welke waist trapeze het beste?

Joy.H

Berichten: 1028
Augustus 21, 2007, 02:55:28
edit2Rapporteer  
hey,
ik wil graag een andere waist trapeze aan gaan schaffen en hoor veel over de mystic warrior.....
in mijn vorige trapeze had ik maatje m maar is dat dan te vergelijken met elke trapeze?
het probleem is als volgt namelijk, ik woon in limburg en hier in de buurt is nergens een kiteshop ThumpDown dus ik kan er niet zomaar een gaan passen.
nou had ik bij mijn vorige trapeze dat de haak omhoog wou en dus die plaat achter de haak vol in je maag duwt (sealedlips_kitesmiley)
welke trapeze heeft dit niet of waar ligt dit aan?
wie heeft er toevallig nog een mystic warrior trapeze maat m liggen, en zo ja zou me even een pb willen sturen met prijs en staat en een foto. (kleur maakt niet uit)
alvast bedankt gr.joy
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Augustus 21, 2007, 02:58:35
edit2Rapporteer  
het beste is voor ieder persoonlijk, dus dat is een slecht begin.

Zelf heb ik warriro ook geprobeerd, vond em snijden bij de heupen(onderzijde van trapeze)

toen een prolimit felix pro gekocht,daarvoor had ik een prolimit waist pro. Goede kwaliteit(overgestapt omdat ik HP-touwtje op achterkant nodig had,was nog niks mis mee na 2,5jaar)

Die warrior zal ook wel in orde zijn, maar zoals ik zei, smaken verschillen.
kijk ook ff naar merken als Pat-Love
big_ben_lair

Berichten: 795
Antwoord #2 Augustus 21, 2007, 03:03:09
edit2Rapporteer  
zelf vind ik de firestarter heerlijk van mystic, tering duur maar wel lekker Smiley
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #3 Augustus 21, 2007, 03:07:57
edit2Rapporteer  
hey big ben lair,
ja ik vind hem ook echt super mooi (en duur hahahaha) maar ik hoorde van een vriend van me dat er iets in zijn zij vervelend zat en aangezien ik ongeveer hetzelfde postuur heb als hem wil ik die gok liever niet nemen.
weet iemand misschien maar ik een mystic warrior 2006 of 2007 kan kopen voor niet heel veel geld?
gr.joy
Tom Kite

Berichten: 480
Antwoord #4 Augustus 21, 2007, 03:54:30
edit2Rapporteer  
Zelf heb ik warriro ook geprobeerd, vond em snijden bij de heupen(onderzijde van trapeze)


Dit komt omdat je hem eerst 2 keer ofzo in moet dragen, de trapeze vormt zich naar je lichaam, dit had ik de eerste paar keer ook.

Nu ik hem ingedragen heb zit hij echt heerlijk! ik heb de mystic warrior 2007 maatje "s"
Echt een aanrader. Wel duur, maargoed kiten is nu eenmaal een dure sport en voor kwaliteit betaal je ook.
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #5 Augustus 21, 2007, 04:26:06
edit2Rapporteer  
een trapeze MOET je gewoon eerst passen, omdat het zo persoonlijk is. wat bij de een lekker zit zit bij de ander totaal niet lekker!
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #6 Augustus 21, 2007, 04:26:55
edit2Rapporteer  
hey,
ja dat klopt kiten is idd een dure sport.
maar dat vervelend zitten zat bij de firestarter en niet bij de warrior, over de warrior hoor en lees ik alleen maar goede dingen.
gr.joy
rikdekker

Berichten: 737
Antwoord #7 Augustus 21, 2007, 04:28:02
edit2Rapporteer  
idd, gewoon passen. is een vrij grote uitgave, dan moet je maar naar de shop met de trein of de auto, want een verkeerde trapeze uitkiezen is pijnlijker en duurder dan even 20 euro uitgeven voor vervoer..

de een heeft brede heupen, dikkere pens, uitstekende ribben, enzenz.

gewoon passen dus!
JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #8 Augustus 21, 2007, 04:34:11
edit2Rapporteer  
Op www.kiteboarder.be onder forum kiteboard sell & buy staat een 07 warrior te koop....€75,-
kitewouter

Berichten: 375
Antwoord #9 Augustus 21, 2007, 04:47:37
edit2Rapporteer  
de een zegt direct prolimit, de ander mystic. ik vind de pro limits echt top, alleen kan ik met de kitewaist pro echt niks, die snijdt mij vol in mn ribben en heupen. zelf heb ik een mystic die wel goed zit.. heb al vele geprobeerd en komend seizoen gaan ik voor de felix van pro limit omdat die lager is dan de waist pro
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #10 Augustus 21, 2007, 05:26:41
edit2Rapporteer  
ok bedankt ik weet genoeg. Joepie
gr.joy
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #11 Augustus 21, 2007, 06:49:13
edit2Rapporteer  
Vraag je nu welke trapeze het beste is of doe je een oproep voor een 2e hands Mystic warrior trapeze?????.

