(R)Ikke
|
OK
Ook hulde aan papa loek
|
|
|
diesel oo7
|
de voorspellingen zien er goed uit voor zaterdag zijn er nog meer die wat richting kust gaan?
danny en Heeliks wat zijn jullie plannen? ik hoor het graag
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik wil naar de kust! Alleen probleempje: zaterdag is wind ZO. Waar naartoe? Borssele? Oostvoorne?
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
de voorspellingen zien er goed uit voor zaterdag zijn er nog meer die wat richting kust gaan?
danny en Heeliks wat zijn jullie plannen? ik hoor het graag
mannen! zaterdag kan ik alleen in de middag; het lijkt erop dat het hier ook gaat waaien, dus zaterdag evt een uurtje op kessie. zondag kan ik evt wel mee naar zee, alleen zoals zorro al zegt, de richting is poep met pitjes.. ik introduceer en jat met (hopelijk) goedvinden van heeliks&cornuiten de overbekende: KWW. Kiek'n Wat' Wordt
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
En what the heck: ik flikker 'm voor het weekend gewoon ertegenaan:
KWW!
PS 't wordt freakin' koud komend wiek en er ligt nog wit in de ardennetjes: vink ook goed hor! kom maar op!!
|
|
|
|
Basjuh
|
Koud Winter Weer
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah top voorspellingen jongens !!!!!!!!!!!! Zaterdag goed koud, flinke woei, wisselend bewolkt (af en toe zon), en hopen dat er genoeg sneeuw blijft liggen in de ardennen, en dan is de heeliks man weer boven de ardense hoogtes te vinden Moet wel op tijd thuis zijn, dus vroeg het bedje uit........... Laterzzzzzzzzzzzzzz
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Rick, post ff of je naar baraque gaat? Zo ja, tot morgen.
|
|
|
|
diesel oo7
|
ik zie dat jullie weer naar de sneeuw trekken hoeveel ligt er dan nog volgens mij niet veel? is er nog iemand die met mij naar de slufter gaat voor een heerlijk koud kite dagje
|
|
|
Parkie
|
ik zie dat jullie weer naar de sneeuw trekken hoeveel ligt er dan nog volgens mij niet veel?
Ga jij maar lekker je nieuwe pakje testen op de sluf........................ Gaan wij de ardennen wel onveilig maken.....
|
|
|
diesel oo7
|
Ga jij maar lekker je nieuwe pakje testen op de sluf........................ Gaan wij de ardennen wel onveilig maken..... nieuwe pakje is er jammer genoeg nog niet daarom ben nog aan het twijfelen wat te doen [/quote]
|
|
|
diesel oo7
|
Ga jij maar lekker je nieuwe pakje testen op de sluf........................ Gaan wij de ardennen wel onveilig maken.....
|
|
|
diesel oo7
|
nieuwe pakje is er nog niet daarom weet nog niet wat ik ga doen @limboblandit als je zin hebt om naar zee te gaan hoor ik het wel
|
|
|
JorritPi
|
Ik kom hier even als toerist op het Limburg forum en ik kom jullie even vertellen dat het morgen feest is op de Slufter en dat jullie gewoon met z'n alles moeten gaan kiten!! U zult niet alleen zijn!! Diesel, komt vast ook! PS: Oostvoorne is K.U.T met ZO maar de Slufter een stuk beter!!
|
|
|
Basjuh
|
ardennen ligt niet meer dan 15 cm, daar ben je zo doorheen. Van de andere kant is het niet veel verder dan naar Kessenich vanuit het zuiden..... wie gaan er zeker te weten?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@allemaal, Morgen ga ik naar Borssele om mijn Ocean Rodeo Wako Classic te testen. Dat is de enige spot in Zeeland waar je met ZO-wind kunt varen. Spot is nog nieuw voor mij. Slufter lijkt mij toch wat tricky met ZO. Het water bij Borssele schijnt volgens betrouwbare bron (Wimt) ook lekker warm te zijn door de energiecentrale aldaar. Ik verterk morgen om 8.15 uur. Vertrekpunt: Van der Valk Urmond. Allemaal, waar dan ook, een heel prettig weekend en........ kijk uit
|
|
|
Basjuh
|
rij je eerst van honsbroek naar urmond vanavond? daar overnachten en morgenvroeg het laatste stukje naar Borsele?
|
|
|
diesel oo7
|
@ basjuh
wat ben jij van plan?
@ louk wie gaat er nog?
|
|
|
Basjuh
|
vandaag de eerste dag dat het weer wat beter met me gaat wat betreft de gezondheid. In het water liggen is voor mij not done. Ik denk dat het de laatste spulletjes verhuizen wordt. Maar Rikkie heeft misschien wel zin. zal hem zo eens op de hoogte brengen dat er wat lui naar zee willen gaan. Maar ik heb er wel heel veel zin in.....
Iemand nog eens plannen om ergens volgend jaar voor de zomervakantie egypte ofzo aan te doen. Een week knallen in de warmte? of zo
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Iemand nog eens plannen om ergens volgend jaar voor de zomervakantie egypte ofzo aan te doen. Een week knallen in de warmte? of zo
eerst maar de winter doorkomen, bro..... morgen...euhh...gezien t tijdstip nu...straks.....gaat t ardennen worden, jippieeeee have fun, whaar ghij ook ghaat vhaaren......
|
|
|
diesel oo7
|
@ basjuh
ik ga vandaag eerst de koude maar eens trotseren met in het achterhoofd volgend jaar een tripje brazillie ik ga met louk en Wim naar Borsele
voor volgend jaar denk ik wel dat we ons eens met de limbo crew moeten samen zetten om eens samen een vakantie bestemming uit te kiezen voor volgend jaar zou wel leuk zijn met de limbos
zal straks nog wel mijn verslagje neerzetten over de ervaringen van vandaag
have fun allemaal
|
|
|
Parkie
|
zal straks nog wel mijn verslagje neerzetten over de ervaringen van vandaag
Zal wel morgen worden eer dat je weer gevoel hebt in je vingertjes om te typen......... Have fun iedereen, ik hou het toch op frozen water vandaag @Danny, zie je zo
|
|
|