Basjuh

|
wie gaat hoe laat?
weekend naar zee?
|
|
|
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
|
wie gaat hoe laat?
weekend naar zee?
Dieseltje is nu onderweg vanaf schiphol met een zootje hagelnieuwe banditosjes.............. Dus die gaan we morgen eens ff flink aan de tand voelen  Weet nog niet hoe laat, kijk ff wat het weer doet. C-ya
|
|
|
(R)Ikke

|
Als het allemaal zo uitkomt, kom ik misschien ook wel even langs. Heb geen idee hoe lang het morgen gaat duren allemaal. Word wel onwijs pokkeweer geloof ik.
En wie sowieso gaat. Kijk een beetje uit
|
|
|
Basjuh

|
en in het weekend rikkie? neem anders in ieder geval je board en pak mee rikkie. kun je desnoods op mijnplankie springen.
en Rikkie?: volgende keer aan zee gaan we voor de s-bend en de f16!!! waaaaaaaaaaaaaai
|
|
|
(R)Ikke

|
S-bend here we come
Pfff f16.............dan moet ik eerst gaan loopen
|
|
|
Basjuh

|
jezeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeker. .. ik poep ook een beetje. maar het weekend vrij houden rikkie......
Hoe staat het met die Papa, en de Witte bruut uit Welten????
|
|
|
ben. venlo
Geen avatar
|
hallo als jullie het weekend naar zee gaan waar gaan jullie dan kite? als ik tijd heb wil ik weleens kennis maken met jullie en ik wil ook wel eens naar zee. gr Ben
|
|
|
Basjuh

|
ligt aan de windrichting. een aantal mannen doen iig wijvenpolder aan bij noord tot oost, zuid west tot west is oostvoorne erg leuk. brouwersdam ook wel eens.....
|
|
|
(R)Ikke

|
De zondag houd ik mij aanbevolen, zaterdag kan ik niet
|
|
|
ben. venlo
Geen avatar
|
ja lijk mijm allemaal wel leuk ik hoor graag wat als jullie weten welke spot het wordt.... 
|
|
|
Basjuh

|
heel weekend zou ook lachen zijn? kun jij me het nummer van denis nog eens smsen ik ben mijn gsm weer kwijt geraakt. is de derde van dit jaar...........
|
|
|
(R)Ikke

|
Ik heb eens flink zitten youtuben. Natuurlijk de s-bend goed bekeken. F-16 is trouwens unhooked bas. Maar ook wat filmpjes van Kevin L. bekeken, maar ik neem alles terug wat ik heb gezegt. Hij is echt goed hoor, en sterk. Je moet eens voor de gein kijken hoe vaak hij een trick inzet met 1 hand aan de bar. Brrr, bizar. En die len10...........heerlijk om te zien (zijn sessies).
Papa Loek heeft trouwens BN-ers in de familie. His brother was in the papers. Volgende keer eerst een handtekening loek.
Het nummer van Denis, ik zal eens even kijken hoor. telefoon kwijt, maar wel het zelfde nummer??? COOL
Ik heb nog niet gekekn naar de wind voor zondag, heeft ook geen zin op dinsdag, maar staat er al wat op?
|
|
|
diesel oo7

|
HOI gasten
hoe is het gister op kessie geweest? ben op ijmuiden geweest en daar was het flink hangen om de 9 onder controle te houden wel een leuke dag gehad met als klap op de vuurpijl mijn hagel nieuwe 8 en 12 DOSJES ben benieuwd om ze vandaag op kessie te testen zal proberen rond 14H te zijn tot vanmiddag gasten
|
|
|
NinoBrownz

|
Have fun allemaal vandaag met kiten en go safe! Als ik hier vanachter m'n bureau in Middelburg naar buiten kijken, zie ik alleen maar snoeiharde woei, dat belooft dus wat...:-) Helaas voor mij, ze houden ook nooit rekening met de windvoorspelling als ze vergaderingen plannen ;-)
@diesel: frontloopje met de dosjes zoals in de roll-over op de kermis afgelopen weekend? ;-) Geniet van je nieuwe kites.
|
|
|
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
|
jihaaaaaaaaaa was me weer een (mid) dagje  De hoge verwachtingen van de Bandit--dos zijn wat mij betreft helemaal uitgekomen  Wat is dat een lekkere kite, waaaoooow, power,stabiel,super snel draaien, lift, hangtime alles  Thanx Dave Smaakt naar meer  Op naar de volgende sessie. Voor diegene die me na mijn spannende momentje aan het einde van de dag geholpen hebben, THANX Toch eens wat vaker mijn bridles controleren....... Heeeej Basjuh, dat is nou loopen 
|
|
|
witte
Geen avatar
|
He Bas,
S-bend en F16!! Ik hoop dat je een goede ziektekosten verzekering hebt. Moet dit weekend het hele weekend in Antwerpen zijn. Dus geen tijd om te kiten. Heb donderdag vrij dus als er genoeg wind is ben ik in Kessie te vinden. Ik hoop dat we dit seizoen nog een keer met een aantal luitjes naar zee kunnen gaan,om daar de boel onveilig te maken.
|
|
|
diesel oo7