Ik persoonlijk vind de hele hype om de mystic trapeze zwaar overdreven. Ik heb er één x mee gevaren en vond de randen vrij hard en bij het switchen naar "teenzijde" von ik dat de zijkand in mijn ribben zat te duwen.. En ja ik had de goede maat gestest.. Heb uiteinderlijk de PAD LOVE TFM gekocht. Heb de waist gewoon via het internet besteld en kon gewoon terugsturen als de maat niet goed zou zijn.. De randen van de PAD LOVE zitten een stuk relaxter en de harnas kruipt niet omhoog...

Dus als antwoord op je vraag kan ik zeggen dat PAT LOVE "DE" perfecte harnas in huis heeft..

Zie ook mijn inkoop verslag :-) http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=22744.0
ijbe
Gast
Antwoord #12 Augustus 21, 2007, 14:16:42
edit2Rapporteer  
Die PAT LOVE trapeze's lijken me super ! Ik heb zelf een Mystic Rebel en dat is echt een waardeloos ding, die haak aand de voorkant prikt binnen de kortste keren mijn ribben aan gort, en toch weet ik zeker dat hij niet te groot is =/
skoop3tje

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #13 Augustus 21, 2007, 15:17:20
edit2Rapporteer  
ik heb nog een mystic warrior kleur rood liggen ziet er als nieuw uit 2 keer mee gevaren
te kleine maat voor mij je mag de warrior hebbn voor 60 euro
tel. 0623564103
Mark1

Geen avatar

Berichten: 38
Antwoord #14 Augustus 21, 2007, 15:25:36
edit2Rapporteer  
Komend weekend bij Eurofun Firestarter trapeze voor weinig....
Nickless

Geen avatar

Berichten: 94
Antwoord #15 Augustus 21, 2007, 16:31:05
edit2Rapporteer  
Probeer sowieso even een Pat Love Wire aan!
Bij mij zaten Mystic Trapezes ook niet relaxt...
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #16 Augustus 21, 2007, 17:20:04
edit2Rapporteer  
ik heb nog een mystic warrior kleur rood liggen ziet er als nieuw uit 2 keer mee gevaren
te kleine maat voor mij je mag de warrior hebbn voor 60 euro
tel. 0623564103

Ik heb nog een Pat LOVE TFM liggen maar die krijg je niet  schater
DIT ZEGT AL GENOEG  ThumpsUp
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #17 Augustus 21, 2007, 23:20:08
edit2Rapporteer  
hahaha mini me het was niet helemaal de bedoeling om een tweede handse via deze post te regelen maar als iemand er toevallig een had liggen was het wel handig geweest.
voornamelijk was mijn vraag of dat die mystuc harnassen echt zo goed zijn en welke harnassen voor de rest ook erg goed zijn.....
maar ik  vondt via de link van northjaimejoe een mooie mystic trapeze en durf de gok wel te wagen voor die prijs.
echter was/ en ben ik erg benieuwd wie welk harnas helemaal top vindt.
gr.joy
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #18 Augustus 21, 2007, 23:22:31
edit2Rapporteer  
o ja skoop3tje ik hou het aanbod in gedachte misschien niet voor me zelf (hoop het want dan heb ik zelf al een trapeze waar ik blij mee ben) maar als ik iemand weet die nog opzoek is stuur ik hem direct door naar jou.....
gr.joy
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #19 Augustus 22, 2007, 02:27:33
edit2Rapporteer  
ik heb nog een mystic warrior kleur rood liggen ziet er als nieuw uit 2 keer mee gevaren
te kleine maat voor mij je mag de warrior hebbn voor 60 euro
tel. 0623564103

Ik heb nog een Pat LOVE TFM liggen maar die krijg je niet  schater
DIT ZEGT AL GENOEG  ThumpsUp

het is voor iedereen anders
bij mij zit de mystic warrior wel lekker
Steven A.

Berichten: 6
Antwoord #20 Augustus 25, 2007, 17:56:12
edit2Rapporteer  
ik bennnet bij eurofun geweest en heb de firestrarter voor 100 euro gekocht
Hessel

Berichten: 575
Antwoord #21 Augustus 25, 2007, 18:02:37
edit2Rapporteer  
Die warrior vind ik ook wel lekker, op 1 ding na, hij duwt namelijk heel hard tegen die heupbotten en als mn huid dar hard over die botten wordt gewreven houd ik daar soms blauwe plekken aan over. Zag dat de Firestarter daar zo'n soort cut-out heeft, werkt dat om die trapeze niet tegen die botten te laten duwen?
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #22 Augustus 25, 2007, 18:12:12
edit2Rapporteer  
hey steven heb je die nieuw gekocht voor die prijs en hadden ze er nog liggen in de maat m?
gr.joy
HelldogBE

Berichten: 94
Antwoord #23 Augustus 25, 2007, 18:40:54
edit2Rapporteer  
mystic warrior is DE referentie!!! firestarter nog niet geprobeerd maar denk dat je ook niet mis kan gaan Smiley
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #24 Augustus 28, 2007, 01:24:36
edit2Rapporteer  
hey weet iemand misschien waar ik niet te dure mystic of patlove harnassen kan krijgen (2 de hands, overjarig maakt niet uit)
want ik heb marktplaats uitgespeurd en ook hanglos en kh maar kan niks vinden van een maatje m.........(mocht iemand nog iets hebben liggen)
maar zou een mystic warrior lady's kunnen passen als het de juiste maat is......(hoorde laatst zoiets?????)
gr.joy
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.