Hey, in juni was er toch zo'n "design je boardje en win" wedstrijd van Gilion AKA Nederland Kite AKA 3E? wel ik heb mijn prijs inmiddels in ontvangst mogen nemen en ik heb er gisteravond met veul plezier mee gehakt & gezaagd. Omdat ik eerst even op Sardinië zat had ik een leenboardje meegekregen omdat de douane mijn ontwerp zo mooi vond dat ze er weken naar wilden kijken. Dat leenboard (138*38) was wel aardig, veel te veel flex naar mijn idee, maar al een flinke vooruitgang t.o.v m'n vorige board (North Sumo 155).
Koetjevoetje is 131x38, en hield zich prima terwijl ik zoals altijd overpowered in 22knopen aan mijn 16m shockwave hing (het ging steeds harder woeien!), liep lekker hoogte, stuurt makkelijk en heeft prima padjes. Dat ding gaat ook goed hard, en de rail is goed te houden. Ik ben nog niet aan jumpen toe, maar slide-transities en korte bochtjes liepen als vanzelf.
Het heilige weiwater van het autostrand, waar de plechtige doopgelegenheid plaatsvond, was behoorlijk choppy en ik heb een paar zeer zo vies hard genosedived dat het doopsel onder mijn oogleden schoot, maar dat is meer omdat ik nog nooit met zo'n kort boardje had geragd.
Anyway, we zijn tot het donker doorgegaan met de rituelen met nog een paar goeie hoosbuien erbij, en nu heb ik spierpijn. Een geslaagde ceremonie dus wel.
Erg blij mee dus, degenen die op het ontwerp hebben gestemd nogmaals bedankt, en Gilion jij bedankt voor het organiseren van de compo en het beschikbaar stellen van het leenboardje voor mijn vakantie.
Snean heb jij al iets gedaan met je p5 spitfire
Je zei het al op het autostrand, dat je je nieuwe boardje aan het testen was. Ik ving jou kite op (in het gras) net voordat ik wilde gaan.
Hellaas was ik een beetje kort van stof, omdat ik een beetje pissig was dat mijn kite gescheurd was (cry_kitesmiley) en daarom moest stoppen want het ging wel lekker. Maar ik herken het boardje direct, leuk board.
De volgende keer een Jump en dan de review van de pop van het board. (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)