Basjuh
|
wat een stom idee: twee trappen, waarvan een open trap, die bruin zijn wit te willen volsmeren met verf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
wat een stom idee: twee trappen, waarvan een open trap, die bruin zijn wit te willen volsmeren met verf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jammer dat ik zo'n hekel heb aan klussen ..... anders was ik je komen helpen .....
|
|
|
TimLimbo
|
Niet echt strand weer dit weekend
|
|
|
|
TimLimbo
|
geen wind dat bedoel ik
|
|
|
|
TimLimbo
|
Waar zie jij wel wind dan?
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Waar zie jij wel wind dan?
Gisteren een redelijk windje langs gehele westkust. In combinatie met een gunstig getij, prima kunnen varen hoor.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Heeeeeeeeeeee Basjuuuuuhh, jouw schoenen liggen nog altijd in mijn garage te meeeeuuurrrrren .......
|
|
|
TimLimbo
|
De wind van zaterdag begint ergens op te lijken
|
|
|
Basjuh
|
Ja Bandiet........................ ik heb het alleen fucking druk nu. Ik probeer de zaterdag vast vrij te houden mocht het waaien.................voor de rest aan het klussen.............maar ik hoop op loopweer op de zaterdag!!!!!!!!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
............maar ik hoop op loopweer op de zaterdag!!!!!!!!
wandelaar geworden ....
|
|
|
Basjuh
|
hoogteloopweer bedoelde ik
|
|
|
Ocean-Limbo
|
hoogteloopweer bedoelde ik
hoe dan ook ben ik zaterdag en zondag in V-polder. Wordt dus waarschijnlijk NEELTJE-J.
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Klotsbak
kwestie van techniek en een goed boardje .......
|
|
|
Schoko
Geen avatar
|
hoi,
ik wil morgen graag naar zeeland kitesurfen. Ik had zo aan brouwersdam gedacht. Is morgen toevallig ook iemand van jullie da aanwezig? Of ergens anders? Ik ben nieuw in de regio en ook en beetje op het zoek naar andere kitesurfers!?
Groetjes Schoko
|
|
|
Basjuh
|
klotsbak.........mocht het morgen waaien voor mij helaas geen vrouwenpolder denk ik............ Brouwersdam ben ik al geweest dit jaar............en daar zou ik maar eenmaal per jaar heen gaan....
|
|
|
diesel oo7
|
limbos Na een lange afwezigheid kom ik jullie ook weer eens vergezellen we zien elkaar op Rickanje
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
...en ook een beetje op het zoek naar andere kitesurfers!?
Dan zit je morgen op de Brouwersdam prima
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Nou, ben net terug van Zeeland. Neeltje-J was zaterdag werkelijk suuuuuuuuuuuuuuuper Stralend zonnetje en een mega strak windje van een ruime 5 bf. Heb de hele dag met mijn 9 metertje kunnen varen en er was voor ieder wat wils ....vlakke stukken, chop, golfjes,.....enz. Dinsdag vertrek ik voor 2 weekjes naar Zuid Frankrijk ....... de resterende 5 weken ben ik dan gewoon weer op V-Polder/Neeltje-J....... het wordt afzien deze zomervakantie .....
|
|
|
Kitemen
|
Donderdag iemand?
|
|
|
|
Nielsfranken
|
Mijn planning was eigelijk om morgen weer eens naar Oostvoorne te gaan, maar ik zie dat ie behoorlijk vlagerig met harde stoten gaat worden. En zó goed kan k nog niet varen vind ik, dus ik skip...jammer!
|
|
|