hOe hA HeNniE
|
die Remon van Masurfspot kan er trouwens wel wat van hoor! weet niet wie de kiter in kwestie is, maar vindt t n geweldige foto!
|
|
|
(R)Ikke
|
Ik denk dat loek zijn forum naam maar moet veranderen.
Ik vind jouw voorstel, danny, wel een goeie. PAPA LOEK
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Ik denk dat loek zijn forum naam maar moet veranderen.
Ik vind jouw voorstel, danny, wel een goeie. PAPA LOEK
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat vindt je ervan, ouwe twinskinner?
|
|
|
|
|
(R)Ikke
|
Ok, dat is dan geregeld
|
|
|
(R)Ikke
|
Op die leeftijd is pompen gewoon te zwaar geworden
Vandaar die flysurfdingen
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
nou ist alleen nog wachten op een reactie van de opper-kite-vader zelf........ COME TO DADDY
|
|
|
(R)Ikke
|
Ik hoop dat ik nog mee mag rijden
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Is dit de Limbo-kite-lounge ofzo ??? Wel gezellig hoor, limbo's onder mekaar.
|
|
|
(R)Ikke
|
Ja het is de lounge. Op het water...daar rocken we met een zachte G
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Beste Rick, Als je zo doorgaat dan dreig je inderdaad je stekkie naast mij in de auto kwijt te raken. Afgelopen weekend zijn Basjuh en ik met ons tweeen (dus zonder jou) naar Oostvoorne geweest. Dit was veel gezelliger dan we vantevoren hadden ingeschat... (m.a.w.: je bent goed bezig!)
|
|
|
(R)Ikke
|
Dan heeft bas zich heeeeel erg uitgesloofd om bij jou een goede indruk achter te laten.
Maar pas op loek ik bedoel papa. Bas heeft het voorzien op je dochter
Gniffel gniffel
|
|
|
Ocean-Limbo
|
slechte zaak voor Basjuh want zij bezorgt hem een flinke deuk in zijn (super) ego.
|
|
|
(R)Ikke
|
Hahahahaha, Leuke foto als avatar.
Op deze manier word het "kiters uit limburg" topic wel lekker groot
|
|
|
(R)Ikke
|
Het word tijd dat bas eens een kite foto gaat gebruiken. Een foto van zijn mislukte backroll/transition/kiteloop lijkt mij wel de goede keus.
Hahaha wat ging hij hard op zijn plaat
|
|
|
Ocean-Limbo
|
He Riikkie heb je Basjuhs blauwe oog en jaap bij zijnrechter neusvleugel al gezien (lees ook topic: linke soep, ....)
|
|
|
(R)Ikke
|
Ja ik heb het gelezen en gehoord van de man him self. Ach bas heeft altijd wel wat. Littekentje hier littekentje daar...mij valt het al niet meer op. Board koppen is niet erg fris trouwens. Binnenkort weer knalle? mag ik dan naast je zitten en met je ipodje spelen??
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Lievve Rikkie, Jij mag altijd naast mij zitten want met jouw kan ik goed over muziek praten en Basjuh wil alleen achter mijn dochter aan. Zaterdag vetrek ik voor zo 'n 3 weken naar Bretagne (uiterste puntje dus altijd wind!!???) Maar daarna hebben we nog volop wekenenden, tot ver in november, om naar Zeeland te gaan. Jij bent dan THE MAN om naast mij te zitten
|
|
|
mrkevino
|
hey limbo dude's
Zou wel graag eens met iemand of met z"n allen n keer mee willen rijden naar zee. Want alleen is toch niet zo chill...lijkt me in ieder geval leuk
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hi mrkevino,
Met een aantal dudes is idd leuker en VEILIGER.
hOUDT DIT FORUM GOED IN DE GATEN.
WAAR WOON JE?
gRTZ.
|
|
|
(R)Ikke
|
Lievve Rikkie, Jij mag altijd naast mij zitten want met jouw kan ik goed over muziek praten en Basjuh wil alleen achter mijn dochter aan. Zaterdag vetrek ik voor zo 'n 3 weken naar Bretagne (uiterste puntje dus altijd wind!!???) Maar daarna hebben we nog volop wekenenden, tot ver in november, om naar Zeeland te gaan. Jij bent dan THE MAN om naast mij te zitten Goede vakantie en tot over 3 weken Dag Pap
|
|
|
(R)Ikke
|
Limbo's
Het is weer kitetijd geloof ik, of is iedereen op vakantie naar zo'n schitterend mooi kiteparadijs
Wij niet he bas!!!
|
|
|
diesel oo7
|
wat zijn de plannen voor dit weekend van iedereen? waar zou het ergens genoeg waaien voor een 9m
|
|
|