kiters uit limburg????

hOe hA HeNniE

Antwoord #625 Oktober 18, 2008, 20:46:47
edit2Rapporteer  
@basjuh: goede vakantie!

@maurice: welkom!

verder.....moet het navolgende toch even kwijt:
vandaag met 3 man naar slufter gereden: topperdetopdagje!
in de ochtend wast koud, en de voorspellingen waren nu niet om over naar huis te schrijven.
toch maar aangereden....eenmaal aangekomen, wast lala, ik schat een kleine 4.
echter..ik had een wapen bij me om te testen, een 5'7 golfsurfboardje van spleene (2009); heel apart ding, namelijk shape van een golfsurfer, maar bouw van een gewoon kiteboard: dun dus.
snel 13 gepompt en gaan maar, was even wennen (strapless) maar voelde goed na paar rakken. toen bij slufter af laten vallen, de hoek om, en de golven in...wahaaaaaaa, wat gaaf!! hoogtelopen met 2 vingers in de neus, en hele rakken moeiteloos toe-side terug....topervaring.
toen trok de wind aan, van boardje gewisselt, en met de mannen naar de zandbank gecrosst, daar een uurtje gespeeld, en terug maar weer....gegeten, straps van m'n 666 afgeschroefd, op het golfsurfertje geplaatst, en met 9 maar weer de golven in...
dat beviel enerzijds wel, met naar buiten gaan verlies je het board niet in de wilde branding, anderzijds wast niet 'vrij' varen...al met al is het een board wat leuk is voor erbij, maar niet in de plaatst van je lichtweerboard....
nu zit ik hier, leger dan leeg, de batterij is echt op, maar oh, wat een topdag....
have fun voor jullie die volgende week doordeweeks gaan varen, deze jongen macht dan arbeit.....
Joy.H

Antwoord #626 Oktober 18, 2008, 21:16:37
edit2Rapporteer  
@maurice: welkom Wink

@danny klinkt goed Joepie neem je hem binnekort ook een keer mee naar kessie of is hij niet van jou?

hOe hA HeNniE

Antwoord #627 Oktober 19, 2008, 15:37:13
edit2Rapporteer  
board is niet van mij, had het alleen mee voor te testen.
NinoBrownz

Antwoord #628 Oktober 19, 2008, 23:24:59
edit2Rapporteer  
Onder het motto: beter laat dan nooit!
Na m'n computerproblemen nu toch eindelijk de foto's in sequence van de hoge sprong van diesel en just cruisin' Louk van zondag 5 oktober...de kwaliteit van de jumpfoto's is niet super, maar het gaat om de hoogte  Shocked

Gr. Nino
Joy.H

Antwoord #629 Oktober 19, 2008, 23:44:31
edit2Rapporteer  
@david: netjes man ThumpsUp Joepie wil zeker ff bewijzen dat die DOS lekker hoog kan he Tongue Grin Joepie

@louk:
hahaha vette muts, was het al zo koud daaro dat je die muts en dat extra jasje nodig hebt? Tongue
helaas moet ik nog ff wachten met beulen (dan merk je pas hoe erg verslaafd je bent geraakt aan een sport schater Tongue)  omdat ik net een operatie heb gehad en moet wachten tot begin volgende maand ThumpDown :'(

maarja daarna gaan we ook echt lossss met die raven 3 Joepie Cool

@danny: jammer was wel eens benieuwd hoe zoiets vaart Tongue
diesel oo7

Antwoord #630 Oktober 20, 2008, 11:02:58
edit2Rapporteer  
@nino

bedankt voor de pics is wel vet om te zien hoe hoog je werkelijk gaat
kijk jij eens of je ze nog iets kan bijwerken en ze me dan persoonlijk mailt
alvast bedankt Grin

@joy
inderdaad wou even de hangtime van de 8m laten zien maar aan zo een hoogte had ik me niet verwacht

@ danny
zaterdag was inderdaad een super dagje voor mij de beste dag van het jaar
mooi weer lekker windje en ganse sessie laag water gehad
heerlijke sprongen met mijn 12 kunnen maken
deze dag gaat als toppertje in de boeken bij mij

@ gaat er vandaag nog iemand kessie
ik zal er rond 16 h zijn
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #631 Oktober 20, 2008, 19:12:06
edit2Rapporteer  
Soooooooooooow Dave, het was het wachten waard man.....
Dikke sprong hoor, en hoooooooog,  Bandit Dos is helemaal geen verkeerde kite Smiley

Hoop gauw te herstellen en ook weer het water op te kunnen.

