Teamriders gezocht..

Passie

Berichten: 3397
Antwoord #25 Oktober 29, 2007, 05:02:45
edit2Rapporteer  
ik ben zelf van mening,, tenminste ik denk.
dat nieuwe merken er bijna niet meer tussen passen joh, ik heb natuurlijk helemaal niets tegen BLADE kites en zou ze maar al te graag willen testen. Maar als je nou kijkt naar het aantal mensen wat er kitesurft, en de hoeveelheid merken ( naish, north, cabrinha, slingshot, best, monkeykites, blade , wipika, windx , windwing, takoon, starkites , royal, rrd, peterlynn, ozone, flysurfer , ocean rodeo, liquidforce , kiteloose, kangaroo kites,  gin, genetrix, gaastra, f-one , fluid , flexifoil, eh , eclipse, core, challenger, caution , cattapult , carved , bull kites, airush, advance. en nu vergeet ik er vast nog wel 'n paar..

dat is toch niet te doen om er dan nog als nieuw merk bij te komen, en zeker bij de a merken ( velen zien andere a merken dan ik denk ik, meningen zijn altijd zo verdeeld)  als naish, north, cabrinha, slingshot die  denk ik toch echt de grootste zijn.

ik wens je veel succes, maar zelf twijfel ik eraan,misschien stom
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #26 Oktober 29, 2007, 05:05:01
edit2Rapporteer  
ja, nou meot wel zeggen dat blade wel anders is hoor, maar wel voor een kleine groep riders zoals ik zei.
Voor de rest ben ik het met je eens, er is weinig markt te halen voor nieuwe merken, dan moeten ze al van goede kwaliteit zijn, en buitengewoon goedkoop..

mja, zo begonnen KIA en hyundai ook allemaal, goedkope crappy auto's maken, die goed genoeg waren om aandeel te winnen, en dan nadat ze marktaandeel krijgen, en dus winst maken uit volume, betere auto's maken, die voor dezelfde prijs over de toonbank gaan.
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #27 Oktober 29, 2007, 05:08:37
edit2Rapporteer  
wat jij nu als laatste zei,, is denk ook het geval bij best kites geweest,, in het begin zag je over al die dingen doormidden, en nu zijn het volgends mij gewoon top kites geworden.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #28 Oktober 29, 2007, 05:09:31
edit2Rapporteer  
Ja, ik moet bekennen dat ik zelfs naar nemisis HP 08 heb gekeken, maar ik heb hekel aan ka-trollen Wink
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #29 Oktober 30, 2007, 05:14:57
edit2Rapporteer  
wat jij nu als laatste zei,, is denk ook het geval bij best kites geweest,, in het begin zag je over al die dingen doormidden, en nu zijn het volgends mij gewoon top kites geworden.
beter is denk het woord, evenals de prijs!
jammer, heel het nut imago etc aan gort.. Nog een merk met ongeveer de zelfde kwaliteit en prijs ... Ze waren nu net zo gedifferentieerd bezig paar jaar geleden ..
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #30 Oktober 30, 2007, 06:15:57
edit2Rapporteer  
ach.. er zullen altijd mensen blijven die iets anders willen dan de rest.. dus ook voor onbekende merken is er wel kans.
En ach. misschien gaan een keer de prijzen wat naar beneden...
Blades zien er leuk uit en hoor er wel positieve dingen over. dus we wachten gewoon netjes af..
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.