik: jij vloertje gedaan ik efteling gedaan de boys met papa-daddy gevaren mooi toch! binnenkort 's met de hele limbo-crew naar zee onder leiding van uiteraard papa-daddy Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa is dat een plan, papa Louk?????
|
|
|