C-ya
Ocean-Limbo

Antwoord #632 Oktober 20, 2008, 21:44:30
edit2Rapporteer  
potverdorie....

ik lijk wel Paulus de boskabouter met dat groene mutsje... Grin

trouwens die oranje broek met dat rode jack vloekt ook bij het leven.... ThumpDown

toch bedankt voor deze vette pica's Roger ThumpsUp
Ocean-Limbo

Antwoord #633 Oktober 21, 2008, 00:29:32
edit2Rapporteer  
@joy,

wat sneu voor jou dat je nu met een medisch ongemak zit.

wel leuk dat de even naar je brothers in arms""  komt kijken op Kessie.

Als je hersteld bent varen we eens samen naar VP of NJ om lekker in de golven te beulen en te raggen.

een super snel herstel toegewenst.
Joy.H

Antwoord #634 Oktober 21, 2008, 01:28:17
edit2Rapporteer  
hey Bandietje Wink,
zag er goed uit vandaag  met je nieuwe beulkitejes Joepie ThumpsUp (zeker die 11 vind ik erg mooi Tongue)
idd best irri die wond maarja hopelijk snel weer op het water want het jeukte aardig vandaag
maarja ben blij dat ik je heb kunnen helpen  ThumpsUp en we gaan zeker binnekort eens samen knallen Joepie

@sjokweef:
beterschap ThumpsUp hopelijk maak ik binnekort eens kennis met je @ kessie  Wink
diesel oo7

Antwoord #635 Oktober 21, 2008, 14:54:42
edit2Rapporteer  
@ sjokweef

bedankt voor het compliment
en ik hoop weer snel met jou te kunnen gaan knallen Joepie

gister nog een heerlijke sessie op kessie gehad met de 8 m
ging weer lekker hard en hoog
vanaf 16 h tot 19h gekite op het laatste niet veel wind meer over
toen ik om 16 h eraan kwam moest je echt een plaatsje zoeken waar je je kite nog kon leggen
ik heb 18 kites geteld
natuurlijk bijna allemaal van onze Duitse Vrienden Huh
diesel oo7

Antwoord #636 Oktober 22, 2008, 10:25:30
edit2Rapporteer  
tijdens wat surf werk
kwam ik de volgende link tegen
en zag ik dat de middelste kiter ook wel regelmatig op kessenich te vinden is
en hij word volledig gesponserd door f-one
http://www.bayareakitesurf.com/blog/index.php?itemid=97
Ocean-Limbo

Antwoord #637 Oktober 22, 2008, 17:32:27
edit2Rapporteer  
Toppie Joepie

Zo zie je maar; op Kessie komen de toppers YeSS

Kitemen

Antwoord #638 Oktober 23, 2008, 11:08:32
edit2Rapporteer  
Hey Limbo's!

Dinsdag met Ron naar Neeltje Jans geweest. Ze hadden maandag nog 22 knopen voorspeld maar hoelater het werd hoe minder wind ze voorspelde. Dus dinsdagochtend gaven ze nog maar 16 knopen aan. Onderweg leek het wel of er helemaal geen wind stond! Aangekomen waren we de enige daar op het strand. (die zeeuwen hebben de hele week al dikke wind gehad dus die komen niet met zo'n beetje!) Maar het waaide toch wel redelijk en ik wilde me nieuwe aanwinst (Torch3 8m2) toch even uitproberen. Daar kon ik met veel moeite toch even mee varen. Wat is dat ding snel zeg! Maar uiteindelijk toch maar me 12 Shockwave gepakt en dat ging top! Ron heeft de hele dag met zijn 8 Flysurfer gevlogen waar net genoeg wind voor was. Er stond een westen windje en mooie golven met ook echt vlakke stukken ertussen. Aan het einde van de dag kwam het zonnetje nog even door alleen jammer voor Ron dat na een crash met mij zijn Fysurfer helemaal in de knoop zat! Maar het was toch langzaam tijd om naar de auto te gaan want het was al half7!
Al met al een lekker dagje, net genoeg wind en met 3 man op dat hele stuk strand! Geweldig!!
Joy.H

