|
D.D
|
Ziet er goed uit!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
super lekker filmpje jerry alles goed met de vingers (grinnik_kitesmiley) gaat best he met best mooie jumps en kiteloops je gaat wel hard vooruit man al ben je pas 13 (hangloose_kitesmiley) groetjes aan je vader see jou at schellinkhout
|
|
|
Passie
|
leuk filmpje man.. maar probeer bij de raily's enzo je kite lager te zetten en veeeel harder te varen.. ziet 'r vetter uit.. Dan is het helemaal geweldig
|
|
|
NIELZZZZ
|
geinig filmpie en dan pas 13 jaar
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Ik heb Jerry de hele vakantie zien knallen! Hij gaat echt super vooruit! Mooi gezicht ook als ie samen met z'n vader aan het varen is. Zo stond ie nog als klein mannetje te vliegeren en nu dus al zo goed!! Su6 verder Jer. en tot volgend jaar Eddie. Helios Noord voor!!
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Jerry ,Je gaat met"sprongen"vooruit ,net als je vader, die zag ik ook nog een handellpass maken ...
|
|
|
KiteDemon
|
Goed bezig Die komt er ook wel. Ik denk dat we veel kunnen gaan verwachten van de piepjonge nieuwe generatie, in de toekomst.
|
|
|
|
|
|
Matthijs?!
|
haha ik doe het niet na ziet er heel goed uit (was ik ook maar op vroege leeftijd begonnen:( )) ben nu 16 en doe het pas net maar ooit doe ik het ook zo:P
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Respect Jerry! Wat ben jij vooruitgegaan! Zijn jullie morgen ook op Zandvoort te vinden bij donwind to the spot?
|
|
|
Marsie
|
SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Leuke film. Ook ik doe dit niet zomaar even na, netjes hoor!!!! Lekker ff uitpuffen op het eind!!! Groet, Marcel.
|
|
|
cyberric
|
(up_kitesmiley)supper het filmpje ziet er goed uit ik doe dat nog niet na grt ricardo
|
|
|
|
Maurits
|
Idd, nice filmpje en goede stijl op z'n 13e jaar.
|
|
|
Geen
|
wow, dit is vet,, talentje!!! ga zo door
|
|
|
PeeWee
|
Hee Jer, Alsof je aan het spelen bent met wind & water See joe, Peter
|
|
|
R@bert
|
very nice
|
|
|
joyce
Geen avatar
|
veeeeeeeeette shit heeeeeee jerrie ziet er goed uit groetjes slufie-kids een zijn paps keep on going tot laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaters
|
|
|
|