Kitesurfen op Worderwijd gelegaliseerd..

(HJ) MINI-ME

September 26, 2007, 01:11:54
edit2Rapporteer  
Kreeg ik net 15 minuten geleden de Zeewolder actueel door de bus gegooid.
Op een gegeven moment lees ik het eerder genoemde kopstuk en dacht  ThumpsUp toppie we hebben het voor elkaar en er mag ook weer in Zeewolde gekite worden MAAAAAAAAAAr nee niets is minder waar.
Als ik het artikel goed lees is alleen "Strand Horst" en dus alleen het kite-surfstrand gelegaliseerd en word er een bebakening gemaakt waarbinnen er gevaren mag gaan worden. Bovendien moet de kitesurfer minimaal 500 meter afstand houden tot groepen vogels ( wat nu als die beesten meevliegen  (shame_kitesmiley) )
Natuurlijk gaat Rijkswaterstaat voor de bebakening zorgen en zich ook bezig houden met de naleving hiervan.
Na drie jaar zal een evaluatie plaats vinden en nemen ze de spot opnieuw onder de loep..

Dus kort samengevat.

Binnenkort met 40 kites op 10 M2 kiten en wanneer je buiten de zone gaat krijg je een boete en wanneer er ongelukken ontstaan dan staat de spot weer ter discussie..
Misschien een idee om nummertjes te trekken zodat we niet met meer dan 10 man op het water komen te staan  (huilen_kitesmiley)
VincentC

Antwoord #1 September 26, 2007, 01:15:42
edit2Rapporteer  
Goed nou hoef ik Horst al helemaal niet een keer te proberen...Vlagerig, klein en druk, klinkt als topspot!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #2 September 26, 2007, 01:19:28
edit2Rapporteer  
Mirns is ook geen hol aan.....
FF  (sealedlips_kitesmiley) Vincentt want anders krijgen we het veel te druk  schater
Kevin

Antwoord #3 September 26, 2007, 02:14:54
edit2Rapporteer  
Horst is top  ThumpsUp(mirns is beter  schater niet te hard zeggen he  (hangloose_kitesmiley))
HBob

Antwoord #4 September 26, 2007, 02:39:30
edit2Rapporteer  
Je bent obstakels in het water vergeten.(bebakening)

Dat is vette pech jullie, maarja zal weer een aantal mensen zijn die zelf niet sporten en de hele dag achter het raam zitten met als dag taak klikken.

Nick van Kampen

Antwoord #5 September 26, 2007, 03:29:11
edit2Rapporteer  
Hahahaha kevin ! Grin
Tommie

Geen avatar

Antwoord #6 September 26, 2007, 03:39:39
edit2Rapporteer  
ach misschien zift het een beetje bij horst dan, en word het vanzelf iets rustiger.
zowiezo moet je daar niet zijn met een top dag in het weekend, dan heb spontaan geen zin meer door de drukte en de bijna ongelukjes.
ik blijf er komen op de dagen dat ik geen tijd heb, voor de rest is het allemaal 1.5uur rijden en dan kan ik uitkiezen wat voor water, golven of geen, ondiep of diep.
Leve dit kleine kikkerlandje.
Vinni

Antwoord #7 September 26, 2007, 12:04:18
edit2Rapporteer  
Ik zit met smart te wachten dat het weer wat kouder word, dan is het tenminste wat rustiger op horst...
chico

Antwoord #8 September 26, 2007, 14:55:52
edit2Rapporteer  
Het is wel erg sneu als je in oost NL woont en Horst de enige "dichtbij spot" is maar idd: Horst is alleen aardig als het <14 graden is. In de winter kom ik er wel eens kiten. Zomers is gewoon gekken werk.
horstie

Antwoord #9 September 26, 2007, 15:14:35
edit2Rapporteer  
kunnen ze niet beter die bomen daar wegjatsen haha dan zijn we ook meteen van die vlagen af.
LOEN

Antwoord #10 September 26, 2007, 22:14:14
edit2Rapporteer  
kunnen ze niet beter die bomen daar wegjatsen haha dan zijn we ook meteen van die vlagen af.
Ik denk niet dat je het daar helemaal mee oplost,
denk dat je blij moet zijn dat deze natuurlijke afscheiding er staat.
hangen mij iets te vaak kites in die bomen!
en aangezien er een snelweg achter loopt  ThumpDown

Maargoed, wel erg benieuwd naar die afbakening zal wel niet al te gunstig uitpakken...
Blij dat het kouder word in ieder geval ThumpsUp
Matjas the scissor-kid

Antwoord #11 September 26, 2007, 23:01:22
edit2Rapporteer  
klote teirng zooi...(sorry)
Zijn die gozers helemaal krank geworden...
Tonnen in het water...laatst voeren er een stel windsurfer recht door een sroep vogels heen.
Ze vlogen allemaal op en niemand kreeg een bekeuring...zijn zij beter als wij???

Gewoon belachelijk, je mag niet dicrimineren maar dit lijkt er wel verdacht veel op.... ThumpDown ThumpDown
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.