Antwoord #639 Oktober 23, 2008, 14:49:28
edit2Rapporteer  
klinkt als een top daggie  ThumpsUp
Ocean-Limbo

Antwoord #640 Oktober 23, 2008, 21:22:03
edit2Rapporteer  
@ Maurice:
Goed nieuws: zondag bakken met woei Joepie

@Ron
koop een Bandit Uno 9m of een Bandit Dos 10m, dan krijg je bakken met surffun YeSS
Ron

Antwoord #641 Oktober 23, 2008, 21:38:52
edit2Rapporteer  
Was zekers een top daggie  ThumpsUp  Fijn dat je me nog even aan het beste moment van de dag herinnert, iets met Flysurfer en touwtjes wat één grote warboel word..   Embarrassed Maar buiten dat, was het erg tof  Joepie
Ron

Antwoord #642 Oktober 23, 2008, 21:44:07
edit2Rapporteer  
@Ron
koop een Bandit Uno 9m of een Bandit Dos 10m, dan krijg je bakken met surffun YeSS

de 8 bevalt meestal nog wel goed, de 13 staat wel op de nominatie om  vervangen te worden maar ben er nog niet uit wat ik nu wil.. Moet ik nog wel meerdere nachtjes over slapen denk ik  Undecided
Ron

Antwoord #643 Oktober 23, 2008, 21:55:24
edit2Rapporteer  
als ik dan toch eens bezig ben.. zondag werken  Shocked   Maar de rest alvast veel plezier!  Joepie
Kitemen

Antwoord #644 Oktober 23, 2008, 22:44:09
edit2Rapporteer  
Ja zondag heb ik vrij dus hopen dat de wind zo blijft als dat ze nu voorspellen! Ik vertrek morgen naar t appartement van me pa die woont in Vlissingen. Ik ga met me vriendin maar als t zondag waait dan rijd ik naar de Brouwersdam (kan ze ook een beetje meekijken vanuit de auto!)
Misschien zondag nog meer mensen naar Brouwersdam?? Of blijven jullie lekker dichtbij thuis in Kessenich?
hOe hA HeNniE

Antwoord #645 Oktober 24, 2008, 08:20:49
edit2Rapporteer  
@maurice en ron: dat kon de dinsdag niet anders als een goede dag worden!

verder ben ik de hele week al ziek, zwak en misselijk, dus wordt niks komend wiek.
have fun allemaal!

@blandit: moet nu eenieder van zijn tubeloze doek af schater
zonder dollen, je kan er iedere keer haast niet over uit dat jouw niveau sinds je bandits met rasse schreden vooruitgaat, en da's goed om te horen! maar nogmaals, ieder zijn meug....2 jaar geleden zwoer je bij die doeken, en als ik kijk wat bubmann allemaal met die dingen doet, wow!!!
staat ergens trouwens een mooi filmpje van bubmann dat 'ie one eye mauritius aant afrossen is met een zone van spleene: erg gaaf om te zien!
Joy.H

Antwoord #646 Oktober 24, 2008, 13:15:05
edit2Rapporteer  
hey Danny beterschap he en dat je snel weer op het water mag beulen ThumpsUp Joepie

en idd Louk die Bandits staan je niet slecht ThumpsUp
diesel oo7

Antwoord #647 Oktober 24, 2008, 14:21:52
edit2Rapporteer  
zijn er nog mensen die morgen ook naar de kust gaan

ik ga samen met nino naar wijk aan zee
is de naish wave contest
moet er even nog een dosje gaan oppikken
die nog mee wil bel me even

0032 495 155722
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #648 Oktober 24, 2008, 19:47:39
edit2Rapporteer  
......is de naish wave contest

.... gaat niet door.

Maar je zal er ondanks dat best wel plezier hebben lijkt me......
(R)Ikke

Antwoord #649 Oktober 24, 2008, 20:16:24
edit2Rapporteer  
Hoi limbo's,

Wie gaat er naar oostvoorne of brouwersdam morgen?? De wind lijkt best goed te worden en het is lekker weer.

Loek, jij misschien???
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.