Ben nu een beetje bijgeslapen, en zit me te vervelen op het werk, dus zal ff een kort verslagje
schrijven van ons dagje op de Wasserkuppe.
Ik zat me al drie dagen te verkneukelen thuis waar ik om de paar uur de webcam en de windmeter
van de Wasserkuppe in de gaten aan het houden was, en werd steeds hysterischer bij het
aanschouwen van de bleu sky en de windmeter

Toen maar eens een rondje gaan bellen voor de zondag, moest gewoon ff knallen daarzo.
Ik had weinig moeite om een paar mede gekken te vinden die ook zin hadden in een witte
vierde kerstdag...........
Met Henny, Nino en ik zij de gek s'morgens om kwart voor 6 aan gerden en om 9 uur
stonden we op de witte heuveltop, ijzig koud, sneeuw zat, opkomend zonnetje, MAAR NUL WIND

Ik had de windsites en alles goed getjekt en de voorspellingen waren dikke woei, dus nog ff geduld.
Op ons gemak de 12 en 13 meter kites aan het oppompen, komt er toch een wind opzetten

Tegen Nino maar ff gezegd dat hij ff moest wachten, en dat we wel ff gingen kijken of het te doen was.
Met de twaalf was ik toch flink gepowerd en de eerste de beste sprong die ik maakte werd ik toch gelift

Ff rustig aan doen dus, Henny had het zo bekeken met de 13, en ging zijn 9 pakken.
Nino maar ff geadviseerd om zijn 11 Bandit te laten liggen, en hem mijn Cult 7,5 ff geleend.
Was ff wennen voor hem, heb hem een beetje op gang geholpen, maar voor de eerste keer ging
het hem niet slecht af

(lag denk ik aan de kite

)
Hoorde de ene Jihaa na de andere KIKKEEEEEEEEE voorbij komen.
Danny had zijn draai met de 9 meter ook gevonden, en ging ook af en toe sky high.
Ben toen nog wat fotootjes gaan maken, en op de vlakte waar wij bezig waren, hadden we de spot tot na
de middag met zijn drietjes voor onszelf

De wind bleef flink doorpoeieren, heb toen de 12 maar weer gepakt, maar dan met korte lijnen.
Wat ging dat lekker zeg, lekker een beetje rondgevlogen daar, als je van het plataeu een beetje berg af ging
voelde je de wind gewoon omhoog komen, dus als je net voor de rand afzette, kreeg je toch een lift....... Pffff
Ff pauze genomen met een lekkere Curry Wurst en Pommes, en nog een Red Bulletje voor wat extra vleugeltjes.
Nog een paar uurtjes lopen knallen daar, af en toe een helicopter ontwijken die weer een gewonde op
kwam halen, hadden we op een gegeven moment toch echt de pijp leeg.
Alles opgeruimd en nog wat gedronken en voor de drukte de berg verlaten en weer huiswaarts.
Het was de rit dubbel en dwars waard hoor, had ik na die heeeeeeerlijke kerstdagen

echt ff nodig