Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
huh, waar dan.....???? Dit waren de voorspellingen............ dus................... hoe noordelijker hoe beter.................
|
|
|
ben. venlo
Geen avatar
|
hallo ik kom uit venlo ben vandaag wezen kijken op jullie spot. ziet er goed uit met deze wind richting ik hoop ook snel een keer in kessie te komen kite. ben blij dat ik een leuke spot in de buurt heb gevonden . gr Ben
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hallo Ben,
Kiten met N-O op Kessie????
Kan dat???
|
|
|
Joy.H
|
hey Louk, ja dat kan moet je wel even naar dat andere strandje verderop gaan dan heb je een sideshore windje was weer lekker alleen idoot vlagerig...ene keer vol gepowerd andere keer viel hij uit de lucht. maarja top weer en lekker gebeuld ff
|
|
|
diesel oo7
|
gister toch nog een paar lekkere sprongen kunnen doen in de vlagen was weer goed na een week zonder wind en op het eerste strandje is het goed te doen met oosten wind lekker vlak water
|
|
|
ben. venlo
Geen avatar
|
hallo ja ik was voor de eerste keer daar dus jullie hebben ook nog een ander strandje voor andere wind richtinge. gister waren ze bij dat opgespuite zand strandje. ik ben niet bekent op kessie waar is die andere plek?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hallo Dieseltje, Alles goed met jou? Wanneer krijg jij je Dosjes en wanneer krijgen we weer woei??
|
|
|
diesel oo7
|
@limbo
met mij alles goed zoals je ziet op de foto heb zondag nog lekker op kessie gekite ik verwacht nog steeds de dosjes eind deze maand en begin volgende week eindelijk mijn nieuwe wetsuit waar ik hard aan toe was
ik hoop dat we eindelijk weer eens wat wind gaan krijgen ik denk dat ik zondag nog maar eens ga wakeboarden mensen die ook interesse hebben let me now misschien met de limbo crew de kabelbaan in valkenswaard onveilig maken
|
|
|
diesel oo7
|
@ nino kan jij me de foto s van zondag eens door mailen? op het volgende adres f-one07@hotmail.comben benieuwd alvast bedankt
|
|
|
NinoBrownz
|
@diesel
na een paar dagen griep, ben ik nu weer in zeeland. waarschijnlijk kan ik de foto's morgenavond mailen als ik weer in Weert ben, ik schrijf het meteen op...zaten best wel weer een paar mooie tussen! Zondag wakeboarden klinkt als een goed plan! We kunnen ook aquabest eens proberen, lekker rustig, chille mensen en iets goedkoper toch?
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@diesel Er is er een jarig hoera, hoera ............. gefeliciteerd ouwe rukker
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
gefeliciteerd, ouwe! we houden de zondag in de smiezen.....
|
|
|
Joy.H
|
@diesel Er is er een jarig hoera, hoera ............. gefeliciteerd ouwe rukker ja ja AL 29
|
|
|
diesel oo7
|
bedankt allemaal we zullen binnenkort er eene drinken als het nog eens waait
|
|
|
NinoBrownz
|
@diesel
Beter laat dan nooit....unne dikke proficiat met je verjaardag!
De foto's van afgelopen zondag zijn onderweg naar je mail!
@ Joy Dacht dat ik nog foto's had van je sessie zondag, maar dit blijkt niet te zijn helaas. Als ik je de volgende keer zie op kessie dan zal ik zeker wat foto's voor je nemen! Ik vaar zelf met een bordeaux rode bandit 11m2.
Gr. Roger
|
|
|
Basjuh
|
gaat dat wakeboarden nog door zondag? misschien dat deze jongen dan ook wel mee wil..............
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
gaat dat wakeboarden nog door zondag? misschien dat deze jongen dan ook wel mee wil..............
plan: ik heb het tel nr van een waterskischool te maaseik die zijn dikke wakeboardboot met chauffeur verhuurd per uur voor eu 60,-; met 4 man betekent dat eu 15,- p/u; na een kwartier lig je behoorlijk stuk hoor! evt nog n uurtje bijboeken kan on the spot wsl. diesel, bas, wie o wie.....heeft t nut om te bellen oftie zondagmiddag/ochtend/avond een uurtje vrij heeft??? met 6 man kan ook maar dan moet je wat meer geduld hebben alvorens je t water opkan.... zou best gaaf zijn.....en heeft denk ik meer soul dan een kabelbaan. laat wat horen en dan kan ik evt morgenaaf es bellen hoe of wat; overigens vind ik de kabelbaan ook prima hoor. gr danny
|
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
bedankt allemaal we zullen binnenkort er eene drinken als het nog eens waait Tjong jonge, kijk ff niet op het limbo forum (toch geen wind) vergeet ik helemaal ons dieseltje te feliciteren....... Nou jong van harte gefeliciteerd. Grtz Rick
|
|
|
diesel oo7
|
@sjokweef bedankt en hopelijk tot snel
@danny ik ga graag mee ik kan wel maar tot 16h dus het liefst rond de middag ergens
@ nino bedankt voor de knappe foto s
zie voorbeeld diesel die zijn raillys(ingehaakt) oefent
|
|
|
Basjuh
|
wat the hell is een ingehaakte raily?
|
|
|
Basjuh
|
ohwja, gefeliciteerd nog kerel
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hallo Basjuh, Diesel en Danny, Ik was graag meegegaan waekeboarden maar ik moet voor vanavond een assesmentverslag met bijbehorend POP inleveren. Veel plezier en wees voorzichtig (want over 2 weken hebben we woei!!!)
|
|
|