|
gisteren eindelijk mijn dosjes kunnen testen zowel de 12 en de 8 van de 12 heb ik perfect de high end kunnen testen gister en ik moet zeggen is lang te houden de 12 is veel sneller dan de bandit 11m 2008 de 8 m is nu al mijn lieverdje geworden backroll kiteloop gaat met beide kites van de eerste keer maar met de 8 is het echt wel super  eind conlussie super heerlijke kite die gewoon alles heeft wat je maar kan indenken voor de mensen die willen testen laat het weten zondag normaal naar zee laat maar weten waar iedereen zit
|
|
|
Joy.H

|
vandaag nog iemand @kessenich?
|
|
|
Ocean-Limbo

|
Ha die Joy,
Ik heb je woensdagmiddag gemist. Was een top daggie. Wel vlagerig maar dat kennen we wel van Kessie. Welke vlieger heb je nu gekocht? Ik ben echt nieuwsgierig want ook jij was een echte flysurfer. Toch???
@Basjuh; zondag wordt het wel errug heftug aan de kust. Ik blijf dus gewoon op Kessie varen! Zaterdag kan ik niet want dan komt mijn dochter en die zie ik gewoon veel te weinig. Trouwen Kessie wordt zondag ook heftig
|
|
|
Joy.H

|
Ha die Joy,
Ik heb je woensdagmiddag gemist. Was een top daggie. Wel vlagerig maar dat kennen we wel van Kessie. Welke vlieger heb je nu gekocht? Ik ben echt nieuwsgierig want ook jij was een echte flysurfer. Toch???
@Basjuh; zondag wordt het wel errug heftug aan de kust. Ik blijf dus gewoon op Kessie varen! Zaterdag kan ik niet want dan komt mijn dochter en die zie ik gewoon veel te weinig. Trouwen Kessie wordt zondag ook heftig
hey Louk, ik heb de speed 7 eindelijk verkocht en heb me toen direct een naish raven 3 10m2 gekocht  de hele tijd gewacht op wind en vandaag was het dan eindelijk zo ver...ik mocht mijn nieuwe speeltje testen EN ben helemaal verkocht!  nooit meer een foil voor mij voor op het water (behalve de speed 13 die hou ik me fijn voor de lichte wind dagen  ) want die raven 3 vaart gewoon zo fijn en is gewoon veel stabieler dan een FS (vandaag getest tijdens flink wat vlagen  ) ben helemaal trots erop en ga hem misschien morgen weer even verder testen. dus voor mij was/is de raven 3 gewoon DE kite die ik zocht   ik WAS eerst helemaal FS minded maar dat is dus nu helemaal voorbij (voor op het water dan, voor op het land vind ik ze nog altijd de beste.....  ) iemand die morgen ook nog gaat varen? gr.Joy  o ja: wat is de bandit dos 12m2 van diesel mooi man  en hier nog een aantal foto's van mijn nieuwe trots zodat je me kunt herkennen Louk:    
|
|
|
Ocean-Limbo

|
ziet er idd zeer fraai uit!
Komende dagen heb je nog genoeg mogelijkheden om je nieuwe speeltje aan de tand te voelen.
Misschien toch ook nog een kleiner boardje?
Grtz.,
Louk
|
|
|
Joy.H

|
Komende dagen heb je nog genoeg mogelijkheden om je nieuwe speeltje aan de tand te voelen.
Grtz.,
Louk
hahaha heb ik ook al  een spleene rip 138 gekocht 
|
|
|
witte
Geen avatar
|
Donderdag was ook een vlagerige dag op kessie. best wel goed gevaren maar soms met de 12 aan de grote kant!! Ik hoop dat ik zondag op tijd terug ben van Antwerpen dan kom ik ook nog even naar de plas
|
|
|
Ocean-Limbo

|
Grtz.,
Louk
hahaha heb ik ook al  een spleene rip 138 gekocht  Wat ben jij toch een bofkont 
|
|
|