kiters in Tilburg en omgeving dit weekend?

Wesley

September 20, 2007, 23:33:14
edit2Rapporteer  
yo dude's waar kiten dit weekend en wat doet de wind zoon beetje dit weekend want ik heb het idee dat ik altijd op de spot ben met het minste wind als ik het forum zo een beetje door kijk.
maar internet geeft aan dat de wind een beetje gaat liggen naar mate het weekend nadert (shame_kitesmiley) jammer want het heeft tog heel de week har gewaaid en ik wil tog wel een paar knoopjes hebben.
groet Wesley Joepie
JO'Neill

Antwoord #1 September 20, 2007, 23:38:33
edit2Rapporteer  
Joow!
Ik kom uit Tilburg..ga morgen naar autoplaya Oostvoorne..gister ook geweest..was TOP en vooral lekker rustig...morgen zijn we er vanaf een uurtje of 2...uit van school en geen regen meer als t goed is Grin
Zaterdag en zondag wordt t idd niks...:S vanaf maandag weer volle bak en school Sad
Mauro

Antwoord #2 September 21, 2007, 00:00:31
edit2Rapporteer  
Yo Jaime Joe!!

Heb dr zin in!!!!! ThumpsUp Joepie
Wesley

Antwoord #3 September 21, 2007, 03:05:41
edit2Rapporteer  
ja ik moet dus naar school morgen tot half 4 :S maar ik wou zaterdag gaan maar dat word niks dan?
ook niet op lauwersoog ofzo ik ben het zat vorige week ook al niet en door de weeks schiet niet egt op:S
JO'Neill

Antwoord #4 September 21, 2007, 05:41:36
edit2Rapporteer  
Nope..zaterdag wordt niks :S balen voor je man...ik heb t geluk dat ik zaterdag moet werken als je t zo bekijkt...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.