spoetnik
|
Vet!!!! Er een sticker van Naish op plakken, en voor €130 door verkopen!!!
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
bedankt voor de link, ik moet idd even passen - mijn boardje is 131cm... goeie skate wielen wel!
|
|
|
milamber
|
heb zelf nog een prolimit travelbag van 165cm in de aanbieding. Iemand interesse?
|
|
|
xxedguyxx
|
die pro-x van 30 euro is net te klein voor een 142 boardje (zo'n 8 cm ofzo..)
|
|
|
Morres
|
vetjes, thx fot the heads up, ga die luxe wel kopen, is ie nog heel bij jou tommie?
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
ja bij mij nog wel, ik kan er echt al m'n gear in kwijt, en dan bedoel ik AL m'n gear. heb hem gekocht voor komende 3 weekse vakantie naar Israël. gear houd in: 1 gedemonteerd zelfbouwboard van 130 X 39,5cm, pads, strap, en 8 vinnen + gereedschap. 3 Peter Lynn Venom's II maten : 8, 13, 19. incl de stokken, 2 bars en lijnen en reserve onderdelen. wetsuit 5/3 mm, heuptrapeze, impast vest, sandback, windmeter, verrekijker, 3 shorts, 3 lycra's. en 2 handdoeken.
|
|
|
Morres
|
lol, das wel veel! zeker halen, voor mij dan!thx
|
|
|
nlkiter
|
@Tommie, en hoeveel kilo heb je dan op de weegschaal staan? Arme gast die die tas het vliegtuig in moet knikkeren ...
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
nog net geen 20 kilo!!!!!!! m'n onderbroeken neem ik mee in m'n handbagage.
|
|
|
Morres
|
heb em net gekocht, 666 06+12spitfire III+8spitireIII+pomp+wetsuit+bar gaan erin, harnass heb ik aan buitenkant gehangen, maar mn kites waren totaal niet netjes opgevouwen, dus er kan veel meer in als ik mn best doe Thx Tom en ErikSLE.
|
|
|
Rudolf
|
harnass heb ik aan buitenkant gehangen,
Dan ben ik wel heel benieuwd hoe je dat gaat uitleggen als onderdeel van je golfuitrusting (Heb 'm ook net gekocht, dank voor de tip!)
|
|
|
spoetnik
|
Ik heb 'm ook net gehaald. Crapy foto's, sorry, met mijn telefoon gemaakt. Inhoud: RRD ZH 13 RRD ZH 10 Brunotti Prox-x 2006 (128 *38.5) Bar Wetsuit Pomp Harnass Niet slecht voor €30,-
|
|
|
Bass`
|
Wat zijn de maten? Mijn boardje is 130 x 40 cm.
|
|
|
waROEL
|
Ziet er goed uit die tas, nu nog een bestemming ervoor! (egypte of zo iets)
|
|
|
spoetnik
|
Mijn boardje is 128 * 38.5 Loopt erg breed uit naar de tips. Was al fff proppen. Ik raad je aan om je boardje even mee te nemen naar de Lidl, en gewoon even passen.
|
|
|
Morres
|
Hijs relaxed, rolt ook goed
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
je gaat toch niet met een lidl tas rondlopen? Okay die van mij is 130*38 en die past er in. kijk maar:
|
|
|
spoetnik
|
Kunnen ze gratis mee in het vliegtuig!!
|
|
|
Bass`
|
Hehe Maar, ik ga er morgen om Hopen dat er nog zijn :
|
|
|
waROEL
|
LOL, ik denk dat er meer kiters rond lopen met die golf tas, dan dat er golf mensen rondlopen met die tas.
|
|
|
gijsv2
|
super,
net gehaald en getpast:
3 nova's 2 1* board 128 2 bar pomp
Plek zat, als je goed vouwt wellicht nog een 2e boardje.
|
|
|